Nuolevat leijonat

lionesses2323

Sanokaa joku fiksu ihminen tulkinta uneen, jossa menen Jumbon ylimpään kerrokseen ja siellä johonkin pieneen huoneeseeen jossa on sohva, ja 2 tuolia (mahdollisesti myös TV) . sitten lattialla on 4 punaista mattoa ja niiden päällä makaa 4 naarasleijonaa täysin vapaana. Menen istumaan nojatuoliin ja kaikki leijonat ryntäävät kehräten nuolemaan naamaani ja kättäni

Tässä unessa ei ollut mielestäni mitää järkeä niin kai sillä jotain tarkoitustakin on. Ja mainittakoon että olen ihan kiinnostunut oikeastikin leijonista ja afrikan eläimistä. Olen siis mies jos sillä on vaikutusta asiaan

3

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lionesses2323

      Mainittakoon vielä lisäyksenä että kun nämä leijonat alkoivat nuolemaan, en päässyt enään pois. Yritin nousta siitä niin tämä yksi ottaa kaulan ympäri takatassuilla voimakkaan otteen eikä päästä irti

    • Jumbolla tarkoitetaan tässä ilmeisesti kauppakeskusta?

      Nautitko yleensä olostasi kauppakeskuksissa tai Jumbosta erityisesti?

      Kauppakeskus voisi miehenkin mielessä kuvastaa monenlaisia houkutuksia ja maailman menoa. Tietysti siellä voi olla jotain erityisen kiinnostavaa tarjollakin.

      Naarasleijonat voisivat viitata naisiin tai naiseen. Kissat vaikuttavat useiden miesten mielestä seksikkäiltä. Kiinnostuksesi savannien eläimiin toi muodon tälle hahmolle.

      Huoneessa oli kaksi tuolia ja sohva. Istuit itse toisella näistä tuoleista. Tämä jätti toisen tuolin ja sohvan tyhjäksi. Leijonat makoilivat lattialla mattojen päällä.

      Leijonat ryhtyivät nuolemaan sinua ja kehräämään. Leijonat olivat siis tyytyväisiä sinuun tai pikemminkin halusivat sinulta jotain lisää.

      Tuolit ja sohva saattavat olla vain mielikuvituksen sisustusta, mutta kaksi tuolia ja toinen niistä tyhjänä voisi viitata siihen, että joku puuttuu. Sohvalla ollaan yleensä yhdessä jonkun kanssa, joten tässä tapauksessa ikään kuin puoliso puuttuu. Vaikuttiko huone sinusta jotenkin merkitykselliseltä?

      Ilmeisesti koet, että joku olisi kiinnostunut sinusta tai ainakin toivoisit joidenkin olevan.

      Yritit poistua tilanteesta, mutta se estettiin. Kirjoitit, että otti takatassuillaan otteen kaulasi ympäsi. Hmm, ehkä kyse oli etutassuista. Ikään kuin koit, että kun menet houkutukseen mukaan, et pääse enää irti.

      Tämä uni voisi liittyä naisiin tai vaikkapa houkuttelevaan tarjoukseen. Joka tapauksessa koet, että sinuun yritetään vaikuttaa miellyttämällä, mutta seuraukset arveluttavat sinua.

      Unen voisi tietysti selittää sekin, että esimerkiksi oma koirasi on vinkunut ja nuollut kasvojasi kun nukuit.

    • ddwdwdw

      Kiitti rytmimunat, hyvä vastaus!!

      Kaikki tuo kuulostaa todenmukaiselta ja järkevältä paitsi koiraa ei ole ;) Ja tosiaan tarkoitin kauppakeskus Jumboa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe