Uusi pomo on saatu kuntaan, joten siinä asiassa on lepo saatu keskusteluihin ja arveluihin.
Iitin pakkoliitos/liitos/itsenäisyysasiassa sen sijaan yhden miehen taistelu Iitin liittämiseksi Pikku Lahden kaupungin isoksi reunakyläksi jatkuu.
Lehtisellä lienee omistuksia siellä Nastolan liepeillä, joten sopisi liittyminen Lahteen kera Nastolan oikein hyvin persoonakohtaisesti hänelle?
Olen ehkä väärässä, mutta näin olen ollut kuulevinani.
Miksi Iitissä uskotaan Lahden olevan Iitille joku kultamuna? Paljon sutjakammin kaikki luontuisi, jos Kouvolaan liityttäisiin, mikäli ei pysytä itsenäisinä.
Pääsisi joskus bussilla Kymentaalle ja kirkolle sekä Lyöttilään. Lyöttilästä kuusaalle, kun oltaisi yhteisen paikallisliikenteen piirissä. Nyt ei autoton pääse edes kirkkoon.
"Don Juan" Lehtinen taistelee tuulimyllyjä vastaan?
Tuulimyllysota
2
334
Vastaukset 2
- oikee suunta
Kyllä se on LAHTI, Iitin Tiltulle oikee paikka, siellä tulevaisuus, kasvukeskus !
Eihän täällä Kymenlaaksossa tulevaisuutta olisi, ainoastaa loistava menneisyys.- Iitin Tildu
Lehtisen vaimo Sirkku on Kouvolan kaupungin palveluksessa. Palkkarahat kelpaavat Lehtisen perheelle. Puhu nyt Esa Sirkulle työpaikka Lahdesta. Ota vaikka yhteys toimialajohtaja Komulaiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396