Windows on sellainen...

selvisikö

tubutin, jota tubutetaan, kai tämä nyt selvisi.

20

1394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      345

      • Anonyymi

        Menikös hihhulille jauhot suuhun.......heh heh heh heh...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikös hihhulille jauhot suuhun.......heh heh heh heh...

        Me emme tiedä mitä tapahtuu todella, jos maailmanlaajuinen trendi aiheuttaa huolestumista suunniteltaessa hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me emme tiedä mitä tapahtuu todella, jos maailmanlaajuinen trendi aiheuttaa huolestumista suunniteltaessa hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia.

        Windowsit ja Macit imee haittaohjelmia, kuin mt. Kaikki pohjois-amerikkalaiset tuotteet on luotuja imemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windowsit ja Macit imee haittaohjelmia, kuin mt. Kaikki pohjois-amerikkalaiset tuotteet on luotuja imemään.

        Annoin karille juuri windowsin asennuslevyn pelkästä peräröörin nuolemisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikös hihhulille jauhot suuhun.......heh heh heh heh...

        Ei kun kauha hanuriin!


      • Anonyymi

        Android
        43,92 %
        Windows
        27,66 %
        iOS
        17,15 %
        OS X
        6,26 %
        Tuntematon
        2,43 %
        Linux
        1,14 %


      • Anonyymi

        Silti windows kohlaa suossa!


        Android
        58,06 %
        Windows
        22,3 %
        iOS
        12,75 %
        Tuntematon
        3 %
        OS X
        2,26 %
        Linux
        1,14 %


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikös hihhulille jauhot suuhun.......heh heh heh heh...

        Norovirus vaivaa pyllymajassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windowsit ja Macit imee haittaohjelmia, kuin mt. Kaikki pohjois-amerikkalaiset tuotteet on luotuja imemään.

        Varo Windows-käyttäjiä!
        Internetissä on uusi haittaohjelmien tekemiskierros, joka on jo saastuttanut tuhansia tietokoneita ympäri maailmaa, ja todennäköisimmin virustorjuntaohjelmasi ei pystyisi tunnistamaan sitä.
        Miksi? Tämä johtuu siitä, että ensinnäkin se on edistyksellinen tiedostotön haittaohjelma ja toiseksi se hyödyntää vain laillisia sisäänrakennettuja järjestelmän apuohjelmia ja kolmansien osapuolien työkaluja laajentaakseen sen toiminnallisuutta ja vaarantaa tietokoneiden sen sijaan, että käyttäisi mitään haitallista koodia.
        Omien laillisten työkalujen tuominen tekniikka on tehokasta, ja sitä on harvoin havaittu luonnossa, mikä auttaa hyökkääjiä sulautumaan haitallisiin toimintoihinsa säännölliseen verkon toimintaan tai järjestelmänvalvontatehtäviin jättäen vähemmän jalanjälkiä.
        Microsoftin ja Cisco Talosin verkkoturvallisuustutkijoiden itsenäisesti löytämät haittaohjelmat - nimeltään " Nodersok " ja " Divergent " - levitetään pääasiassa haitallisten verkkomainosten kautta ja tartuttavat käyttäjiä ajamalla lataus-hyökkäyksen avulla.


      • Anonyymi

        Windows teki kakkakepposen.. hajun kanssa'
        Siis ei jumalauta, nyt alkaa vähitellen kyllä ymmärrys loppua.
        Jotain päivityksiä asenteli, jonka jälkeen ei enää käynnistynyt. Sininen bsod ruutu ja kernel paniikki. Voiko tuon käynnistää vikasietotilassa Windowsin mutta ei sinnekään pääse. Vittu mikä paska..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikös hihhulille jauhot suuhun.......heh heh heh heh...

        Windows on tuputin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikös hihhulille jauhot suuhun.......heh heh heh heh...

        Taisi mennä ja kunnolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windowsit ja Macit imee haittaohjelmia, kuin mt. Kaikki pohjois-amerikkalaiset tuotteet on luotuja imemään.

        Windows pitäisi kieltää lailla !
        Jos Windowsien käyttö tekee ihmisistä valehtelevia idiootteja, se pitäisi kieltää lailla ettei ihmisrotu tuhoudu typeryyteen.


      • Anonyymi

        Windows ripuli tulee kun se kaatuu!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windowsit ja Macit imee haittaohjelmia, kuin mt. Kaikki pohjois-amerikkalaiset tuotteet on luotuja imemään.

        Joo! Älä tule sininen ruutu mandra, Windows ja tuli kuiteskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoin karille juuri windowsin asennuslevyn pelkästä peräröörin nuolemisesta.

        Windows päivitys on tuskaa
        Windowsin päivittäminen on ollut pitkään Microsoftin murheenkryyni. Ja ajurit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikös hihhulille jauhot suuhun.......heh heh heh heh...

        Nyt viiraa windows 11 -potilaalla pahasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoin karille juuri windowsin asennuslevyn pelkästä peräröörin nuolemisesta.

        Aiheuttaako windovs tuollaista aivoripulia mistä ei saa kukaan selvää?

        Voi herran jumala!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikös hihhulille jauhot suuhun.......heh heh heh heh...

        Windowsilla mikään ei onnistu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      137
      1337
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe