Uusi pomo on saatu kuntaan, joten siinä asiassa on lepo saatu keskusteluihin ja arveluihin.
Iitin pakkoliitos/liitos/itsenäisyysasiassa sen sijaan yhden miehen taistelu Iitin liittämiseksi Pikku Lahden kaupungin isoksi reunakyläksi jatkuu.
Lehtisellä lienee omistuksia siellä Nastolan liepeillä, joten sopisi liittyminen Lahteen kera Nastolan oikein hyvin persoonakohtaisesti hänelle?
Olen ehkä väärässä, mutta näin olen ollut kuulevinani.
Miksi Iitissä uskotaan Lahden olevan Iitille joku kultamuna? Paljon sutjakammin kaikki luontuisi, jos Kouvolaan liityttäisiin, mikäli ei pysytä itsenäisinä.
Pääsisi joskus bussilla Kymentaalle ja kirkolle sekä Lyöttilään. Lyöttilästä kuusaalle, kun oltaisi yhteisen paikallisliikenteen piirissä. Nyt ei autoton pääse edes kirkkoon.
"Don Juan" Lehtinen taistelee tuulimyllyjä vastaan?
Tuulimyllysota
2
273
Vastaukset
- oikee suunta
Kyllä se on LAHTI, Iitin Tiltulle oikee paikka, siellä tulevaisuus, kasvukeskus !
Eihän täällä Kymenlaaksossa tulevaisuutta olisi, ainoastaa loistava menneisyys.- Iitin Tildu
Lehtisen vaimo Sirkku on Kouvolan kaupungin palveluksessa. Palkkarahat kelpaavat Lehtisen perheelle. Puhu nyt Esa Sirkulle työpaikka Lahdesta. Ota vaikka yhteys toimialajohtaja Komulaiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745228- 332891
- 402594
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401952Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951782
- 1671657
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220