Olen ostamassa MB C CDI T A . Askarruttaa pieni (88 kW / 120 hv) kone, Kuinka sillä pärjää muiden joukossa maantiellä? Riittääkö kiihtyvyys ohituksiin vai pitääkö körötellä tien laitaa hissun kissun? Nykyinen MB C on bensa 150 kW/204 hv.
Pärjääkö C180 CDI T
9
345
Vastaukset
- W211 2 kpl
Hyvin pärjää. CDI koneissa kun vääntökäyrät on ihan eri luokkaa kuin bensamalleissa. Onnittelut seuraavasta hyvästä valinnasta.
- Salomon 2
Kiitos uskon vahvistuksesta! Miten lämmön laita? Riittääkö lämpö vai onko pantava välivillahousut ja turkki päälle pakkaskeleillä?
- C180 Kompressor
" CDI koneissa kun vääntökäyrät on ihan eri luokkaa kuin bensamalleissa."
C200 Kompressor: 270 Nm 1800-4600 rpm
C180 CDI: 300 Nm 1400-2800 rpm
- W211 2kpl
Ainakin omassa 220cdi koneessa ei ole mitään ongelmia lämpenemisen kanssa. Miksi siis myöskään 180sessä.
- Tehostamassa
Aika laiska on. Koeaja ainakin ensin 320 tai 350 koneella ja vertaa ja tee ostopäätös vasta sitten
- W211 2kpl
Mihin ihmeeseen noita mallisarjan tehokkaimpia tarvitaan normiliikenteessä. Tottakai ne 320 ja 350 koneiset on nopeampia ja kiihtyvät paremmin. Mutta täytyy muistaa, että ne myös kuluttavat enemmän ja maksavat kohtuu paljon. Lisäksi vuotuinen verotus on kalliimpi. Tollasella normikoneisella pärjää normiliikenteessä ihan hyvin. Jos tietysti on pikkupoikamaisia elkeitä päästä näyttämään muille, niin sitten kai noita isompikoneisia.
- Todellisuus
Aikoinaan omistin 102 heppasen C-farmarin (200 cdi), hyvin sillä pärjäili. Joku tossa edellä kehotti koeajamaan tehokkaampia Mersuja, mutta ne onkin jo ihan eri autoja. Voihan sitä tilata vaikka uuden S-sarjalaisen...
- mbman
Siihen 80 vauhtiin mikä on suurimmalla osalla suomen maanteistä riittää aivan hyvin W123 200D:n 65 hevosvoimaakin niin miksi kevyemmän 120 heppaa ei riittäisi ?
- juupajuupa,.,
Kyllä sillä pärjää jos osaa ajaa maantiellä ja ohittaa. Jos tapana on roikkua edessä ajavan perseessä ja siitä rynniä puskuria nuollen ohi saattaa olla parempi ostaa enemmän konetta. Toivottavasti rahaa riittää vielä muutamaan autokoulu tuntiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481