Vihdoin kuvalla

monica

Vihdoin viimein laitoin kuvani, pikkusen jännitti, kun kuvallisia ei paljon ole täällä 70 palstalla.
Onhan tuo valokuva parempi kuin musta päänkuva mitä sitä pitää piilotella itseään, rohkeasti te muutkin mukaan kuvalla.

Toisenkautta puskista kuuluu yhä enemmän ääntä, joka kertoo siitä, että pikkuhiljaa kaikki menee puskiin, näin en toivo kuitenkaan tapahtuvan.

Nyt jään odottamaan tuleeko mielipiteitä, ja minkälaisia?

42

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

No, mutta mikä ettei, siinähän seisoo runsaiden kukkien keskellä oikein ruusu.

• No oliko sinulla mielipidetä kuvan laittamisesta profiiliin? laita sinäkin omaan proffiilisi kuva niin sitten meitä olisi kaksi ruusua : ))

• kaktus...
        monica kirjoitti:

No oliko sinulla mielipidetä kuvan laittamisesta profiiliin? laita sinäkin omaan proffiilisi kuva niin sitten meitä olisi kaksi ruusua : ))

monica

paremminkin olisin. Olen siviilissä paljolti ollut esillä enkä enää välitä
        lisätä,tunnettavuuttani netissä. Elämäni on ollut moni säikeistä ja vilkasta ja olen ollut paljon julkkisuudessa työni ja ammattini vuoksi.
        Sinua monica onnitelen rohkeudestasi. Kuvasi monica on asiallinen ja olet siinä eduksesi saatki sillä lisää netti kavereita.

• kaktus... kirjoitti:

monica

paremminkin olisin. Olen siviilissä paljolti ollut esillä enkä enää välitä
        lisätä,tunnettavuuttani netissä. Elämäni on ollut moni säikeistä ja vilkasta ja olen ollut paljon julkkisuudessa työni ja ammattini vuoksi.
        Sinua monica onnitelen rohkeudestasi. Kuvasi monica on asiallinen ja olet siinä eduksesi saatki sillä lisää netti kavereita.

kaktus

minä en tiedä mitä sanoa sinulle, kun sinulla kaktus ja piikit.

mutta hyvin olet menestynyt kuitenkin.

• minä vaan
        monica kirjoitti:

kaktus

minä en tiedä mitä sanoa sinulle, kun sinulla kaktus ja piikit.

mutta hyvin olet menestynyt kuitenkin.

monica

katsoppas näin me kuljemme erillaisissa vaipoissa. Sinä monica olet rohkea kun tulet tänne omana itsenäsi kaikkien katsottavaksi ja ihailtavaksi.

• minä vaan kirjoitti:

monica

katsoppas näin me kuljemme erillaisissa vaipoissa. Sinä monica olet rohkea kun tulet tänne omana itsenäsi kaikkien katsottavaksi ja ihailtavaksi.

minä vaan,,,,,,,,

Rohkea olen kyllä,mutta ei mieleeni tullut että laittaisin kuvani kaikkien katseltavaksi ja ihailtavaksi, vaan funtsin kun laitoin kuvani että jospa muutkin innostuisivat omalla kuvallaan tulemaan esille.
        Kun vuosikausia kirjoittelemme keskenämme niiin on kuva edes mistä näemme toisemme.

Mitä pahaa siinä sitten on jos näkee muutkin kuin palstalaiset, eihän me piilotella elävässä elämässäkään itseämme.

• en ole luttaavainen

kuvan suhteen ketä se oikeesti esittää,,,, en ole huijattavissa,,,,

höh tuohan voi olla vaikka naapurin rouvasta otettu kuva, kuka voi todistaa kuvan esittävän monicaa,
      mä en ole niin huijattavissa että luotan mihin sattuu informaatioon jos ihmistä ei oikeesti livenä tunne,
      kuvan on aivan nätti, mutta sitä en tiedä ketä se oikeesti esittää,,,

• luuttavaiselle...

Hyvä että varot ettei kukan muu pääse jymäyttämään kuin minä, mutta vannon että vain sinua minä huijasin....

tuo edellinen vastaukseni käy myöskin sinulle....

• Ihan kiva nähdä kuvalla Monica, onhan täällä montakin jotka on laittanut , miehillä ainakin joillakin. On minullakin ollut monesti osiossa mukana, mutta taulujani olen enimmäkseen käyttänyt profiilikuvissa. Terkkuja vaan:)

• sini-sirkku....

eikö vaan olekkin kiva kun näkee suurinpiirtein millainen toinen on.

Toivoisin että muutkin laitaisivat kuvan

kukin on sellainen kun on....

• kevät koittaa

Kaunis kesäinen kuva ja samanlainen kohde.

En enää koskaan aio rekisteröityä, joten se on myös mielipiteeni minun kuvastani.

• Hyvä Monica, luotan täysin kuvasi olevan sinusta vaikka siitä tuskin tuntisin jos vastaan kävelisit. Itselläni on myös luotettava kuva jonka eräs rouva on ottanut. Kun kysyin miksi ei koko naama ole siinä kuvassa? Hän sanoi, eihän minusta sitä kuvaa edes ottanut, oli vaan sattumalta osunut minun naama siihen kuvan kulmaan. Sillä on nyt sitten tultva toimeen. Tasapuolisuuven vuoksi ihan kirjaudun nyt sitte.

• hyvä jjoutava nyt meiitä on kaksi ainankin jotka ovat kuvallla rekattuna, oliko näin???

Vai sillälailla sinun kuvasi onnistui :))

• Kaunis olet ja kauniisti ikääntynyt. Meissä kaikissa ikä näkyy, mutta kuvastasi huomaa, että olet huolehtinut itsestäsi.

• Nettivaari,,,,,

kiitos kohteliaisuudesta, kyllä vuodet näkyy meissä kaikissa.

• ???
        monica kirjoitti:

Nettivaari,,,,,

kiitos kohteliaisuudesta, kyllä vuodet näkyy meissä kaikissa.

Et ole juonut varmaankaan kun olet noin nuore näkönen
        et ole lihonut.Kerro juotko alkoholia??

• ??? kirjoitti:

Et ole juonut varmaankaan kun olet noin nuore näkönen
        et ole lihonut.Kerro juotko alkoholia??

???.... En juo,,,,, kuulun niihin joita sanotaan raivo raittiiksi.

• Arvailuja
        monica kirjoitti:

???.... En juo,,,,, kuulun niihin joita sanotaan raivo raittiiksi.

Painat noin 45 kg ja pituus on 154 cm ??

• Arvailuja kirjoitti:

Painat noin 45 kg ja pituus on 154 cm ??

Arvailuja,,,,

ei alkuunkaan pidä paikkaansa, pituus 163 cm ja paino 60 kg.......kerro omasi!

• Sorry, että
        monica kirjoitti:

Arvailuja,,,,

ei alkuunkaan pidä paikkaansa, pituus 163 cm ja paino 60 kg.......kerro omasi!

arvailin alakanttiin, näytit niin keveältä, mutta itse olenkin kiloa kevyempi, tosin lihaskuntoani kohotan määrätietoisesti, siltä osin paino saisi kohotakin. Pituuteni on 171 cm. mutta en halua
        anonyymiyttäni poistaa, joten tämä vain nimettömästi, täydellä ystävyydellä. - Hei!

• Minäkin uskalsin nyt laittaa jjoutava5 ja monican seurassa. Viime kesän hellekuva, niin kuuma oli silloin, että oli vain pyyhe ympärillä. Facebookissa on ollut muitakin kuvia, siellä kun on sukua enimmäkseen. Onhan se tavallaan kivampi kun ihmisestä on muutakin kuin nimimerkki ja kirjaimet:D

Nyt lauhtuu ilmakin taas, on kivampi ulkoilla, eikä sitä lunta ainakaan vielä tullut haitaksi asti!
      Hauskaa viikonloppua vaan!

PS. Olin kirjoittanut jjuotava5, onneks huomasin:D

• Ei olisi haitannut Sini-sirkku, itsekin olen kirjottanut nikkini kaikilla variaatioilla eikä kukaan ole huomannut virheitä. Tykkään kyllä että on kuva ihmisestä, en oikein usko, että siitä haittaa on kun ei niistä tunne ouvompi, niin luulen.

• On rohkeaa olla oma itsensä, sanoa mitä tuntee ja ajattelee, olla ihminen isolla I-kirjaimella.

Nyt on puskisten aika sanoa omat mietteensä jos sellaisia on!!

• puspuspuska

Mitä sanomista pitäisi olla.
        Noudata sinä sääntöjä, niin teen minäkin.

• isoäiti*

Onpa sinulla kauniit hiukset monica. Minäkin unelmoin harmaista hiuksista, ehkäpä joskus saan.

• Kauniit kuoret,jos sisustan sais vielä mytäileväisemmäksi,niin mikä ettei

• i.hailij.a ennenkin
        rituliini_38 kirjoitti:

Kauniit kuoret,jos sisustan sais vielä mytäileväisemmäksi,niin mikä ettei

Sinä rituliini olet paljon söpömpi , hoikka olet ja raikas valkoisissa housuissasi. Oikein nätti, silmätkin näkyy kun ei ole tummia laseja. Ja hoikat kiinteät käsivarret, ei uskoisikaan että niin paljon työtä etet. Toisaalta sehän on hyvää treeniä.

• isoäiti'

Toiset tykkää ja toiset ei harmaista hiuksista, mutta minä annoin tulla harmaaksi kun se näytti tulevan tasaisesti ja on pysynyt tasaharmaana.

Minä pidän tästä enemmän kuin värjätyistä hiuksista.

• havumetsien mies

Viehättävä kuva!

• Yllytyshullu kun olen niin laitanpa ihan tänä aamuna läppärin kameralla otetun kuvan. On ainakin tuore ja on luomunaama siinä mulla pottunenineen.
      Suattaapa olla että taas vaihdan sen kauniimpaan eli nikkiini paremmin sopivaan orkidean kuvaan.
      Meillähän ullamirjamin kanssa oli taannoin nuoruuden kuva esillä, joten totuus on tässä tänä päivänä.

• katleijanen1
        Kiva kun sinäkin laitat kuvan ja älä sitä sitten ota pois, hyvä kuva sinusta tulikin ja on ajankohtanen niin se pitää ollakkin, mitä niitä nuoruusajan kuvia enään laittaa näkyville,

Olaan ja näytetään mitä näytämistä on, kaikki me ollaan ruppanoita, mutta mitä sen on väliä.

Tallella ikä eletty.

• Jahka ne ensin sen hyväksyy.

• Oikiastaan näinki sen jo. Oikein hyvä, isonokkaset on hyviä. Minulla oli työkaverina semmonen vanha tinuri syyläreitä osasi korjata. Kerran se oli itse vähän tinassa ja sano neuvoksi nuoremmalle, että isonokkaset naiset ovat hyviä, ota semmonen muijaksi.

• jjoutava5 kirjoitti:

Oikiastaan näinki sen jo. Oikein hyvä, isonokkaset on hyviä. Minulla oli työkaverina semmonen vanha tinuri syyläreitä osasi korjata. Kerran se oli itse vähän tinassa ja sano neuvoksi nuoremmalle, että isonokkaset naiset ovat hyviä, ota semmonen muijaksi.

Jonkinlaisen kuvan minäkin laitan, lukea voin kirjoituksiasi, mutta muita tietoja jaat vain ystävillesi.
        Nokkani ei kovon suuri ole, eikä vaimollanikaan silti hän on hyvä "muijja".

• LateVaan kirjoitti:

Jonkinlaisen kuvan minäkin laitan, lukea voin kirjoituksiasi, mutta muita tietoja jaat vain ystävillesi.

Enhän minä tosissaan suurinokkaseksi ketään sano. Oulussa losojätkä' on semmonen rento ja reilu. Katleijanen1 on mielestäni 'loso' myös, mutta eihän se sovi viehättävälle naiselle sellainen nimittely vaikka rento ja reilu nainen onkin.

• LateVaan kirjoitti:

Late Vaan

Nyt vasta huomioin että sinäkin olet mukana kuvan kanssa, se onkin hyvä juttu, kunhan vaan vielä muitakin osallistuu kuvineen......

• Minulla on ollut oma kuva jo vuosia.
      Tuoreeseen aina silloin tällöin olen sen vaihtanut, nykyinen kelvatkoon, tänään otetua ei ole,

Olen tavannut monia rekisteröityjä henk. koht, ja reilua väkeä, olipa profiilissa kuvaa tai ei. Kasvokkain ei voi olla muuta kuin kuvansa kopio, eli nuo epäilijät ihmetyttää.
      Mitä järkeä olis laitaa naapurin kuva?
      Minulla on nuoria ja vanhoja napureita, mutta vain yhden kuva, eikä se kelpaa profiiliini.

• Tuoksuvattu

Aivan niin, kuten asian ilmaisit, mitä siitä saa jos julkaisee toisen kuvia netissä, ei varmaan kunnian kukko laula, oisko peräti lainvastaistakin.

ei nykyään saa julkaista ilman lupaa kenestäkään mitään.

vai olenko väärässä????

Eikös vuoden alussa kiristyneet vielä säännökset??????

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      118
      6144
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      3956
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3315
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      477
      2793
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      273
      1795
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1463
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1416
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      161
      1310
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1278
    Aihe