19-vuotias jätkä vastailee kysymyksiin.

Tulkaa kyseleen 19- vuotiaalta jätkältä. Hukkasin aiemman keskustelun ja se oli muutenkin aika täysi, niin teinpä uuden. Rohkeasti kyselemään ihmiset, iällä ja sukupuolella ei ole väliä.

P.S. Trollit pysykää poissa.

287

1241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • setäh

      Mitä ton ikäinen tekee tääl. Hanki muija ittelles saatana.

      • Taitaa ikäraja olla 22 vuotta nuoret-palstalla. Joten sinä voisit pitää suusi kiinni.


      • setäh
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Taitaa ikäraja olla 22 vuotta nuoret-palstalla. Joten sinä voisit pitää suusi kiinni.

        Kiekkoilija94 ei vittu mikä pelle -_- täällä suomi24 sähän löydätkin viisasta porukkaa. Voi voi


      • setäh kirjoitti:

        Kiekkoilija94 ei vittu mikä pelle -_- täällä suomi24 sähän löydätkin viisasta porukkaa. Voi voi

        Niin. täällä aina törmää tuollaisiin nenäkkäisiin tyyppeihin kuten sinä.


      • setäh
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Niin. täällä aina törmää tuollaisiin nenäkkäisiin tyyppeihin kuten sinä.

        Mitä sä haluat täältä pelle? No life


      • setäh kirjoitti:

        Mitä sä haluat täältä pelle? No life

        Menisitkö jo asiaan?


      • setäh
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Menisitkö jo asiaan?

        Hakkaisin sut helposti irlissä


      • setäh kirjoitti:

        Hakkaisin sut helposti irlissä

        Miks mä haluaisin tapella sun kanssa?


      • Eipä kai se merkkaa sitä etteikö seurustelis jos täällä notkuu :)


      • vittuuntunut
        setäh kirjoitti:

        Mitä sä haluat täältä pelle? No life

        mitäs helvettiö sä täällä pyörit sitten! :D ei herrajumala että voi olla tyhmiä ihmisiä


    • Stereotyybit

      No vedäkkö nuuskaa

      • En vedä. Itse asiassa käytän päihteitä todella vähän.


      • päricee
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        En vedä. Itse asiassa käytän päihteitä todella vähän.

        Ootko pelannu runee? Paljo str?


      • päricee kirjoitti:

        Ootko pelannu runee? Paljo str?

        Olen pelannut. Paras strenght on ollu joku 50.


    • hotlady3

      Oletko sinkku? : )

      • Olen sinkku. Vink vink. ;)


      • nainen :D
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Olen sinkku. Vink vink. ;)

        Jaa naista tääl ettimäs :D


      • nainen :D kirjoitti:

        Jaa naista tääl ettimäs :D

        No en mä nyt etsimällä etsi. Jos joku mukava tulee kohdalle, mikään ei ole poissuljettua.


    • _jossuuww_

      Sinun henkilökohtanen mielipide siitä jos 16 tyttö ja 19 vuotisas jätkä seurustelee? :)

      • Ei olisi ongelma mun kohdalla. Ikä on vain numero.


      • vink vink
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ei olisi ongelma mun kohdalla. Ikä on vain numero.

        #tulevapedofiili


    • Hippie

      Minkä ikänen ois vanhin jonka kans ite seurustelisit? Ite oon 18v.

      • Varmaan joku 21 v.


      • James-95
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Varmaan joku 21 v.

        Ei oo mitenkää ristiriidassa argumentille "ikä on vain numero".


    • Hippie

      Okei. Nimimerkistäs päätellen harrastat jääkiekkoo? Ooks muuten urheilullinen?

    • kiekkoilija94

      Kyllä sitä harrasteporukassa tulee pelailtua. Oon mä aika urheilullinen. Mulla on harjoitukset 4 kertaa viikossa plus omatoimiset harjoitteet.

    • Hippie

      Okei. Aika paljon kaikkee urheiluu. Ite oon harrastanu jo monta vuotta tanssia. Varsinkin hip hop tanssi on lähellä mun sydäntä. Sit käyn juoksulenkeillä ja kuntosalilla.

    • Hyvä harrastus tuo tanssi. Se vaikuttaa koko kehoon.

    • Hippie

      Jep. Se voi olla tosi raskasta ja väsyttävää mut se tunne minkä siit saa on ihan mahtava.

    • Nostetaanpa ylös tämä keskustelu. Tulkaa kyseleen. Täällä 19 v jätkä ;)

    • Tyttöbenene

      Nöniin..

      Miten lähestyä poikaa?
      Mistä pojat keskustelee?
      miten saada poika kiinnostumaan?
      Mistä tietää, että poika on ihastunut?
      Minkälaisista tytöistä pojat tykkää?
      Merkitseekö ulkonäkö pojille, ja kuinka paljon?

      • 1. Suora lähestymistapa on kaikista paras.
        2. Urheilusta, töistä, tytöistä...
        3. Hymyilemällä.
        4. Vilkuilu ja yleinen hermostuneisuus.
        5. Se on yksilöllistä.
        6. Saoisin et se on puolet ja puolet.


      • tyttönwnwnwn
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        1. Suora lähestymistapa on kaikista paras.
        2. Urheilusta, töistä, tytöistä...
        3. Hymyilemällä.
        4. Vilkuilu ja yleinen hermostuneisuus.
        5. Se on yksilöllistä.
        6. Saoisin et se on puolet ja puolet.

        Tarkotatsä hermostuneisuudella esim. Sitä, jos kävelee pojan ohi se vaikuttaa vähä varautuneelta, on hiljasempi ja sit se sillee jännästi vaikuttaa jäykistäneensä esim olkapäät ja tuijottaa yleesä esim puhelintaan tavallista tiukemmin?


      • tyttönwnwnwn kirjoitti:

        Tarkotatsä hermostuneisuudella esim. Sitä, jos kävelee pojan ohi se vaikuttaa vähä varautuneelta, on hiljasempi ja sit se sillee jännästi vaikuttaa jäykistäneensä esim olkapäät ja tuijottaa yleesä esim puhelintaan tavallista tiukemmin?

        Juurikin tätä tarkoitan :).


      • Tyttönenenenen
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Juurikin tätä tarkoitan :).

        Mistä muusta sen voi huomata?


      • kiekkoilija94
        Tyttönenenenen kirjoitti:

        Mistä muusta sen voi huomata?

        No jos vaikka käyttäytyy erilailla kun tavallisesti ym.


      • Tyttönenenenen
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        No jos vaikka käyttäytyy erilailla kun tavallisesti ym.

        ... Entä jos ei tiiä, miten Se käyttäytyy 'normaalisti' jos ei oo ikinä jutellu kunnolla sille?


      • Tyttönenenenen kirjoitti:

        ... Entä jos ei tiiä, miten Se käyttäytyy 'normaalisti' jos ei oo ikinä jutellu kunnolla sille?

        No sitten sitä ei voi huomata. Tutustumalla selviää.


      • tyttönenenenene
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        No sitten sitä ei voi huomata. Tutustumalla selviää.

        Entä jos ei uskalla tutustua? Miten pystyy edesauttamaan sitä, että poika tekee aloitteen?


        Taidat kohta turhautua muhun...:D


      • tyttönenenenene kirjoitti:

        Entä jos ei uskalla tutustua? Miten pystyy edesauttamaan sitä, että poika tekee aloitteen?


        Taidat kohta turhautua muhun...:D

        Ei rakkautta voi edesauttaa. Kannattaa nyt vaan kerätä se rohkeus ja mennä juttelemaan. Muuten joku muu ehtii ensin.


      • Tyttönenenenenenen
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ei rakkautta voi edesauttaa. Kannattaa nyt vaan kerätä se rohkeus ja mennä juttelemaan. Muuten joku muu ehtii ensin.

        Ehkä ensin yritän hymyillä sillä tai jotain ens viikolla.:)

        Kiitän sua ihan hirveesti. :) Autoit tosi paljon.:3


      • Tyttönenenenenenen kirjoitti:

        Ehkä ensin yritän hymyillä sillä tai jotain ens viikolla.:)

        Kiitän sua ihan hirveesti. :) Autoit tosi paljon.:3

        Eipä mitään. :)


    • Olen täällä taas iltasella vastailemassa. Pommittakaa mua kysymyksillä koska mul on sairaan tylsää.

      • Love1234

        Mä oon niin kade kukaan ei vastaa mulle mitään ja sit sulle vastataan siis niinku en tarkota et haluun huomioo vaan mul on niin TAPPAVAN TYLSÄÄ!! :(


      • Love1234 kirjoitti:

        Mä oon niin kade kukaan ei vastaa mulle mitään ja sit sulle vastataan siis niinku en tarkota et haluun huomioo vaan mul on niin TAPPAVAN TYLSÄÄ!! :(

        Joo mul oli edellinen keskustelu ja siinä taisi olla yli 400 viestiä.


      • Love1234
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Joo mul oli edellinen keskustelu ja siinä taisi olla yli 400 viestiä.

        Eppii :(


    • jamali

      Vitun pelle hommaa muija. Tänne tulee keskustelee vaa syrjääntyneet, itsetuhoiset nuoret, joilla ei ole elämää internetin ulkopuolella. Saatanan finninaamat, irrottakaa naamanne ruuvusta ja lähtekää ryyppää. pellet..

      • Pidetään ne kommentit asiallisina, jookosta? :)


      • ?????

        Mitäs sitte ite teet tääl


      • ????? kirjoitti:

        Mitäs sitte ite teet tääl

        Vietän aikaa.


    • apua666

      miten sä haluaisit että muija yllättäis sut? :3

    • En mä mitään suurta vaadi. Olisi kyllä hienoa jos nainen veisi mut syömään johonkin. Tie mun sydämeen käy vatsan kautta.

    • Poika12345677654321

      Mistä tietää, että tyttö on ihastunut?

      • Kiinnitä huomiota ilmeisiin, eleisiin, tytön yleiseen käytökseen. Käyttäytyykö tyttö samallalailla muita poikia kohtaan? Vilkuilu ja yleinen hermostuneisuus ovat myös hyviä merkkejä.


    • pöö

      Jos nyt saisit tietää et joku oottaa sulle lasta, miten reagoisit? Olisitko valmis isäksi

      • En olisi valmis isäksi.


    • curiousss

      Mite sul ei voi ollaa kikkii tai whats appii?? Onksul facebookkii? Miten pidät yhteyttä frendeihi vapaa- ajal?

      • On mulla facebook. Siellä tulee pyörittyy aika paljon.


    • Rekru

      Miksi haet tälle palstalle?
      Sovitko paremmin ryhmätyöhön vai yksilölliseen työskentelyyn?
      Kuvaile itseäsi kolmella adjektiivilla ja anna joku saavutus joka johtuu noista piirteistä?
      Millainen on roolisi ryhmässä?
      Onko sinulla johtajakokemusta?
      Onko sinulla kehittämisideoita?
      Missä näet itsesi viiden vuoden päästä?

      • Eh :D

        Kai tää oli vitsi?

        1. Koska täällä on kivaa.
        2. Yksin työskentely on mukavampaa. Riippuu tietty vähä seurasta.
        3. Ahkera, täsmällinen, rauhallinen. En sit tiiä onko mulla mitään saavutuksia. :D
        4. Hiljainen kuuntelija.
        5. Ei ole.
        6. Joo. Kik-ilmoitukset ym. voisi poistaa täältä pysyvästi.
        7. 5 vuoden? En tiedä.


    • helmeee

      Chattaatko paljon?
      Kuka on kivoin chattailija?
      Entä ärsyttävin?
      Entä mitä teet vapaa-ajalla?

      • 1. Joka päivä.
        2. katariina, quitoxic, vihainenhippi...
        3. Soulslayer, elly92
        4. Käyn reeneissä ja oon kotona.


    • gjhazhaha

      Mee vastaileen tonne "poikien ihastumisen merkit" palstalle:) Siel ois kysymyksii

      • Joo voin käydä katsomassa.


    • apuakiitod

      Mitä teen kun en tiedä tykkääkö ihastukseni musta? Aina kun se näkee mut se hymyilee ja kääntyy pois ja vaikuttaa jotenkin hermostuneelta. Muutaman kerran oon huomannu et se tuijottaa mua ja meijän katseet on kohdannu useamman kerran mut en tiiä miks se kattoo. se katse on jotenkin outo :o

      • Ehdottaisin tässä kohtaa suoraa lähestymistapaa.


      • apuakiitod
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ehdottaisin tässä kohtaa suoraa lähestymistapaa.

        okei. olisko parempi lähestyä poikaa silloin kun se on yksin, silloin kun se on vaan parhaan kaverinsa kanssa vai sillon kun pojan koko kaveriporukka on siinä ja kannattaisiko mun mennä kaverini kanssa vai yksin? mikä olisi sopiva hetki lähestyä poikaa? kiitos jos vastaat :)


      • apuakiitod
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ehdottaisin tässä kohtaa suoraa lähestymistapaa.

        okei. olisko parempi lähestyä poikaa silloin kun se on yksin, silloin kun se on vaan parhaan kaverinsa kanssa vai sillon kun pojan koko kaveriporukka on siinä ja kannattaisiko mun mennä kaverini kanssa vai yksin? mikä olisi sopiva hetki lähestyä poikaa? kiitos jos vastaat :)


      • apuakiitod kirjoitti:

        okei. olisko parempi lähestyä poikaa silloin kun se on yksin, silloin kun se on vaan parhaan kaverinsa kanssa vai sillon kun pojan koko kaveriporukka on siinä ja kannattaisiko mun mennä kaverini kanssa vai yksin? mikä olisi sopiva hetki lähestyä poikaa? kiitos jos vastaat :)

        Mene juttelemaan pojalle kun hän on yksin. Mene sinä myös yksin, jotta saatte puhuttua rauhassa. Sopivia hetkiä ovat mm. välitunneilla, ruokatunnilla ja koulumatkoilla.


    • Øñgëlmâñï müñ

      Oot näköjään saanut ihmissuhdeneuvojan paikan, jotne voisitko käydä helppimässä minuakin? Keskustelu on øñgëlmâ.... Jos viitsisit?

    • Nostan keskustelun ylös. Lähettäkää kysymyksii nii vastaan sit ku illalla tulen.

    • NAMUSETÄ

      Ootko oikeesti ton ikänen poika vai ootko vanha namusetä

    • 8523

      Kuka on mielestäsi kaunein julkkis?

      • Emma Watson


    • Iltaa. Tulkaa jutteleen. Mul on taas tylsää.

    • Hämmentynyttyttö

      Hei! 16- vuotias tyttö tääl kyselee että mitä se tarkottaa kun jätkä ei enää tekstaile niin usein kun yleensä ja muutenkaan juttele? Siis kyseessä on poika joka sanoi tykkäävänsä musta ja mää siitä muttei seurustella, aloissa tekstailimme ja hengailtiin ulkona mut enää jätkästä ei kuulu mitään. Onko kiinnostus kadonnut?

      • Valitettavasti asia on usein näin.


      • Hämmeistäytynyt Love1234
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Valitettavasti asia on usein näin.

        Mä en ymmärrä miks jotkut ei tykkää musta tääl vaa alkaa yleensä haukkuu vaik äsken sanoinki yhtä vitun trolliks mut emmä sillee oo mitenkää ilkee mut joskus mun suusta pääsee vahingossa lipsahtamaan sammakoita kun mä oon vihanen nii mä en enää tiiä mitä mä teen!!! Voitko vastata mahollisimman nopee PLIIIS!!!


      • Herääkakara
        Hämmeistäytynyt Love1234 kirjoitti:

        Mä en ymmärrä miks jotkut ei tykkää musta tääl vaa alkaa yleensä haukkuu vaik äsken sanoinki yhtä vitun trolliks mut emmä sillee oo mitenkää ilkee mut joskus mun suusta pääsee vahingossa lipsahtamaan sammakoita kun mä oon vihanen nii mä en enää tiiä mitä mä teen!!! Voitko vastata mahollisimman nopee PLIIIS!!!

        Vittu iha oikeesti lähe menee vitu vahinkolapsi sä oot 11v herää ei ton ikästen tääl kuulu olla


      • Love1234
        Herääkakara kirjoitti:

        Vittu iha oikeesti lähe menee vitu vahinkolapsi sä oot 11v herää ei ton ikästen tääl kuulu olla

        HAAA!!! MISTÄS SÄ SEN TIIÄT ET MÄ OON 11??? MÄ OON 12 SENKIN VAHINKOLAPSI MIKÄ IKINÄ OOTKAAN JA MÄ OON HEMMETTI MISSÄ HUVITTAA JA MÄ OON IHAN NORMAALI (paitsi sillon ku mä suutun) ETTÄ PAINU HORNAAN JOS SUN AIVOT TIETÄÄ EES MISSÄ HORNA ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUA EI KANNATA SUUTUTTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Hämmeistäytynyt Love1234 kirjoitti:

        Mä en ymmärrä miks jotkut ei tykkää musta tääl vaa alkaa yleensä haukkuu vaik äsken sanoinki yhtä vitun trolliks mut emmä sillee oo mitenkää ilkee mut joskus mun suusta pääsee vahingossa lipsahtamaan sammakoita kun mä oon vihanen nii mä en enää tiiä mitä mä teen!!! Voitko vastata mahollisimman nopee PLIIIS!!!

        Ei semmosista ihmisistä kannata välittää.


      • Love1234
        Love1234 kirjoitti:

        HAAA!!! MISTÄS SÄ SEN TIIÄT ET MÄ OON 11??? MÄ OON 12 SENKIN VAHINKOLAPSI MIKÄ IKINÄ OOTKAAN JA MÄ OON HEMMETTI MISSÄ HUVITTAA JA MÄ OON IHAN NORMAALI (paitsi sillon ku mä suutun) ETTÄ PAINU HORNAAN JOS SUN AIVOT TIETÄÄ EES MISSÄ HORNA ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUA EI KANNATA SUUTUTTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Tais tulla sulle herääkakara köntsät housuun :->


      • Love1234
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ei semmosista ihmisistä kannata välittää.

        Joo sori kiekkoilia94 mä oon just tommonen ku mä suutun :-x


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ei semmosista ihmisistä kannata välittää.

        Ja nimimerkille Herääkakara, et taida itsekään kauhean kypsä olla kun tuolla lailla käyttäydyt.


      • Love1234 kirjoitti:

        Joo sori kiekkoilia94 mä oon just tommonen ku mä suutun :-x

        Joo jätetään ne isot kirjaimet vähemmälle. Kiitos.


      • Love1234
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ja nimimerkille Herääkakara, et taida itsekään kauhean kypsä olla kun tuolla lailla käyttäydyt.

        Nii just!! Sä oot kiekkoilija94 tosi viisas siis mun mielestä :)


      • Love1234
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Joo jätetään ne isot kirjaimet vähemmälle. Kiitos.

        Joo sori ihan kauheesti mä oon niin hirvee ihminen kun mä suutun. SORI vielä kerran!!!!


      • Love1234 kirjoitti:

        Nii just!! Sä oot kiekkoilija94 tosi viisas siis mun mielestä :)

        Kiitoksia vaan! :)


      • Love1234
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Kiitoksia vaan! :)

        Ole hyvä :)


      • Love1234 kirjoitti:

        Joo sori ihan kauheesti mä oon niin hirvee ihminen kun mä suutun. SORI vielä kerran!!!!

        Ei oo mitää anteeksipyydettävää.


    • Tulkaapa puhuun, on tylsää x).

      • SB<3

        Miten torjua poika sillee ettei se loukkaannu?


      • SB<3 kirjoitti:

        Miten torjua poika sillee ettei se loukkaannu?

        Sanot vaan kohteliaasti, että et ole kiinnostunut.


    • jfjsafa

      Mikä sun nimi on :)

    • 1. Missä sä opiskelet täl hetkel?
      2. Ootko hyvä koulussa?
      3. Oot vissin käyny armeijan?
      4. Onko sul ollu tyttökaverii ?

      • 1. En missään.
        2. Juu. Peruskoulus keskiarvo 8,5 ja sit amikses lähellä 3.


    • Hockeyplayers<3

      Miks nyt oot pitäny parin päivän tauon ku oot alust alkaen koko ajan vastaillu tääl ? Ja myös, mikä sun nimi on :) ?

      • 26681

        1. Huonoin saamasi numero kokeesta?
        2. Hirvein syömäsi ruoka?
        3. Mitä on sänkysi alla?
        4. Lähtisitkö mieluummin alpeille vai kanarialle?
        5. Suurin paheesi?


      • Tota olin Riihimäellä käymässä viikonloppuna nii en oo oikee päässy tänne. :/ Ja mun nimi löytyy ylempää. :)


      • 26681 kirjoitti:

        1. Huonoin saamasi numero kokeesta?
        2. Hirvein syömäsi ruoka?
        3. Mitä on sänkysi alla?
        4. Lähtisitkö mieluummin alpeille vai kanarialle?
        5. Suurin paheesi?

        1. 6 ½
        2. Luumukiissli.
        3. Patja.
        4. Kanarialle. :)
        5. Äkkipikaisuus.


      • onkyllähiemanoutoa
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Tota olin Riihimäellä käymässä viikonloppuna nii en oo oikee päässy tänne. :/ Ja mun nimi löytyy ylempää. :)

        Mulla on nyt semmonen tilanne että meijän koulus on yks samanikänen poika ja ennen se ei oo yhtää kiinnittäny muhun mitään huomiota enkä mäkään siihen(eli siis ei oo mikää mun ex ihastus tai mitää).. Mut nyt yhtäkkiä se on alkanu katteleen muhun päin ja aina ku se tulee käytävällä tai jossai vastaan niin se kattoo mua silmiin semmosella jännällä katseella. Se poika on mun kanssa samassa ryhmässä yhdessä aineessa ja tunnillaki se aina vilkuilee muhun. Kerranki ku vastasin niin se katto muhun ja ku huomas et vilkasin sitä nii heti se rupes laittaan sen hiuksia paremmin... No siis ei tässä mitää...mutta sillä on tyttöystävä...niin mä niinku mietin että mitähän se meinaa?


      • onkyllähiemanoutoa kirjoitti:

        Mulla on nyt semmonen tilanne että meijän koulus on yks samanikänen poika ja ennen se ei oo yhtää kiinnittäny muhun mitään huomiota enkä mäkään siihen(eli siis ei oo mikää mun ex ihastus tai mitää).. Mut nyt yhtäkkiä se on alkanu katteleen muhun päin ja aina ku se tulee käytävällä tai jossai vastaan niin se kattoo mua silmiin semmosella jännällä katseella. Se poika on mun kanssa samassa ryhmässä yhdessä aineessa ja tunnillaki se aina vilkuilee muhun. Kerranki ku vastasin niin se katto muhun ja ku huomas et vilkasin sitä nii heti se rupes laittaan sen hiuksia paremmin... No siis ei tässä mitää...mutta sillä on tyttöystävä...niin mä niinku mietin että mitähän se meinaa?

        Kai hän on mahdollisesti ihastunut... Ika kinkkinen tilanne sinänsä, jos hänellä on tyttöystävä. Suosittelen kysymään suoraan, mikä on tilanne.


    • Oon yksin kotona. Tulkaa jutteleen. Mut löytää myös tuolta suomi24- chatista. :)

    • randomtyttö

      1. Mitä mieltä oot jos tyttö on kiinnostunu jääkiekosta? Onko se hyvä vai huono juttu. :D
      2. Entä mitä Liiga-joukkuetta kannatat?
      Ps. Oot tosi mukavan tuntune tyyppi :DD

      • 1. Ehdottomasti hyvä asia!
        2. Oulun Kärppiä

        Kiitoksia kehuista :)


    • kiekkoilija95

      Pakko kysyä, ootko gloryhuntter vai kannustanu Kärppiä kauemmankin aikaa?

      Itse kannustan Kärppiä ja olen fani ollut liiganoususta asti.

      • En ole gloryhuntteri. Aloitin jääkiekon seuraamisen kaudella 2003-2004. Kävin katsomassa monien eri seurojen pelejä ja minulle Kärpät oli se joukkue. Tiedän, että Kärpät voitti ensimmäisen mestaruutensa tällä kaudella, mutta aloitin kannattamisen jo varhain syksyllä. Kuka olisikaan arvannut, että Kärpät voittaa mestaruuden. Ironista tästä tekee se,että asun Kanta-Hämeessä ja melkein kaikki on HPK-faneja täällä. Minua on yritetty monta kertaa käännyttää Kerhon kannattajaksi, mutta en ole vielä kääntynyt. Enkä käänny tulevaisuudessakaan. Seuran tukena hyvinä ja huonoina aikoina.


    • tämmöstäet

      ootko käyny armeijaa? :)

      • En ole.


    • tyttökaveri

      Et vastannut että onko sulla ollut tyttökaveria :)

      • Ai sori oon varmaan missannu sen tai jotain. Ei mulla oo ollu mitään vakavaa suhdetta. On semmosia pikku-ihastumisia yms. ollu mut ei mitään sen vakavempaa. :)


      • setäh
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ai sori oon varmaan missannu sen tai jotain. Ei mulla oo ollu mitään vakavaa suhdetta. On semmosia pikku-ihastumisia yms. ollu mut ei mitään sen vakavempaa. :)

        Homo sä oot!


    • Hyvää iltaa kaikille! :)

    • iltaa...

      Louis Vuitton vai Gucci?

      • Henkilökohtaisesti vaatteen merkillä ei ole mitään väliä.


    • ......

      Mitä kieliä osaat?

      • Suomi, Ruotsi, Englanti


    • pikkulauantai

      Tarjoatko mulle drinkin?

      • Voisin tarjota (:


      • Ihastunut tähän tyttöön

        Mitä tekisit jos discossa tyttö pyytää sua hitaisiin, halaa hitaitten jälkeen ja sit viel vilkuilee sillei vink vink tyyliin? Se on ketun nätti ja varmaan meiän koulun suosituin tyttö. Sit se muuten kun olin ykkösellä niin iltapäivä kerhon käytävässä se tuli sillei noin sentin päähän ja kysy et uskallakko pussata mua? Ja sit se alko vähän niinku hiplaileen mua ja mä vähän niinku peläsyin xD Ja nyt se siis vilkuilee mua ja vähän ottaa kontaktia. Ja asun muuten kanssa kanta hämeessä:)


      • Ihastunut tähän tyttöön kirjoitti:

        Mitä tekisit jos discossa tyttö pyytää sua hitaisiin, halaa hitaitten jälkeen ja sit viel vilkuilee sillei vink vink tyyliin? Se on ketun nätti ja varmaan meiän koulun suosituin tyttö. Sit se muuten kun olin ykkösellä niin iltapäivä kerhon käytävässä se tuli sillei noin sentin päähän ja kysy et uskallakko pussata mua? Ja sit se alko vähän niinku hiplaileen mua ja mä vähän niinku peläsyin xD Ja nyt se siis vilkuilee mua ja vähän ottaa kontaktia. Ja asun muuten kanssa kanta hämeessä:)

        Mä ainakin flirttailisin takasin.


    • autamuapliis

      Mun hyvä kaveri (poika) suuteli mua kännissä. Ennen iltaa hän puhui minulle todella paljon, viimisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla.
      Sen pusun jälkeen hän ei enää paljoa puhu minulle. Niinja hänellä on tyttöystävä, joka ei tiedä siitä suudelmasta mitään..

      Pelottaa et menetän sen, tämä jätkä on kuitenkin ainoa kaverini, jolle voin puhua aivan kaikesta..... Osaisitko sanoa mitä hän ajattelee, miksei se puhu enään?
      Miten voin korjata tämän kaiken, haluan juttukaverini takaisin :'(

      • Ehkä poika on nolona kun tuli kännissä hölmöiltyä. Ehkä hän pitää etäisyyttä jotta tyttöystävä ei saisi tietää mitään tapahtuneen.


    • problem1

      Tarvitsisin vastauksen itselleni kiperään kysymykseen: Mitä voin tehdä kun kesällä oli yksi näyttely juttu ja siinä oli site vastanäyttelijänä poika joka ensin ärsytti. Sitten vähän ajan päästä olin myyty hänelle... Ongelmani on, että hän asuu suht kaukana, enkä ole kesän jälkeen tavannut joten vaikea tietää onko minkäännäköistä vastakaikua... Ja sen lisäksi tietoa ei ole muuta kuin nimi. Toivottavasti osaat vastata.

      • Jos on yhteystietoja tuon verran niin aika vaikea kyllä ottaa yhteyttä. Toki voit kokeilla hakea häntä facebookista tai numeropalveluista.


    • ♥........

      Hyvää ystävänpäivää!♥

      Mitä teet illalla?

      • Olen kipeenä sairastamassa. Hyvää ystävänpäivää sinullekin!


    • Oot seksikäs ja ihailen sua kaikin mahdollisin tavoin :-)

      • Mistä sä tiiät minkä näkönen olen?


      • itkettää:'(
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Mistä sä tiiät minkä näkönen olen?

        Huoh, eilen oli penkkarit ja pitkäaikainen ihastukseni (abi) pyöri koululla ja ite oon ykkönen.... Mie kattelin häntä taas kerran ihan myytynä (tätä olen tehnyt yli puolivuotta) kunnes huomaan, että joku tyttö roikkuu hänen kädessään... Olen 100% varma että tyttöystävä kyseessä. Olen ollut niin ihastunut, mutta en ole uskaltanut puhua kun on ikäeroa ja ei oo samat kaveriporukat... Nyt itkettää, en edes tiedä miksi tää tuntuu niin pahalta. Mitä mä nyt teen?! :(


      • itkettää:'( kirjoitti:

        Huoh, eilen oli penkkarit ja pitkäaikainen ihastukseni (abi) pyöri koululla ja ite oon ykkönen.... Mie kattelin häntä taas kerran ihan myytynä (tätä olen tehnyt yli puolivuotta) kunnes huomaan, että joku tyttö roikkuu hänen kädessään... Olen 100% varma että tyttöystävä kyseessä. Olen ollut niin ihastunut, mutta en ole uskaltanut puhua kun on ikäeroa ja ei oo samat kaveriporukat... Nyt itkettää, en edes tiedä miksi tää tuntuu niin pahalta. Mitä mä nyt teen?! :(

        Jos kaverilla kerta on jo tyttöystävä, niin suosiolla vaan kannattaa unohtaa koko tyyppi. Koita kestää tää vuosi loppuun.


    • UP!

    • ärrä

      Pystytkö sä olemaan "nimettömänä" itsevarmempi kun sä todellisuudessa olet ja mikä motivoi sua auttamaan muita ihmisiä niiden ahdingossa? Onks sun minäkuva vaan hyvin rakennettu vaikuttamaan siltä, että siinä ei olisi paljonkaan virheitä, tai mitään, vaan tunnut tietävän aina mitä pitää sanoa?

      • Tottakai olen itsevarmempi anonyyminä kuin normaalisti. En tiedä, tykkään vaan auttaa ihmisiä. Tuosta minäkuvasta en nyt tiedä.


    • UPCIDER

      Miten ''tukahduttaa'' tunteet tyttöön, jonka kanssa minulla oli juttua? En pysty unohtamaan häntä... Kerro jotain hyviä vinkkejä :)

      • Itsellä ainakin auttoi, kun menin kouluun toiselle paikkakunnalle. Silti minulla meni vuosi pari unohtaa tämä tyttö. Minun oli tosi vaikea päästä hänestä yli. Siksi neuvonkin sinua näin: Ole mahdollisimman vähän tekemisissä hänen kanssaan, niin pääset yli nopeammin.


    • музыка

      Kerro joku tosi menevä kappale.

      • Valonkantajat - Tavoitinko Taivaan


    • vastaaISI

      onks sul paljon kikkeli karvoi ja mustii vai vaaleit? ootko koskaa nuollu semmost pimpii joka haisee kalalta??-.-

      • Jätän vastaamatta näihin kysymyksiin.


      • kiekkolija

        Oon nuollu. Ja haluisin mustaa patukkaa mun pyllyy


      • kiekkolija kirjoitti:

        Oon nuollu. Ja haluisin mustaa patukkaa mun pyllyy

        Aika huono trolli. 0/5.


    • ...

      Oletko tarjonnut kenellekään drinkkiä baarissa?
      Minkä värisistä villasukista pidät eniten?
      Omistatko vaaleanpunaisia vaatteita?
      Monta kravattia sinulla on?
      Jos voittaisit lotossa niin mitä tekisit ensimmäisenä?
      Kuka on mielestäsi Suomen turhin julkkis?
      Oletko käynyt risteilyllä?

      • 1. En ole kun baarissa harvoin käyn.
        2. Yksivärisistä ja joko harmaista tai mustista.
        3. En omista.
        4. Yksi.
        5. Ostaisin itelleni talon.
        6. Johanna Tukiainen
        7. Olen, viimeksi lokakuussa 2013.


      • kiekkomagneetti
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        1. En ole kun baarissa harvoin käyn.
        2. Yksivärisistä ja joko harmaista tai mustista.
        3. En omista.
        4. Yksi.
        5. Ostaisin itelleni talon.
        6. Johanna Tukiainen
        7. Olen, viimeksi lokakuussa 2013.

        Ahhah luin että kysyttiin minkä värisistä hiuksista pidät eniten, vastaus: 2. Yksivärisistä ja joko harmaista tai mustista xDD


    • tyttömli

      Moikka ! :) oon -99 tyttö ja näin eilen mun ihastuksen ensimmäistä kertaa ollaan siis juteltu paljon kikissä ja facebookissa, mutta eilen siis nähtiin. Se oli tosi hermostuneen olone ku istu mun vieressä ja ainaku se katto mua se hymyili. Sitte sen piti lähtee myö halattii sit se pussaski :o...voiks tää tarkottaa et poika tykkäis musta oikeesti :)? vaikka on laitellut sellaisia viestejä että oot tosi kaunis yms. muuta kehuvaa :)

      • Selviä ihastumisen merkkejä nuo ovat.


    • ulkomaille(ko)?

      Mihin maahan haluaisit muuttaa?

      • Kanadaan :3.


    • horoskooppi

      Mikä olet horoskoopiltasi?

      • Neitsyt.


      • useemtobealsootherwisevi
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Neitsyt.

        Taijjat olla myös muutenkin neitsyt!!


      • useemtobealsootherwisevi kirjoitti:

        Taijjat olla myös muutenkin neitsyt!!

        Kyllä olen.


    • joo...

      Oletko nähnyt humalaista tilheä?

    • .....

      Katoitko Suomi-Kanada-ottelun?

      • No totta helvetissä! Ja oli muuten hyvä peli!


    • Ja muutenkin seuraatko nyt olympialaisia?

      • Lähinnä jääkiekkoa tullut seurattua.


    • llaamaaja

      Ihan vahingossa eksyin tänne sivulle ja pakko laittaa palautetta, että tosi ihanasti vastailet näihin kysymyksiin. :) Ihan harmittaa, kun ei oo mitään ihmissuhdedraamaa ni ei voi kysyä mitään :D Kiva ku löytyy omastaki ikäluokasta noin fiksun olosia :)

      • vaikea_tapaus

        Ajattelin kysyä mielipidettäsi ihan mielenkiinnosta. Oon -95.
        Minulla oli aivan ihana kaveripoika, hän oli minulle kuin paras kaveri . juteltiin todella paljon kaikesta maan ja taivaan välillä. Koulussa puhuttiin vähemmän(hänellä tyttökaveri). Mulla oli lukiossa hänen kaa sama matikan kurssi jossa hönen tyttökaverisa ei ollu. Tää poika istu aina mun vieree ja autto mua matikassa. Siinäpä huomasin sitte että oon korvia myöte ihastunu häneen. Tää poika on erittäin kiltti ja tekee tyttökaveri tekee päätökset hänen puolestaa... :/ puol vuotta sit sain sanottuu että mää tykkään susta. Ja sain saman vastauksen takas mut lisäs "valitettavasti meiän välissä on se tyttökaveri". Hän puhuu facessa jne. Nt oon ollu puhumatta koska en haluu rikkoo heiä parisuhetta.. Odotam vaan.. Hän ei oo ite varma mitä mieltä hän on.. Musta tuntuu että tää poika on vieläki ihastunu muhu.. Kyselee että seurustelenko ja kenen kaa oon ollu jne.. Hän kysyy välillä "oisko minun pitäny valita toisin? Että olisin sinun kanssa enkä nykyse tyttökaverin kanssa". Mutä mieltä sä oot..? Onko tää poika vielä ihastunu muhu? Mulla on tunteita häntä kohtaa.. Vaikka koitan unohtaa.. En vaa pysty. Sori romaanista :D


      • Kiitos vaan!


      • vaikea_tapaus kirjoitti:

        Ajattelin kysyä mielipidettäsi ihan mielenkiinnosta. Oon -95.
        Minulla oli aivan ihana kaveripoika, hän oli minulle kuin paras kaveri . juteltiin todella paljon kaikesta maan ja taivaan välillä. Koulussa puhuttiin vähemmän(hänellä tyttökaveri). Mulla oli lukiossa hänen kaa sama matikan kurssi jossa hönen tyttökaverisa ei ollu. Tää poika istu aina mun vieree ja autto mua matikassa. Siinäpä huomasin sitte että oon korvia myöte ihastunu häneen. Tää poika on erittäin kiltti ja tekee tyttökaveri tekee päätökset hänen puolestaa... :/ puol vuotta sit sain sanottuu että mää tykkään susta. Ja sain saman vastauksen takas mut lisäs "valitettavasti meiän välissä on se tyttökaveri". Hän puhuu facessa jne. Nt oon ollu puhumatta koska en haluu rikkoo heiä parisuhetta.. Odotam vaan.. Hän ei oo ite varma mitä mieltä hän on.. Musta tuntuu että tää poika on vieläki ihastunu muhu.. Kyselee että seurustelenko ja kenen kaa oon ollu jne.. Hän kysyy välillä "oisko minun pitäny valita toisin? Että olisin sinun kanssa enkä nykyse tyttökaverin kanssa". Mutä mieltä sä oot..? Onko tää poika vielä ihastunu muhu? Mulla on tunteita häntä kohtaa.. Vaikka koitan unohtaa.. En vaa pysty. Sori romaanista :D

        Uskoisin, että on yhä ihastunut. En tietenkään voi sanoa mitään 100 % varmaa, mutta kyllä minä uskon, että se on ihastunu suhun vielä. Siksi ihmettelenkin, miksi jätkä on nykyisen tyttökaverinsa kanssa jos hänellä on tunteita toista kohtaan... Kinkkinen tilanne täytyy myöntää.


      • tiivitaavi x)
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Kiitos vaan!

        Kuinka pitkä oot? :D


      • tiivitaavi x) kirjoitti:

        Kuinka pitkä oot? :D

        183 cm :)


    • keikalle..

      Kenen keikalle haluat?

      • Kotiteollisuus olisi mahtavaa nähdä uudestaan. Toinen olisi ehkä Apulanta.


    • kysymyksiä..

      1. Onko sinulla kuudes aisti?Mikä?
      2. Pidätkö ukulele-musiikista?
      3. Mikä on ollut kaikkein noloin tapahtuma, mitä sinulle on sattunut ala-asteella?
      4. Minkä värinen hammasharja sinulla on? Nimittäin se kertoo todella paljon :D
      5. Asuisitko Justin Bieberin luona kuukauden, jos joku maksaisi 500 e.

      • 1. Ei ole.
        2. Enpä juuri.
        3. En nyt muista mitään noloa.
        4. Öö... sininen.
        5. En asuisi.


    • pöö

      Iltaa! Miten menee? :)

      • Ihan jees. Musiikkia kuuntelen. Mites siellä? :)


    • pöö

      Ihan kivasti. Tässä löhöän ja juon teetä. :)

      • Kiva :)


    • ........

      Kerro vitsi.

      • Eiku sä :)


      • ......
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Eiku sä :)

        Miksi Ruotsissa juodaan enemmän punaviiniä kuin mitään muita alkoholijuomia? – Ruotsalaiset luulevat ettei se näy veressä.


    • kis2

      onko sun mielest hyvä jos seukkaan pojankaa joka ei oo suosittu ja ite oon siit välil nii kiusataanks mua sit :/ ??

      • Ei poikaa valita sen mukaan onko suosittu vai ei. Jos jotkut kuitenkin rupeavat sinua kiusaamaan tämän takia, voit haistattaa heille pitkät paskat.


    • ........

      Millainen ilma ulkona?

      • Harmaa ja kolea. Taivas on pilvessä ja lämpötila on plussan puolella. Kosteaa.


      • ialsolnowanotherplacewhi
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Harmaa ja kolea. Taivas on pilvessä ja lämpötila on plussan puolella. Kosteaa.

        Tiiän myös yhen toisen paikan mikä on kostea ;)


      • ialsolnowanotherplacewhi kirjoitti:

        Tiiän myös yhen toisen paikan mikä on kostea ;)

        Okei. :)


    • november94
      • Vastaan tonne keskusteluun suoraan.


    • Oletetaan

      Jos kertoisin olevani kiinnostunut susta, miten reagoisit ;) ?? Vaikka oonkin randomi.

      • Varmaan hämmentyisin, koska eihän me oltaisi tavattu livenä ollenkaan. Mutta kyllä mä täällä avoimin mielin olen. Jos kemiat kohtaa, niin mikä ettei. :)


    • Njoo

      Hmm :) sain sellasen mielikuvan, ettet sä oo niin paha tapaus kun useimmat jätkät -.-.. Jos kiinnostaa tutustuu ni hihkase :3

      • Kerro ekana minkä ikänen oot ja mis päin Suomee asustelet?


      • kiekkoiilija94
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Kerro ekana minkä ikänen oot ja mis päin Suomee asustelet?

        Mun pitää tunnustaa yks juttu.. Mä oon homo seksuaali haluun pippelin pyllyyn nyt!!!


      • kiekkoiilija94 kirjoitti:

        Mun pitää tunnustaa yks juttu.. Mä oon homo seksuaali haluun pippelin pyllyyn nyt!!!

        Trollit ei vieläkään tajua että tämä on rekisteröity nimimerkki. Surullista. 0/5.


    • Njooh

      Sullehan satelee "mielenkiintosia" kommenteja ;D, joo eli täytän marraskuus 20v :) & asustelen turvallisesti kanta-hämeessä.. Oon sit luenteeltani ujohko, ettet ihmettele..

      • Noni. Oot viel samanikänenki ku meitsi ja sut lähellä. Onko mitään paikkaa missä voidaan puhua paremmin?


    • njoooo

      Hmm löytyyks sulta skypee tms?? :)

      • njoooo

        Siellä voisin näyttää sinulle karvaisen pilluni jota isäni juuri rassasi :)


      • Valitettavasti ei löydy skypeä, kikkiä, whatsappia tai mitään muutakaan. Mul on vaan sähköposti ja facebook.


      • njoooo kirjoitti:

        Siellä voisin näyttää sinulle karvaisen pilluni jota isäni juuri rassasi :)

        Voi helvetti. Trollit sais kaikki bannia täältä.


    • Njoo

      Harvinainen tapaus siis :) hmmm täähän meni vaikeeks, mutt toki mä voin kaivaa mun sähkärin jstain :)..

    • Up! :)

    • jokuhörhø

      Lempileffa? =)

    • UP!

    • wfvmkvkvl

      Mitä tv-ohjelmaa et jaksaisi kattoo minuuttia kauempaa?
      Millaisesta säästä et pidä?
      Minne et muuttaisi asumaan, vaikka sulle maksettaisiin siitä?
      Suklaa vai salmiakki?
      Venäjä vai Ruotsi?
      Kaatosade vai auringonpaiste?
      Ruokaohjelmat vai salkkarit?

      • 1. Joku malliohjelma tai muotiohjelma.
        2. Vesisateesta ja loskakelistä.
        3. Lähi-Itään.
        4. Suklaa.
        5. Ruotsi.
        6. Auringonpaiste.
        7. Salkkarit.


    • IKÄRASISMI

      Voiko sinun mielestäsi vuonna 2000 syntyneet olla fiksuja ja asiallisia, mutta kuitenkin hauskoja?

      • Mitä nyt itse harrastuksen puolesta tulee noiden 00:ien kanssa pyörittyä, niin ihan fiksulta ja mukavalta porukalta vaikuttaa.


    • UP!

    • .........

      1. Mikä olisi unelmiesi auto?
      2. Asuisitko mieluummin pahvilaatokossa vai lehtiroskiksessa?
      3. Kumman ottaisit lemmikiksi, laaman vai kapybaran?
      4. Hattu vai lippis?
      5. Oletko käynyt ulkomailla?

      • 1. Lanborghini tai vastaava.
        2. Pahvilaatikossa.
        3. Laaman.
        4. Lippis.
        5. Juu. Ruotsissa.


    • niin...

      Milloin viimeksi laskit mäkeä?

    • iltaa...

      Haluaisitko olla vaatesuunnittelija?
      Oletko kokannut nuotiolla?
      Osaatko tehdä vastan?
      Millainen puhelin?
      Minkä merkkinen silitysrauta sinulla on?
      Monet lenkkarit omistat?

      • 1. En haluaisi.
        2. Olen.
        3. Kyllä osaan.
        4. Nokia x3
        5. Ei hajuakaan.
        6. Yhdet.


    • ♣♣♣♣

      Moro!

    • masentaa...

      Ensimmäiset mietteesi kun Ruotsi voitti.

      • Ensimmäinen fiilis oli kova pettymys, mutta pronssipelin katsottuani fiilis oli hyvä. Hieno päätös Selänteen komealle maajoukkueuralle.


    • Viikonloppu pidetty taukoa täältä palstalta. Mutta nyt olen palannut. Eikun vaan kysymyksiä. :)

    • hehehehe

      Ruotti menettää mitalinsta dopingkäryn takia ja Suomi saa hopean!

      • Onko varma tieto?


      • 42dsa342ds4321
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Onko varma tieto?

        Ei, mutta toivon että näin käy :D


    • Nuuskamiehiä

      Poltakko tupakkaa?

      • ylilautavallitsee

        Olenko terve jos haluan ajella katujyrällä sikiöidenpäältä?


      • En polta.


      • Ei, et ole terve. Suosittelen psykiatrista hoitoa.


    • tässä olisi

      1. Oletko syönyt limanuljaskoita?
      2. Voisitko käydä tekemässä lumiukon?
      3. Jos olisit nuuskamuikkunen, niin mitä tekisit?
      4. Oletko syönyt uunijäätelöä?

      • 1. En :D
        2. Liian vähän lunta sellaisen tekemiseen :(
        3. Varmaan olisin kalssa ja soittaisin huuliharppua. :)
        4. Olen syönyt. :)

        Lisää kysymyksii vaan tulemaan! ^^


    • Ootko nähny elokuvan "Vihreä maili"? Jos oot, mitä pidit? Jos et, kato se ja kerro, mitä pidit. :D

      • Hmmm enpä ole, pannaan korvan taa (:


    • Kysymystä

      Mis oot ollu töissä? Ootko tälläkin hetkellä?

      • Rautaruukki, Tarjoustalo, LIDL, Valio...

        En ole tällä hetkellä töissä.


      • Rautaruukki, Valio, LIDL, Tarjoustalo...

        Ei, en ole töissä tällä hetkellä.


    • visakisa

      tiiätkö mitä tarkoittaa defenestraatio?

      • En tiedä, valaise asiaa?


      • kihlakunta muna
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        En tiedä, valaise asiaa?

        Mistä päin oot? Neitsyt? Munan koko juhlakunnossa?


      • kihlakunta muna kirjoitti:

        Mistä päin oot? Neitsyt? Munan koko juhlakunnossa?

        1. Kanta-Häme
        2. Kyllä olen.
        3. En oo mitannu.


      • kihlakunta muna
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        1. Kanta-Häme
        2. Kyllä olen.
        3. En oo mitannu.

        Mittaa nyt ni runkkaan sille mitalle


      • kihlakunta muna kirjoitti:

        Mittaa nyt ni runkkaan sille mitalle

        No en todellakaan mittaa.


      • visakisa
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        En tiedä, valaise asiaa?

        se on "ikkunasta ulos heittäminen" :P


    • ...........

      Mitä mieltä olet Arhinmäen touhuista?

      • Ei ministerin sovi tuolla tavoin toimia.


    • .........

      Oletko pelimies?

      • En todellakaan. :)


      • eccc__
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        En todellakaan. :)

        Miten pitkä muna? Runkkaan sit sille mitalle?


      • eccc__ kirjoitti:

        Miten pitkä muna? Runkkaan sit sille mitalle?

        En tiedä.


    • Poika124
      • acc__

        Kerro nyt se helevetin munan pituus?! Haluun runkata sille pituudelle!!


      • acc__ kirjoitti:

        Kerro nyt se helevetin munan pituus?! Haluun runkata sille pituudelle!!

        Onko se niin helvetin vaikea tajuta, kun olen jo kerran sanonut ei?


      • Asia selvä.


    • UP!

      • eccc__

        Miten pitkä muna sulla on? Runkkaan sit sille mitalle?


      • eccc__ kirjoitti:

        Miten pitkä muna sulla on? Runkkaan sit sille mitalle?

        En kerro. Huoh.


      • putapictureofyouregggsoi
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        En kerro. Huoh.

        Laita tänne kuva munastas ni runkkaan sille?


    • sumppia

      Tule äkkiä kahville ettei kerkiä palaa pohjaan.

      • Sori, mulla oli harjoitukset päällekkäin. Joku toinen kerta sitten :)


    • Poikaa

      sinkku/säätöö/varattu?

      • kiekkoilia94

        Kuvaile munaas ni runkkaan sille kuvailulle?


      • Olen sinkku. :)


    • Kinkkukiusaus

      Joskus ihmettelen, miksi edes pyörin suomi24:n sivuilla, kun täähän on täynnä näitä trolleja. Hyvin oot onnistunu pitää kommenttis asiallisina vaikka tollasia 0/5 trolleja on ollukki, propsit siitä! :D

      Mutta aijemmin mainitsit, ettet ole armeijaa käynyt (?), miksi?

      • Henkilökohtainen syy, jota en halua tässä kertoa.


    • iltaa+öitä

      Katotko Putousta?

      • En katso.


    • ???!

      Miksi naiset rakastuu renttuihin?

      • Äläpäs yleistä. Tämä ei todellakaan päde kaikkiin.


    • UP!

    • kiekkoilija

      EI VITTU MÄ HALUUN KALIAA NYT HETI PERKELE!

      • no senkun menet hakemaan!


    • Aikaperseestä

      Poikakaveri jätti muutama päivä takaperin.Sovittiin että menen hänen luokseen juttelemaan vielä. Mun rääkyessä ja purkaessa tuntojani hän katseli telkkaria, yritti naurattaa mua kaikilla asioilla ja makasi silmät kiinni. Tämä loukkasi mua todella enkä tajua miten joku voi käyttäytyä tuossa tilanteessa noin. Oliko tässä nyt kyse ennemmin välinpitämättömyydestä vai vaikeudesta kohdata minut ja tämä tilanne ? Onko miesten noin vaikea puhua asioista. Kuitenkaan ei ole kyse mistään pikkupojasta (yli 20 v.)

      • Tää saattaa tulla iskuna vyön alle (kuvainnollisesti), mutta tuota jätkää tuskin kiinnosti hevon vittuakaan puhua kanssasi


    • Epätoivoinen

      En tiedä, mitä pitäisi ajatella, kun varattu lukioikäinen poika katsoo mua syvälle silmiin ja hymyilee, kun kuljen hänen ohitseen. Hän käyttäytyy usein hermostuneesti lähelläni. Mulla on ollut silmäpeliä pojan kanssa jo vuosi (emme koskaan ole puhuneet toisillemme) ja talvella hän tapasi tytön, jonka kanssa on nyt yhdessä. Mitä pojan mielessä mahtaa liikkua, kun hän yhä käyttäytyy kuin ennen kyseisen tytön tapaamista? Onko hän ehkä ihastunut? Vai haluaako hän tuntea itsensä erityiseksi, tyyliin "tuokaan ei saa silmiään irti minusta". Poika on luonteeltaan hieman ujo, enkä usko, että hän on ns. pleijeri.

      Tietenkin voisin kysyä pojalta, mitä hän ajattelee minusta. En tosin tiedä, onko minulla "oikeutta" kysyä. Onhan poika tytön kanssa. Itse olen poikaan auttamattmasti ihastunut.

      Kysymykseni tiivistettynä: mitä voin tehdä, kun pojalla on tyttöystävä, ja poika kuitenkin katsoo minua ja hymyilee? Aikaa minulla ei ole käytännössä paria kuukautta enempää.

      • Puhumalla asiat selviää parhaiten. Tai siis, mitä sinä menettäisit, vaikka menisitkin puhumaan hänelle? Aina kannattaa yrittää, muuten ei ikinä elämässä saavuta mitään.


      • Epätoivoinen
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Puhumalla asiat selviää parhaiten. Tai siis, mitä sinä menettäisit, vaikka menisitkin puhumaan hänelle? Aina kannattaa yrittää, muuten ei ikinä elämässä saavuta mitään.

        Kiitos vastauksestasi (: Aion puhua hänen kanssaan, kun tilaisuus tulee. En halua jäädä miettimään asiaa. Oli vastaus mikä tahansa.


    • perperjonsson

      kiekkoilija94 on helvetin hyvä ihminen tosielämässä, häipykääs trollit siis täältä -kiekkoilijan oikean elämän kaveri

    • Singleboytoo

      Ootko viellä sinkku?

    • JoKu_RaNdOm

      Minkälainen olet luonteeltasi ja voitko kuvailla olkonäköäsi?
      Plus; vikaksi kysyisin pidätkö lapsista?

      • kiekkoilija94

        Luonne: Rauhallinen, rento, ystävällinen
        Ulkonäkö: keskipitkä,hoikka, ruskeat silmät, ruskeat lyhyet hiukset, asusteena yleensä t-paita ja verkkarit

        Ja kyllä, minä pidän lapsista.


      • poikajokakysyy
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Luonne: Rauhallinen, rento, ystävällinen
        Ulkonäkö: keskipitkä,hoikka, ruskeat silmät, ruskeat lyhyet hiukset, asusteena yleensä t-paita ja verkkarit

        Ja kyllä, minä pidän lapsista.

        Mitä vinkkejä antaisit tälle tapaukselle (on omani): Olen ollut ihastunut erään luokkamme tyttöön jo yli 2 vuotta, ja kyseinen tyttö ei ole tietääkseni mitenkään kenenkään muun pojan ihastuksena. Hän on mielestäni nätti vaikkei muiden mielestä mikään erikoinen. Hän on fiksu ja olen auttamattomasti ihastunut häneen, vaikka olen yrittänyt unohtaa hänet mutta olen tullut siihen tulokseen että varmasti katuisin päätöstäni. Olen kertonut asiasta kahdelle luotettavimmalle kaverilleni. Meillä on ollut pientä silmäpeliä ja olen kohdellut häntä hieman paremmin kuin muita tyttöjä, tosin en heitäkään huonosti. Olen yrittänyt saada rohkeutta kertoa hänelle, ja hän ei ole ujo. En ole löytänyt sopivaa tilannettakaan, koska hänellä on paljon kavereita ja minullakin on, joten emme juuri koskaan ole yksin. Vain harvoin koulun jälkeen, mutta minulla on vain 2 päivää viikossa jolloin lähdemme samalta tunnilta koulun loputtua, syynä minun saksan kieli A1-kielenä ja olemme eri ryhmissä. Olen alakoulussa viidennellä luokalla ja yläasteenkin tulen olemaan vielä samassa koulussa, mutta luultavasti eri luokalla joten mahdollisuudet eivät ainakaan parane. Toivon silti että otat minut iästä huolimatta tosissasi, koska olen omasta milestäni fiksu ikäisekseni. Ja todella te trollit, siihen
        te ette voi väittää vastaan. Kiitän jo näin etukäteen. Ja niin vielä, meillä on hauskaakin yhdessä.


      • poikajokakysyy kirjoitti:

        Mitä vinkkejä antaisit tälle tapaukselle (on omani): Olen ollut ihastunut erään luokkamme tyttöön jo yli 2 vuotta, ja kyseinen tyttö ei ole tietääkseni mitenkään kenenkään muun pojan ihastuksena. Hän on mielestäni nätti vaikkei muiden mielestä mikään erikoinen. Hän on fiksu ja olen auttamattomasti ihastunut häneen, vaikka olen yrittänyt unohtaa hänet mutta olen tullut siihen tulokseen että varmasti katuisin päätöstäni. Olen kertonut asiasta kahdelle luotettavimmalle kaverilleni. Meillä on ollut pientä silmäpeliä ja olen kohdellut häntä hieman paremmin kuin muita tyttöjä, tosin en heitäkään huonosti. Olen yrittänyt saada rohkeutta kertoa hänelle, ja hän ei ole ujo. En ole löytänyt sopivaa tilannettakaan, koska hänellä on paljon kavereita ja minullakin on, joten emme juuri koskaan ole yksin. Vain harvoin koulun jälkeen, mutta minulla on vain 2 päivää viikossa jolloin lähdemme samalta tunnilta koulun loputtua, syynä minun saksan kieli A1-kielenä ja olemme eri ryhmissä. Olen alakoulussa viidennellä luokalla ja yläasteenkin tulen olemaan vielä samassa koulussa, mutta luultavasti eri luokalla joten mahdollisuudet eivät ainakaan parane. Toivon silti että otat minut iästä huolimatta tosissasi, koska olen omasta milestäni fiksu ikäisekseni. Ja todella te trollit, siihen
        te ette voi väittää vastaan. Kiitän jo näin etukäteen. Ja niin vielä, meillä on hauskaakin yhdessä.

        Mene vaikka välitunnilla hänen luokseen ja sanot että hei ,mul ois vähän asiaa, voisitko tulla käymään tuolla? Sit kun ootte kahden niin kerrot tytölle tunteistasi.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1700
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1339
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1268
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      183
      1152
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1051
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1043
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      892
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      876
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      826
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      794
    Aihe