Hävisi 4milj. euroa RAYn kasinolla

palauttaako RAY?

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288648105984.html?pos=ksk-trm-uuti-ostu

Ex-talousjohtajalle syyte miljoonakavalluksesta - pelasi rahat kasinolla
Julkaistu: 31.1.2014 13:05
Yrityksen entinen talousjohtaja saa syytteen miljoonien eurojen kavalluksesta.

Syyttäjän mukaan talousjohtajan epäillään kavaltaneen noin 4 miljoonaa euroa silloiselta työnantajaltaan kymmenen vuoden aikana. Poliisi on aiemmin kertonut epäillyn käyttäneen rahat pelaamiseen pääosin Casino Helsingissä.

Syyttäjä tiedotti syytteen nostamisesta tänään. Juttua käsitellään aikanaan Helsingin käräjäoikeudessa.

15

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • . . . .,

      Palautusprosentti 96% joten kyllä kai se palautuu.

    • Ei palaudu alle 100%:n palatusprosentilla

      • kaikki tiedot esille

        Kuinka on olisko Hesan kasino joutunut jo lopettamaan kannattamattomana toimintansa jos eivät esim noi 2 olisi kavaltaneet pelaamista varten työantajiltaan yht. 8,5 miljoonaa euroa? Muitakin rötöksien tekijöiden rahoja, perheiden koteja, firmoja jne on uponnut peleihin....ns. hyväntahdon peleihin.
        En ymmärrä kuinka Suomessa juuri valtio pyörittää moista kyseenalaista toimintaa? Kavalletut rahat tulisi palauttaa firmoille joista ne ovat kavallettu. Muutenkin esim pelaajien oikeusturva/kuluttajasuoja ovat heikoilla kun kaikki tiedot kasinon toiminnasta, kuten esim. millaista tekniikkaa kasinon itsensä voittojen varmistamiseksi on hankittu kasinolle jne eivät ole julkista tietoa. Kaikki toimintaan liittyvä tulisi olla avoimesti esillä ja jonka luettuaan pelaaja voi harkita haluaako ns kokeilla 'onneaan' 'satunnais'-peleissä.


      • kyllä rahaa on
        kaikki tiedot esille kirjoitti:

        Kuinka on olisko Hesan kasino joutunut jo lopettamaan kannattamattomana toimintansa jos eivät esim noi 2 olisi kavaltaneet pelaamista varten työantajiltaan yht. 8,5 miljoonaa euroa? Muitakin rötöksien tekijöiden rahoja, perheiden koteja, firmoja jne on uponnut peleihin....ns. hyväntahdon peleihin.
        En ymmärrä kuinka Suomessa juuri valtio pyörittää moista kyseenalaista toimintaa? Kavalletut rahat tulisi palauttaa firmoille joista ne ovat kavallettu. Muutenkin esim pelaajien oikeusturva/kuluttajasuoja ovat heikoilla kun kaikki tiedot kasinon toiminnasta, kuten esim. millaista tekniikkaa kasinon itsensä voittojen varmistamiseksi on hankittu kasinolle jne eivät ole julkista tietoa. Kaikki toimintaan liittyvä tulisi olla avoimesti esillä ja jonka luettuaan pelaaja voi harkita haluaako ns kokeilla 'onneaan' 'satunnais'-peleissä.

        RAY kusettaa ihmisiltä vuosittain miljardeja, että eivät ne kasinot ihan heti ole kaatumassa..


    • 34refw

      Samaa olen ajatellut. Millä ''moraalilla'' valtio pyörittää uhkapelilaitosta??

      Sitten päälleliimattuna muka joku hvtin peluuri.. ongelmapelaamiseen.

      Kaksinaismoralismia BIG TIME. Ja jokainen voi hokata, että nämä onlinepelit ovat äärimmäisen säänneltyjä. Josko jopa lototkin yms.

      Valtion ei kuuluisi olla pelikasino. Tosin sitähän se on muussakin mielessä. Pankkiireille pyöritetään jättirahoja, että ei jouduttaisi ALEMPIIN luottoluokitusluokkiin, sillä SILLOIN pankkiirilla on LUPA ottaa KORKOINA vielä enemmän verta kansantaloudesta. VAMPYYRITOUHUA joka taholla, ja niin sanottua pientä ihmistä syyllistetään. PROPGANDA toimii. Vai toimiiko se enää?

    • 3+16

      Ne roplaa ne tilit asetuksille.Joku saa sitäkin useampi rahoittaa.Taktikointi ei auta mitään. Ohjelma huolehtii et pelit kääntyy härnäämällä talon eduksi. Kaikki mukavalta kuulostava lisärahoituksen mahdollisuus on miinustettu palautusprosenteissa.

    • extension

      nuollaan mun palleja yhdes!

      • 16+4

        Hitto, tuo Ashley heti ensin ny sun on tyytynien kova G :P


    • muhahahaa

      Tein Unibetille 1000 euron talletuksen mut hävisin siirron edetessä teille tietämättömille :D Sielä ne supportin juntit varmaan odottaa silmät killillään :D :D

    • Älykäs RAY-pelaaja

      Pelasin 2 miljardia, ei mitään. Pistin 6 miljardia lisää, ei taaskaan mitään. Laitoin vielä 10 miljardia jospa sitten osuisi, mutta ei mitään. Saanko rahat takaisin?

      • ..........

        tottakai sulle annetaan....onhan pal.prosenttikin 96.....mene vaikka koklaan


    • monopolipeli

      Valtiolla on 'outo' rooli. Pelatkaa, mutta älkää tulko peliriippuvaisiksi. Juokaa, mutta älkää tulko alkoholisteiksi. Polttakaa, mutta älkää sairastuko tupakasta.

      Eli veroja ja tuloja pitää saada keinolla millä hyvänsä, mutta haittojen hoitoon ei haluttaisi sitten käyttää yhtään rahaa.

    • 10+12

      Tuossa sun monopoli kirjoituksessa on perää. Sietää ihmetellä miten välinpitämättömiä asemapaikoissa loppujenlopuksi ollaan kun seuraa tv uutisissa radiossa. Tupakat piiloon Suomi savuttomaksi äkkiä mut ilmapiirissä on ajatuksia samaan aikaan myös Suomessa marihuona käytön salliminen. Työvoima toimistoissa paskaa kurssia tuputetaan oikeaa tulon lähdettä piilotellaan ja hakijan kykyjä aliarvioidaan etteivät edes esitä kun paskaa harjoittelu hommaa. Harkitaan viisumi vapautta lisätulon lähteeksi välittämättä et Venäjällä on kovan rikollisuuden parissa toimivia sen verran kuin Suomessa asukkaita.

    • 13+1=15

      Harkitsevat jakamista vaikeuksissa oleville tasa-arvohyteiskunnan henkessä lmaiseks näitä windows 8ja paali marihuonaa. Oli uutisointi.

    • 9+16=25

      Ilmaisista en tiedä mut keskustelujen henki on epäilyttävän hapun katkuinen. Tiedä sitten miten parin vuoden päästä asiat on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe