Eija Nikko kokemuksia

osaako

Oletteko soittaneet Eijalle? Jos niin mikä mielikuva on tullut siitä, että näkeekö oikeasti.

42

7160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soitin

      Minä olen kerran hänelle soittanut, tammikuun alussa. Hänen sanotaan näkevän parhaiten lähiaikaan, sellaisia kommentteja olen keskusteluista ainakin aika paljon löytänyt.

      Itselle sai sen hetken tilanteesta hyvin kiinni ja näki siihen liittyvän toisen henkilön tilanteen hyvin. Hänen mukaansa asian olisi pitänyt mennä parempaan suuntaan tämän (tammi) kuun aikana. No, tänään on vielä tammikuu, joten mahdollistahan tuo vielä on ihan "ajallaankin". Ajat eivät kai koskaan ole tarkkoja, joten odottelen vielä näkikö kehityssuunnan oikein.

      Kysymykseesi siis vastauksena: Näki sen hetken tilanteen oikeasti, kysyi ainoastaan asiaani liittyvän toisen henkilön etunimen. En siis voinut johdatella. Tulevaan näkemisestä en osaa vielä sinulle vastata, asiani on samassa tilanteessa kuin oli soitettaessa.

    • Kyl suosittelen

      Olen hänen kanssaan soitellut jo vuosia ja hän on kyllä ainakin minun tilanteeseeni aina nähnyt. Joskus pieniä heittoja suuntaan tai toiseen mutta kyllä on yleensä pitänyt paikkansa.

    • Soittanut

      Soitin tuossa Joulun alla. Minun piti kohdata ennen vuoden vaihdetta mies, jonka kanssa tulee parisuhde, Ei ole käynyt näin. Aikaa kummastelin jo puhelimessa, että näin pianko.

      • Soittanut

        Sama "soittanut" olen, eli mitään ei tapahtunut. Harmi. :/


    • kiakkomo ja ankelika

      Sellainen kokemus on, että muija soitti ja sen jälkeen meinasi olla meidän avioliitto taputeltu. Minä olin sairas ja omistushaluinen ja vaimon olisi paras erota ja uusi rakkaus odotti.
      Vaimosta tuli kuin jääkalikka ja ero oli tosiasia vajaan kahden kk:n kuluttua. Kolme kuukautta oltiin erossa, mutta sitten palattiin yhteen ja revittiin avioerohakemus. Yli vuosi on tuosta paluusta aikaa ja hyvin menee.

      Että ainakaan tuolla kertaa Eija Nikko ei nähnyt. Mutta oli aiheuttaa herkkäuskoiselle hieman vahinkoa. Minulle siinä samassa.

      Se positiivinen juttu tuosta ainakin oli, että ei ole emäntä enää selvänäkijöille soitellut. Ei Eija Nikolle, eikä muillekaan. Ja varoitellut tuttujaankin. Saa soittaa jos haluaa, mutta jokin on tuon soittelun lopettanut, Olisiko järki?

      • vietsilija

        Eija tiennyt minulle ihan kaikki ihmissuhteista.


      • Hyväuskoinen

        Olen soitellut vuosia, nyt huomasin, olen hänelle vain hyvä tulonlähde.. mutta palvellut asioiden purkupakkana, oikea psykologi olisi ollut parempi vaihtoehto, ja elämän hallintani olisi ehkä toisessa tolassa ko. rahamäärällä.. luulin hänen myös olevan ystäväni, mutta en soittanut tai kirjoitellut suoraan, koska se on hänen ammatti..


      • Huomattu_on

        Saman huomion olen tehnyt, ystävällisyyttä riittää niin kauan, kun olet tulonlähde joka ei kyseenalaista mitään. Jos erehdyt ihmettelemään miksi mitään ei tapahdu, et olekaan enää hyvä asiakas ja melkein ystävä, vaan riesa.


    • NNNNNNNNNNNNN

      mitäs muuta, lisää kokemuksia ?

    • havaisija

      Tuolta toiselta keskustelufoorumilta löytyi

      "Rahat meni hukkaan Eija Nikolle ja "Ilse Karille"

      --------------------------------------------------------------------------------

      Soitin yli vuosi sitten Eija Nikolle ja "Ilse Karille" ja kysyin et mitä tulevaisuudessa näkyy. Kumpikin halus täsmäkysymyksiä ja kysyin sitten et saanko opiskelupaikkaa tai työpaikkaa.
      Molemmille soittaminen oli vaan törkeää rahastusta. Kummassakaan ei tullut mitään vastauksia vaan vaan kyselyjä.
      Eija Nikolla pelkästä jonotuksesta meni 9 euroa ja sitten puhelu itsessään 8 eli yhteensä 17 euroa 3 minuutin puhelusta! Sinä aikana Eija vain kyseli multa kysymyksiä, mut ei oikeasti antanut mulle mitään vastauksia. Sen vastaukset oli sitä tasoa et kyllä varmaan nuori ihminen saa jonkun opiskelu tai työpaikan, joten lopetin puhelun lyhyeen. Lasku oli yllätys kun en tienny että odotusaika makso enemmän kuin itse soitto n.3min. Olen kuullut tän jälkikäteen monelta muultakin ja meil on kaikilla eri liittymät eli liittymästä se ei ainakaan ole kyse.
      "Ilse Karille" soitin kaksikin kertaa ja siellä vastas molemmilla kerroilla eri nainen. Ensimmäisellä kerralla sellanen mummo sanoi ettei kyllä ainakaan puoleen vuoteen mitään näy, mutta sekin kyseli, mutta ei varsinaisesti kertonu mitään. Toisella oli selvästi eri nainen sillä oli ihan eri ääni ja se oli sellanen lipevästi kyselevä ja siltä ei saanut mitään muuta kun ympäripyöreitä vastauksia tyyliin että nuorella naisella on elämä edessä ja monia eri vaihtoehtoja siis ei mitään konkreettista. Siinäkin sit niinkuin rahat kankkulan kaivoon!
      (Siis mitään opiskelupaikkaa tai työpaikkaa ei vielä saatu, vaikka on kyllä haettu.) "

      • ällistyttävääää

        Voi hyvät hyssykät,maksupuhelin ennustajille ei pal kantsi soitella,rahat vaan menee.tekevät vain ja ainoastaan rahan takia ns ennustuksiaan,herätkää,älkääkä tuhlatko humpuukiin rahojanne,tai miten vain......omiannehan ovat ;&


    • Leijona2

      Mielestäni huijari koko nainen.

      • Anonyymi

        Ainakin nuo aloituksen viestit on selvästi saman laittamia.... kenenköhän...?


    • 753951

      Näki ihmissuhteisiin sen hetkisen tilanteeni, mutta ei muuta...Soitosta aikaa noin vuosi,

    • Pettynyt olen

      Ystävälle nähnyt sanatarkasti monta kertaa mutta minulla meni iiiihan päin mäntyä. :( Toisella kerralla soittaessa vain kyseli kaikkea. En soita hänelle enää.

      • Oma kokemukseni

        Pari kertaa soitin vuosia sitten, piti tavata sellaista ja tällaista miestä, ja kissan paskat!! Sitten piti tulla työpaikka, vaikka koitin selittää, että olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Lisäksi valtavan vaikeaa saada kyseistä naista kiinni. Neuvoni on, että älkää soitelko noille rahastaville puhelinennustajille. Aikoinaan soitin usealle heikäläiselle, sen jälkeen tulin järkiini. Minulle aikoinaan näki vain yksi vanhempi nainen, joka on jo eläkkeellä.


    • ausnahme

      Kesällä soitin Eijalle,ja kysyin eläkkeelle pääsystä,ja vain tämän yhden kysymyksen.
      Et sinä pääse eläkkeelle.
      Myönteinen eläkepäätös tuli 31.10-14, eli ei nähnyt mitään...

    • pajuwa

      En ole soittanut, mutta jos hän on Eija Elovaara, ent. Nikko,ent Salo, os Saari on hän mukava, empaattinen ja symppis nainen.

      • Hyväuskoinen

        Osaa flirttailla miesten kanssa.. bisnesnaiset ovat bisnesnaisia..


      • Hyväuskoinen

        Edellinen kommentti on kirjoitettu, koska itse en osaa flirttailla enkä ole bisnesnainen.. En tiedä hänen flirttitaitojaan - ajattelin vaan - edellinen kommentoija oli mies tai ko. henkilön hyvä ystävä, jos ei ole soittanut ja osaa sanoa, on empaattinen ja symppis nainen. Harmi, ettei kommenttia saa poistettua. Siihen pitää suhtautua huumorilla!!!! Mutta yleensä nämä ns. selvänäkijät tekee sitä rahasta eli se on bisnestä. Kerran elämässäni olen kohdannut henkilön, jolla oli todella se lahja - hän on jo nukkunut pois. Samoin toinen, jolle saattoi maksaa vapaaehtoisesti, jos halusi - hänellä oli kykyjä, joskaan kaikki ei sattunut aina kohdalleen..enemmänkin hän näki suuria linjoja.


    • kesäpäivä2

      Näkemykset vaihtelee. Antaa ohjeita miten pitäisi tätä elämää elää, koppava. Ei minun suosikki. Harmittaa kun rahat meni hukkaan.

    • 587960

      Itse soitin vähän aikaa sitten ja nyt meni niin penkin alle kun vaan voi.näki kyllä tämän tilanteen mutta ei esim. Sitä että mies on ollut jo uudessa suhteessa monta vuotta.piti olla vapaa

    • jotain.tiennyt

      Jotain tiennyt jotain ei. Parhaiten tietää kun antaa kertoa vaan. Täsmiin tulee huteja.

    • eionnistunutminulle

      Ei osunut, vuosi sitten kyselin lupaili kaiken näköistä, ei ole mitään niistä tapahtunut. Eräs täsmä kysymys meni ihan pieleen, sen tajusin jo parin päivän päästä viimeksi soittaessani. Tämä kysymys koski ihmissuhdetta,asia on ihan päinvastoin mitä kertoi.

    • taavis12

      ..siis soitin nyt syksyllä 2 eri kertaa.Onkohan muilla sellaista tuntumaa, että hänen puhelimeensa vastaa nimellään välillä joku muu? nimittäin ääni ja puhetapa ihan erilainen näillä kahdella kerralla.Myös se epäilytti, että 1. soittokerralla näki tilanteeni ihan prikulleen oikein ja toisella kerralla vastasi ihan omiaan ihan eri tilanteeseen jne....

    • kovinpettynyt

      Oma kokemukseni Eijasta on se, ettei hän näe mitään. Soitin hänelle 2 kertaa muutama vuosi sitten eikä mikään hänen sanomansa ole toteutunut, ei sinnepäinkään. Kyseli myös paljon ja vaikutti jotenkin kiireiseltä ja jauhoi purkkaa puhuessaan, ei jotenkin tuntunut keksittyvän asiaani. On muuten myös melko kallis ja myös vastaajaan soittaminen maksaa maltaita! Soitin hänelle hädässä luettuani hyviä kokemuksia hänestä mutta en kyllä voi itse suositella.

    • eiosunut

      Sama kokemus, ensimmäisen kerran soittaessani tuntui ikään kuin olisi jotain nähnyt mutta seuraavalla kerralla puhuukin jo ihan päinvastaista ja viimeinen soitto aivan täysin metsään. Lopputulos on että mikään mitä kertoi ei ole toteutunut. Kertoi pari asiaa joista tiedän ihan varmasti etteivät ole totta.

    • VakkariVuodesta95

      Mielestäni on aina nähnyt hyvin nykytilanteen ja asioiden etenemisen sen hetkisen tilanteen pohjalta.

    • Nipsu-neiti

      En soita enää koskaan, Kertoo mitä sattuu, jotka ei toteudu, sama ystäväni kohdalla. Olin puhelun jälkeen aivan shokissa ja itkuinen pari päivää.

    • ihmejakummab

      No ihan asiallinen näkijä tässäkin kyseessä, älkää ainaviitsikö valittaa ja kuka sanoo, että pitää ottaa nää niin tosissaan joka sana?

    • kuukunanmuna

      Hei come on..."älkää aina viitsikö valittaa älkääkä ottako niin vakavasti"? Jos henkilö soittaa Eijalle ja maksaa sen päälle 2 euroa/minuutti, niin kyllä sieltä pitäisi jotain konkreettista ja paikkansapitävääkin tulla. En soittanut vain huvikseni vaan tarpeeseen ja odotan saavani oikeaa tietoa tuolla hinnalla. Mitään oikeaa hän ei kertonut, kaikki meni pieleen. En soita enää hänelle.

    • Tätimonica

      Oikein miellyttävä ja osaa kertoa. On koulutukseltaan sairaanhoitaja. Näkee asiat oikein ja tulevat suunnat.

      • Anonyymi

        Ei ole sairaanhoitaja vaan apuhoitaja,/lähihoitaja; tarkastakaa Terhikistä!


    • Kokeiltu_on

      Tuli soitettua kun niin kovasti kehuttiin. Täytyy kyllä sanoa että ainakaan omalla kohdalla ei mikään ole pitänyt paikkaansa. Kertomansa muuttui toisella soittokerralla aivan erilaiseksi ja eipä sekään ole toteutunut.

    • tyytyväinen

      Mulla hyviä kokemuksia monen vuoden ajalta. Tykkään kovastikin. Näkee nopeasti missä mennään, pääsee kiinni fiiliksiin, sanoo suoraan, eikä vitkuttele puhelua. Pääosin on putkeen mennyt ennustukset . Pysyn jatkossakin asiakkaana.

    • IsäMatteontutkimuksia

      kyllä ja ei, miten sattuu

    • Anonyymi

      Eija on ollut mulle yksi parhaista jo vuosia. Hassua että tämä ketju nostettiin juuri nyt, kun ajattelin itse laittaa aloituksen, että Eija tietää. Mulla on meneillään raskas talous- ja perheasia, ja hän on nähnyt siitä sellaista mikä on toteutunut. Mutta usein on ennustuksissa, sekä Eijalla että muillakin joilta olen kysynyt, että tulkitsen ensin väärin hänen sanomisensa. Olen nykyään ruvennut nauhoittamaan puheluita, ja jälkikäteen huomaan, että olen omilla kommenteilla ja kysymyksilläni sotkenut näkijää. Että näkijä olikin sanomassa jotain ihan muuta kuin mitä osasin kysyä, ja näki juuri niin kuin sitten tapahtuikin. Ja että ohjasin häntä jollain kommenteilla sanomaan sellaista mikä rajasi ennustusta. En nyt tiedä osaanko selittää, mutta siis, kun kysymyksen esittää tietystä lähtökohdasta, jostain mitä luulee itse tietävänsä tilanteesta, niin saa siihen helposti väärältä kuulostavan vastauksen. Kun kuuntelin noita puhelunauhoitteita niin huomasin että Eija sanoi ihan niinkuin sitten tapahtuikin, mutta minä vaan en osannut vielä puhelun kuluessa tajuta että hän näkee kokonaisuuden toisin kuin miten esitin kysymyksen.

      Siis nyt menee asia niin kuin Eija sanoi, yllättävästi, koko juttu olikin erilainen kuin aluksi luulin. - Ja minulle Eija on yksi niitä harvoja jotka on todella osanneet tukea henkisesti myös. Hän sanoo suoraan eikä kaunistele, ja voi joskus kuulostaa vähän tylyltäkin, mutta nämä viimeiset pari vuotta on olleet minulle niin raskasta kriisiaikaa että juuri Eijan realistinen ja jotenkin hyvin vahva tuki on ollut yksi niistä harvoista pelastavista oljenkorsista mitä minulla on ollut.

      Tiedän ettei kukaan näe kaikille ja kyllä Eijakin on minulle joskus jossain asiassa erehtynytkin. Ei hän kuitenkaan turhaan ole niin suosittu että on jatkuvasti varattu, ja monta vuotta tehnyt työtä omalla nimellään mainostamatta. Toinen jota voin tähän samaan putkeen kehaista on Rajatiedon Tiina Kallio. Astrologi, mutta selvänäkijä myös. Samantyyppinen jalat-maassa-ihminen ainakin minun kokemukseni mukaan kuin Eija. Hyvin on osuneet hänenkin ennustukset.

      • Anonyymi

        Siis eiks toi aloitus ollut just Eijan?


    • Anonyymi

      Oma kokemukseni usean vuoden ainakin 10v ajalta ellei ylikin että tietää tosiaan asiat pelottavankin tarkasti ja kertoo asiat lyhyesti ja ytimekkäästi. Edellisen kumppanin uskottomuus alkoi myös tulla tietooni kiitos Eijan vaikkei suoraan sitä sanonutkaan. Vuosi sitten kertoi minun tulevan vielä äidiksi yhdelle lapselle kun en vaan hätäile asian kanssa,tämä ei ole vielä valitettavasti käynyt toteen,mutta malttia hän kehoitti asian suhteen pitämään. Läheisten tulossa olleet luonnolliset poistumiset osasi myös kertoa yllättävän tarkalleen. Uskon todella että näkee asiat,ei ole saanut minusta tai läheisistäni mitenkään kaivettua esim.netistä tietoja vaan kyseessä hänellä lahja. Se joka uskoo, näkee ja tietää asiat paremmin kuin itse. Arvostan

      • Anonyymi

        Olen itsekin näkijä enkä koskaan sano enkä näekään kuolemaa. Siihen on vain Jumalalla valtuudet.


    • Anonyymi

      Olen soittanut kolme kertaa enkä soita enää. Vastauksia saa jotenkin nyhtää ja kyselee paljon, sitten vasta alkaa tulemaan juttua. Näkemyksetkin muuttuneet joka kerta. Olen pettynyt, soitin koska kehuttu niin paljon.

      • Anonyymi

        Sanoi viimeksi äidilleni mitä ei olisi pitänyt..olen pettynyt..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3319
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3150
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      39
      2634
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2042
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      311
      1853
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1745
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      127
      1407
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1251
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe