tubutin, jota tubutetaan, kai tämä nyt selvisi.
Windows on sellainen...
8
232
Vastaukset
- Anonyymi
W10 on wintun paska OS
- Anonyymi
Tottahan tuo lainaus on.Siis ei jumalauta, nyt alkaa vähitellen kyllä ymmärrys loppua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan tuo lainaus on.Siis ei jumalauta, nyt alkaa vähitellen kyllä ymmärrys loppua.
Ei toimi ja USB jututkin on kympin suuri ongelmakohta!
Ja vakoilua ei saa koskaan unohtaa windowsin kohdalla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toimi ja USB jututkin on kympin suuri ongelmakohta!
Ja vakoilua ei saa koskaan unohtaa windowsin kohdalla!W10 on ainakin ihan paska. olen kokeillut.
- Anonyymi
Miä vaihhoin Linux Mintiin.
- Anonyymi
Win 10 vikoja yritetään aina syytää muuta, käyttäjää, konetta tai lisälaitteita, vaihka vika on vain ja ainoastaan windowsissa!Että se siittä!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Win 10 vikoja yritetään aina syytää muuta, käyttäjää, konetta tai lisälaitteita, vaihka vika on vain ja ainoastaan windowsissa!Että se siittä!!!!
W10 bugipäivitykset, kamalaa. Älä hyvä ihminen käytä windowsia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
W10 bugipäivitykset, kamalaa. Älä hyvä ihminen käytä windowsia!
Oletko kauankin keskustellut itsesi kanssa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa
Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.924189En minä alussa sua pitänyt kauniina
Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas2152795Voisitko mies kirjoittaa
Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..621347Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?
Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik3311213Kirjoitan sulle sydämestäni
Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s631012Meillä on vain telepaattinen suhde
Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.67873Ei tiemme enää kohtaa
Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa71868uskallatkohan laittaa
Kerro jotain mistä sinussa pidän? Tunnemme toisemme riittävän hyvin tietääksemme toisistamme nämä asiat melko osuvasti.38851