Uusi pomo on saatu kuntaan, joten siinä asiassa on lepo saatu keskusteluihin ja arveluihin.
Iitin pakkoliitos/liitos/itsenäisyysasiassa sen sijaan yhden miehen taistelu Iitin liittämiseksi Pikku Lahden kaupungin isoksi reunakyläksi jatkuu.
Lehtisellä lienee omistuksia siellä Nastolan liepeillä, joten sopisi liittyminen Lahteen kera Nastolan oikein hyvin persoonakohtaisesti hänelle?
Olen ehkä väärässä, mutta näin olen ollut kuulevinani.
Miksi Iitissä uskotaan Lahden olevan Iitille joku kultamuna? Paljon sutjakammin kaikki luontuisi, jos Kouvolaan liityttäisiin, mikäli ei pysytä itsenäisinä.
Pääsisi joskus bussilla Kymentaalle ja kirkolle sekä Lyöttilään. Lyöttilästä kuusaalle, kun oltaisi yhteisen paikallisliikenteen piirissä. Nyt ei autoton pääse edes kirkkoon.
"Don Juan" Lehtinen taistelee tuulimyllyjä vastaan?
Tuulimyllysota
2
251
Vastaukset
- oikee suunta
Kyllä se on LAHTI, Iitin Tiltulle oikee paikka, siellä tulevaisuus, kasvukeskus !
Eihän täällä Kymenlaaksossa tulevaisuutta olisi, ainoastaa loistava menneisyys.- Iitin Tildu
Lehtisen vaimo Sirkku on Kouvolan kaupungin palveluksessa. Palkkarahat kelpaavat Lehtisen perheelle. Puhu nyt Esa Sirkulle työpaikka Lahdesta. Ota vaikka yhteys toimialajohtaja Komulaiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3795209Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841805Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3531788- 1151029
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5984- 27887
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h51747- 65725
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54688- 35658