Isät-herätys!

hätähuuto-mies

Oletteko tyytyväisiä vaimojenne-avopuolisoittenne nykypuketumiseen? Minä EN! Nykyän vaimo vetää toppahousuissa aamusta iltaan eikä alusvaatteet todellkaan kiihota kammarissa(jos nyt ei muutenkaan-on lihonnu) Miksi kaunis ja seksy puketuminen jää lasten synnyttyä?Hiuslook muuttuu miemäiseksi..huh..

17

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no name x

      No en ole..sitähän sää multa kysyit..

    • jan-einar

      Voi kauhee, kun vaimo ei tajunnut pistää minihametta mettätöihin viikonloppuna. Kyllä nyt hävettää.

    • final happy

      Sun vaimos on tyylitajuton nainen. Minun vaimo puketuu kauppareissuulle.kaupungille tms aina naisellisesti korkokengissä, korkonilkkureissa tai korkosaappaisiin. On sitten lenkki ja jumppasut kuntosaliasut erikseen.Makkarissa on hot jo kropan ja vaatteiden puolesta. Olen tyytyväinen mies. Moni mies ei näin voi sanoa..näkeehän sen kun katselee ympärilleen.

    • style man

      En voi sanoa että oisin tyytyväienen. Vaimolta puuttuu tyylitaju täysin kokonaan ja jos juhliin lähdetään-häntä joutuu ohjeistamaan. Silti ei onnistu.

    • ...

      Lämmitä kämppää vähänn enemmän, niin kyllä toppahousut lähtee.

    • kiinnostaisi tietää

      Miten itse pukeudut?

    • hätähuuto -mies

      Pukeudun casual -tyyppisesti ja kun on juhlat-puku päälle ja jne. Rouvasta on tullut toppapukuinen muumimamma.

    • vinkki

      Ostapas vaimollesi yllätyslahjaksi jotain kaunista päällepantavaa. Jos on vaikea ostaa oikeankokoisia alusvaatteita, niin vaikka sellainen nätti yöpaita.

      • Se olisi ylläri

        Tasokkaaseen alusvaateliikkeeseen voi hakea vaikka lahjakortin. Siis jos mieähessä on tasoa.


    • Saneeraja

      Saneeraa akkas.

    • vm.-65

      Voi poloista poikaa. Onhan se nyt aivan kauheaa kun et voi enää vaimoasi muille esitellä, huh huh. Taitaa teillä olla niin, että vaimo hoitaa kodin ja lapset, yksin. Ei silloin kiinnosta kuluttaa vähäistä vapaa-aikaa murehtimalla, onko pukeutuminen miestä miellyttävää. Varsinkin kun sinulla riittää aikaa murehtia omaa ulkonäköä ja pukeutumistyyliä.

      Jos siellä kammarin puolella ainut mikä saa sinut innostumaan on vaatteet ja vartalon muodot, kannattaa katsoa pitkä tovi peiliin.

      Niin, olen aviomies ja isä. Olen tyytyväinen vaimoni pukeutumiseen. En tarvitse näyttely vaimoa, vaikka ihan nätti onkin, arjessa normaalit käytännölliset vaatteet, juhlat on sitten asia erikseen.

    • Mollamaija

      Luin tämän ketjun miehelleni. Olipa hauskaa. Itse kipaisen kotona rikkinäisissä sukkahousuissa tai erotiikantappoyöpaidassa. Töissä tietenkin pukeudun kohtalaisesti. Tukkaa vähän laitan enkä ole lihava. Vähän otin itseeni miehen vitsikkäät nälvimiset. Jospa piipahtaisin alusvaatekauppaan, viimestään keväällä, on liikaa vaadittu ruveta sovituskopissa riisumaan talvivaatekertoja. Toivottavasti nyt pysyy tuossa siihen asti, eikä lähde muotinukkeja seuraamaan.

    • anonyymi m

      Minä ainakin häpeän puolisoni vaatemakua. Nyt tietysti talvella toppavaate ulkoillessa ok mutat pari kertaa oon sanonut että laitas päälle jotakin muuta. Varsinkin jos lähdetään kauppaan tai kyläilemään. Olen joskus ehdottanut että antaisi hiusten kasvaa kun hänellä on hyvät ja paksut hiukset muttä tykkää lyhyestä .

    • Mies tyylikäs

      En aio ottaa Suomalaista naista tuon "miesmäisen" vaatetuksen ja olemuksen takia vaan otan ulkomaalaisen naisen joka on naisellinen sormenpäitään myöten.Kamalan näköisiä pullukoita lyhyttukkaisia naisia näkee jokapaikassa. Kesällä kamala näky kun pulska naisen siilitukassa ja reisitaskushortseissa jotka vetää isosta persuksesta ja crocksit jalassa...

    • anonyy,mies

      Mä olen hävennyt aina vaimoa...

    • hätämä

      puhukaa vaimoilllennne

    • lets talk

      Niin-rakentavaa keskustelua vaimojenne kanssa.Sillä voi tulla toivottuja muutoksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      331
      2846
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe