Rakkaat kullannuput tarttisin apua, todella pikasesti!!

H or V??

Heih!! Eli tarttisin apua mun ongelmaan, niinkun niin moni muukin. Oon 19v tyttö joka on korviaan myöten rakastunu yllätysyllätys 2 mieheen samaan aikaan... Ongelma on varsinaisesti tässä : Oon rakastanu toista näistä jätkistä koko ikäni 12v asti, niin onhan se noloa... Oon saanut kyseiseltä ihmiseltä monesti pakit, mutta 1,5v sitten kyseinen ihminen väitti rakastavansa mua & haluavansa olla mun kanssani, en aluks suostunu uskomaan koko asiaa koska seurustelee toisen kanssa... Lupas jättää tyttöystävänsä mun takia, mutta aina keksi tekosyyn joiden varjolla niin ei tapahtunutkaan... Eros on/of tyttöystävästään joulukuus ja lupas tulla mun luokse mahdollisimman pian.. Arvaatte varmaan miten lopulta kävi?? Kyseinen jätkä palas muijansa helmoihin & särki mun sydämen jälleen kerran. Sitten tää tyyppi nro2, on kiltti & lempeä ihminen, joka saa mut nauramaan, ja kokemaan itteni tärkeeks :), tyyppi on syötävän sulonen ja :sana ei juo tai polta!! Ongelma piilee siinä, etten tiedä haluaaks kyseinen tyyppi olla mulle ystävä vai enemmän... Vihjailee kyllä, miten ois mukava viettää illat jonkun kainalossa,mutta..... Niin kysyisin nyt teiltä, mitä mun kannattais tehdä tässä asiassa, odottaa herra nro1:stä vai katsoo mitä herra nro2:sen kans tapahtuu?? Nopea vastaus ois ihanaa

10

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • help4

      UP!! Jeesatkaa nyt tyttöä!!

    • H or V

      Niin olisin oikeesti todella kiitollinen, jos joku viittis auttaa mua tän ongelman kans... :)..

    • No jälkimmäinen, tietty! Jos toi ekaks mainittu kerran ei osaa päättää tunteistaan nii riskinähän on et samalla tavalla käy myös sun kanssa, eiks je?

    • Se yks...

      No numero 2! Lähetä sille joku viesti missä kysyt siltä, jos et uskalla sanoa suoran! :)

    • Ehdottomasti jätkä numero2. Ei kannata sellaisen perässä olla joka ei osaa sanoa juuta eikä jaata.

    • Apuaah

      Nohniin, pieni välikatsaus tähän väliin, elikkäs tää nro 1 ilmoitti, että mä saan KATTELLA MUITA, mutten koskee koska hän "rakastaa" mua... Eli suomentaisko joku, että mitä tää kusipää tahtoo musta, pitää pilkkanaan?? Joo tosiaan nro2 on sentään kiltti eikä tahallaan satuttais mua, toisin kun tää toinen, katotaan miten käy!!

      • Täys kusipää toi numero ykkönen. Numero 2 sentään välittää susta ja on kiltti ja ystävällinen. Mä sinuna haistattaisin pitkät tolle ykköselle.


      • Apuah
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Täys kusipää toi numero ykkönen. Numero 2 sentään välittää susta ja on kiltti ja ystävällinen. Mä sinuna haistattaisin pitkät tolle ykköselle.

        Sitähän Ville nimenomaan on -,- , mä en tajua miten sillä on pokkaa sanoo "rakastavansa" kun aina kohtelee mua kun koiraa...


    • upup

      Hmmm, joku viisaampi vois vastata tähän?? Itekkään en tajua tota tapausta..

      • diamondsooo

        2


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe