mitä mietti Leijona pienessä päässään ottaessaan asunnon ja erotessaan?Yhdessä oltiin 15v ja on lapsiakin,niin olisin edes pientä keskustelua kaivannut.Ei puhunut koskaan mitään mistään..Mutta muiden kanssa kyllä (ehkä pintapuolista),enkä minä kelvannut ikinä mihinkään mukaan.Olin pelkkä kotipiika.No se oli siinä,en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan enää.Sitäkin ihmettelee sitten kun en ole kaveri tai ystävä,ei mulla vaan ole hänen kanssaan enää mitään.Lasten vuoksi tosin vatuttaa Leijona miehen käytös.Tosin eipä se näytä heitä pahemmin alku shokin jälkeen vaivaavan..
Vastaukset 2
- leijonatnyttietää
Leijonilla on taipumusta äityä narsistiseen idiotismiin etenkin jos vuosiluonne on myös ylimielinen. Leijona on länsimaisen eläinradan yksi turhamaisimpia luonteita. Muut eivät ole mitään - hän on ykkönen. On vaikea määritellä mikä muu meni vikaan, koska en tiedä aloittajan omaa luonnetta.
- ihmeellinen tyyppi
Kiitos vastauksestasi.Tämä kyllä selittää kaiken.Todella oli sellainen asenne et hän on ykkönen.Meillä tais mennä se pieleen kun perheeseen syntyi poika.Oliskohan tämä ollut Leijonalle liikaa..?Itse olen vesimies,lapset on skorpioni ja kalat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11833- 43814
- 62768
- 60750
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42743- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49597- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508- 104507
- 29495
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 44485
- 32469
- 40437
- 58431
- 17420
- 24419
- 43407