Kyseessä olisi HD:n Softail ja Kas kummaa bensatankissa on kaksi kromista tankin kromista korkkia! Niistä oikeanpuolisen sain auki kiertämällä mutta toinen ei auennut normaali konstein kiertämällä!!! Miten edetä tai kuuluuko se vasemmalla oleva korkki jotenkin vain koristeeksi tankin päälle?
bensatankin korkki?
10
1600
Vastaukset
Koriste on, nykyään taitaa olla jossain malleissa bensamittari siinä.
- Heritage93
Kiitos tiedosta! Oli hyvä tietää tuo asia! Terveisin
- Raaka Harley!
Unohda moottoripyörät ja siirry kokonaa Balettiin......
- sporaman
Siinä on vasenkätinen kierre
- buahhahhah
sporaman kirjoitti:
Siinä on vasenkätinen kierre
Ja nämä kaverit ne sitten kulkee tuolla HD-liivit, HD-housut,HD- pikkupöksyt jalassa..bikereinä...))
- sporaman
buahhahhah kirjoitti:
Ja nämä kaverit ne sitten kulkee tuolla HD-liivit, HD-housut,HD- pikkupöksyt jalassa..bikereinä...))
Ei oo muuta H-D rekvisiittaa ku tuo spora mut tosi on että siinä on vasemmanpuoleisessa korkissa vääränkätinen kierre ja muutenki korkin reikä erilainen koska oikealla puolen on huohotin pillit ja muut. Myyjäki sano et vasen korkki on koriste mut ei ollu tajunnu pyörittää väärään suuntaan :)
- Jokos kuulut
sporaman kirjoitti:
Ei oo muuta H-D rekvisiittaa ku tuo spora mut tosi on että siinä on vasemmanpuoleisessa korkissa vääränkätinen kierre ja muutenki korkin reikä erilainen koska oikealla puolen on huohotin pillit ja muut. Myyjäki sano et vasen korkki on koriste mut ei ollu tajunnu pyörittää väärään suuntaan :)
johonkin pierujengiin? Mites "bisnekset" rullaa?
- hahhahaa
kyllä huomaa mitä tolloja täälä päivystää! jos joku asiallisesti kommentoi niin heti on joku hondamankista haaveileva jopokuski vittuilemassa! minun kaverilla oli kans shoveli jossa oli vääränkätinen kierre vasemmassa korkissa, kannattaa olla asiasta varma ennenku alkaa pätemään. ja eihän se olis HD kuski jos ei bisnekset rullais ;)
- En paljoo Hoodee-
miehen bisneksillä kehuis,täystolloja huumekauppiaita!
- Vuosi 2054
En paljoo Hoodee- kirjoitti:
miehen bisneksillä kehuis,täystolloja huumekauppiaita!
Teille pikku-häiriköille sanoisin, että käykääpä vilkaisemassa Karavaanarit -palstaa.
Siellä näette tulevaisuuteen, minnkälaisia olette sitten eläkeiässä. Huvittaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279