Penis lerpahtaa heti kondomin jälkeen

kondomi ongelma

Olin miesystäväni kanssa ensimmäisiä kertoja (niin minulle kuin hänelle) touhuamassa ja päätettiin kokeilla yhdyntää. Penis oli kova ja kaikki oli muuten kunnossa, mutta kun laitettiin kondomi päälle niin penis pehmeni heti kondomin pienuudesta johtuen. Ostettiin sitten isompia kondomeja, odoteltiin muutama päivä ja jatkettiin suukoilla ja koskettelulla. Parin päivän päästä ajateltiin kokeilla uudelleen, mutta sama juttu tälläkin kertaa. Mieheni penis pehmeni niin paljon, ettemme saaneet kuin ihan kärjen sisääni.

Rakastamme toisiamme kovasti emmekä jännitä toistemme seurassa, alasti oleminen on ihan luonnollista. Miehelläni seisoo myös useamman kerran päivässä lähelläni ilman, että kumpikaan olisi edes koskenut penikseen. Kuitenkin, aina kun oltaisiin tositoimissa niin kondomin jälkeen penis pienenee silmissä eikä se enää kovetu kondomin kanssa.

Mikä avuksi? Mistä tämä johtuu?

3

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o7,57i,75

      Tässä tapauksessa on kaksi ilmeistä selitystä: kokemattomuus jännittää ja adrenaliinitaso nousee niin korkealle, että penis lerpahtaa ja/tai taustalla on tiedostettu tai tiedostamaton raskauden pelko, jonka vuoksi yhdyntä ei onnistu.

    • Paljaallapanija

      Aika tavallinen ongelma, josta ei kovin paljon puhuta. Miehesi ei todellakaan ole ainoa, jolla lerpahtelee kondomien kanssa sähteltäessä. Voisitte kehitellä muita ehkäisymenetelmiä: onhan naiminen paljon kivempaakin paljaalla.

    • kiitos kiitos

      Kiitos vastauksista, voin nyt "lohduttaa" miestä. Joo, kierukkaa ollaan harkittu, olisi helppo ja moneksi vuodeksi kerralla. Kiitos asiallisista viesteistä! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe