On kiva olla urheilu vaatteissa

adidasboy

Onkohan täällä ketään, jonka suurena intohiomona on urheilu kamppeet. Mulle varsinkin adidaksen tiukat tai kiiltävästä materiaalista tehdyt sportti vaatteet saa pään kääntymään. Asiasta tietenkin johtuen. Mulle nuo urheilu kampe kaupat on välillä melkoisia väristyksiä aiheittavia paikkoja. Kuitenkin suurin osa myynissä olevasta kamasta ei juurikaan kiinnosta minua. Mutta joskus sitä kuitenkin törmää johonkin kivaan. Se on sitten ihan taivaalinen tunne, kun löytää jotain kivaa ja pääsee rauhassa kotona kokeilemaan ja tekemään niillä hmm... jotain muutakin...

79

6709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verryttelijämies

      Käännän aina päätäni pitempään ku näen naisen päällä vartalon myötäiset urheiluhousut ja takamus näkyy ihanana... Omakin jopo alkaa keulimaan kun saa päälle timmit verryttelyhousut..

      • Joo

        Tietäskö joku tommosta sivvuu josta löytys urheilijanaisia verkkareissa, pyöräilyhousuissa yms?


    • tuuli housu

      nytkin mulla on päälä uusi adidaksen tuuli puku työnnän käden housuun ja alan runkkata..ei tarvii kauvan hinkata kun sperma valuu pitkin reisiä..se se lämmitää!kivasti=)

    • adisatiini

      Sain juuri orgasmin vihreissä Adidaksen satiinishortseissa. Runkkasin läpi ja spermasin ne. Vieläkin niissä melkoinen pullistuma. Voisin ottaa niille toisen runkkarin spermat.

      • orkku2

        Multa vois tulla toisetkin... Muistuu mieleeni yö vuosia sitten, jona näin märkää unta vihreät Adidaksen satiinishortsit yöpukuna. Koko etumus oli aamulla kova mällistä. Runkkailu ja märät unet jatkuvat!


    • addufetissi

      Kun kesä koittaa...addut ja umbrot rannalle...silmälle iloa...ja...satiinin kahinaa ja lämpöä...

    • "adidasboy" kirjoitti jo vuonna 2004, että saa päät kääntymään kivoista urheiluvaatteista, mutta että kaupoista niitä ei juuri saa. Yksi konsti on teettää näitä haluamiaan vaatteita urheiluvaateompelimoissa ja ostaa kangas itse kangaskaupoista. Nämä firmat tekevät pyynnöstäsi vaikka mitä urheiluasuja lycrasta shortseihin ja toteuttavat kyllä kaikki toiveesi.

    • orkku2

      Mulla oli yöllä Umbron valkoset kiiltävät satiinishortsit jalassa. Aamulla ku heräsin, etumus oli kova. Voi että tuli kiihottunu olo. Vedin niiden päälle vielä toiset mällit.

    • addufetissi

      Umbrot kahisevat täälläkin, valkoiset ja kiiltävät. ..

      • orkku2

        Hei kerro lisää!
        Millaset umbrot sulla on? Millasta mallia? Kolmiot sivuissa? Tai logoraita?


    • On kiva olla liukkaissa ja kiiltävissä urheiluasuissa. Kiiltävä nailon huppari ja housut saa ihmeitä aikaan ainakin täällä:)

    • addufetissi

      Umbro ja ja adduja useita, punaisia, mustia, valkoisia... tiukkoja ja väljiä...kiihottavia...kahisevia...

      • orkku2

        Hitto! Ois kiva nahä kuvia niistä!!!!


    • Kumia-olla-pitää

      Kumisaapasjuoksu olisi mahtavaa

    • Anonyymi

      Onks täällä ketää

      • Anonyymi

        18 vuotta samoissa kuteissa!
        No ei!


      • Anonyymi

        Puma Stripe vihreät väljänkokoiset satiinishortsit jalassa nyt, sisähousut tietenkin leikattu pois ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puma Stripe vihreät väljänkokoiset satiinishortsit jalassa nyt, sisähousut tietenkin leikattu pois ;)

        Sulla näkyy jos ne on istuvat ja vielä märät kävellessä tai juostessa mukavasti kivekset ja muna:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla näkyy jos ne on istuvat ja vielä märät kävellessä tai juostessa mukavasti kivekset ja muna:)

        Joskus mulla oli ulkosalla kovalla tuulella jalassa siniset satiinishortsit, melko löysän malliset, mutta vaikka niissä olikin sisähousut, tuuli kun painoi shortsit kroppaa vasten niin tietysti kaikki ulokkeet erottui selvästi, vastaan käveli vielä nuoria naisia jotka oli pudottaa silmät päästään xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus mulla oli ulkosalla kovalla tuulella jalassa siniset satiinishortsit, melko löysän malliset, mutta vaikka niissä olikin sisähousut, tuuli kun painoi shortsit kroppaa vasten niin tietysti kaikki ulokkeet erottui selvästi, vastaan käveli vielä nuoria naisia jotka oli pudottaa silmät päästään xD

        Mä haluaisin nähdä miehen mahdollisimman lyhytlahkeisia tiukahkoissa satiini juoksushortseissa mistä on leikattu sisähousut pois. Mies shotseissa olisi hikinen, ilman paitaa paljain jaloin. Iho karvaton. Kangas liimantuisi pakaroita vasten. Kaksin voimistelu salissa. Kontalleen siniselle voimistelu matolle. Vetäisin shortsit pois ja työtyisin rauhallisesti ruskettuneiden kiinteiden pyöreiden pakaroiden väliin. Tunnustelisin kädellä kiveksiä ja alan hiljakseltaan runkata seisovaa kullia tuntien sen suonet ja kookkaan mansikan sormissani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus mulla oli ulkosalla kovalla tuulella jalassa siniset satiinishortsit, melko löysän malliset, mutta vaikka niissä olikin sisähousut, tuuli kun painoi shortsit kroppaa vasten niin tietysti kaikki ulokkeet erottui selvästi, vastaan käveli vielä nuoria naisia jotka oli pudottaa silmät päästään xD

        Oho! Olit ilman alkkareita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puma Stripe vihreät väljänkokoiset satiinishortsit jalassa nyt, sisähousut tietenkin leikattu pois ;)

        Näin paras. poistan myös Puma Stripe shortseista sisähousut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus mulla oli ulkosalla kovalla tuulella jalassa siniset satiinishortsit, melko löysän malliset, mutta vaikka niissä olikin sisähousut, tuuli kun painoi shortsit kroppaa vasten niin tietysti kaikki ulokkeet erottui selvästi, vastaan käveli vielä nuoria naisia jotka oli pudottaa silmät päästään xD

        Samanlainen kokemus mullaki punasissa satiini umbroissa. Oli viel sade


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluaisin nähdä miehen mahdollisimman lyhytlahkeisia tiukahkoissa satiini juoksushortseissa mistä on leikattu sisähousut pois. Mies shotseissa olisi hikinen, ilman paitaa paljain jaloin. Iho karvaton. Kangas liimantuisi pakaroita vasten. Kaksin voimistelu salissa. Kontalleen siniselle voimistelu matolle. Vetäisin shortsit pois ja työtyisin rauhallisesti ruskettuneiden kiinteiden pyöreiden pakaroiden väliin. Tunnustelisin kädellä kiveksiä ja alan hiljakseltaan runkata seisovaa kullia tuntien sen suonet ja kookkaan mansikan sormissani.

        Mansikka on parasta kostea kova mansikka ,ihana tuoksu ja kiima.


    • Anonyymi

      Hei! Ku­­­ts­­um­me sinu­­t kä­­ym­­ään u­­ude­­­ss­­a cha­­­tis­­­sa! Mei­tä on yl­­i mil­­jo­­ona! 👉 http://4900049.com/H/Yn0QN 👈

    • Anonyymi

      Uu­si s­­­ek­sitea­­tteri ava­­utu­­­u Suomeen! Ku­tsumme kai­kk­­i­­­. Il­­mo­it­tautum­­­ine­­n ry­hmä­­ämme tä­ällä - http://2422333.com/H/e3AJQ 👈

    • Anonyymi

      Maksettu mainos fetismin varjolla!
      Menetkö kirkkoonkin urheiluasussa?

    • Anonyymi

      Onko teillä muilla satiinishortsirunkkareilla tärkeämpää se, kun munanpää luistaa liukasta satiinia vasten, vai se, kun samalla sileä satiini hivelee kiveksiäkin siinä runkatessa? Itsellä molemmat, mutta monesti olen nauttinut niinkin, että shortsien sisällä runkkaan kädellä munaa ja samalla tunnen kun satiini hivelee kiveksiä. Mulla on naisten satiinipikkareista leikellyt "stringitkin", joiden etumuksessa on munan ja kassien menevä aukko, jolla kohotan kivekset oikein tyrkylle, että satiini hivelisi niitä vielä tehokkaammin... aah... :D

      • Anonyymi

        On kiva ku saa hyväillä shortsien pinnan läpi itteä ja munaa. Sit jotain kautta muna ulos ku ensin runkattu kankaan läpi jonku aikaa


    • Anonyymi

      U­u­s­i s­­­ek­si­­tea­­­tteri ava­utu­­­u Su­­omeen! Ku­tsu­mme kai­kk­­­i­­. Ilmo­­­it­­tau­­­tum­inen ry­­hmä­ämm­­e tääll­­ä - http://3433444.com/H/4Lsna 👈

    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostaa. Addun satiinishortsit ovat aivan mahtavia. Pienet ja tiukat tai isot väljemmät tarpeen mukaan. Nautin myös muista kiiltävistä urheiluvaatteista ja tykkään repiä ja spermata pienen kokoisia satiinishortseja. Likaiset ja repaleiset pääsevät nuotioon.

      • Anonyymi

        Eiköhän ne 18 vuotta vanhat kuteet ole jo aika kulahtaneita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne 18 vuotta vanhat kuteet ole jo aika kulahtaneita

        Ovat yli 30v vanhoja. Made in West Germany. Osa on aivan käyttämättömiä. Kulahtaneet on poltettu kauan sitten.


      • Anonyymi

        Minua kiinnostaa tuulihousut, pikkuhiljaa myös shortsit ovat tulleet mukaan. Mitä liukaspintaisempi, sen parempi.

        Housujen repiminen ja sotkeminen ovat parasta. Ensiksi kangas repeää polvista mutaleikeissä. Tästä innostuneena osin jo rikkinäiset ja mutaiset housut alkavat repeämään saumoistaan. Tiukasti istuvat tuulihousut repeävät ihanasti haaroista, kun reippaammin kyykistelee. Samalla kangas kastuu läpi spermasta.

        Harrastuksen ongelmana on housujen suuri menekki. Kivat tuulihousut kun löytää, joutuu heti ostamaan useammat. Yhdet menevät kuitenkin varmasti rikki. Nuotiota pitäisi itsekin vielä kokeilla, se olisi uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa tuulihousut, pikkuhiljaa myös shortsit ovat tulleet mukaan. Mitä liukaspintaisempi, sen parempi.

        Housujen repiminen ja sotkeminen ovat parasta. Ensiksi kangas repeää polvista mutaleikeissä. Tästä innostuneena osin jo rikkinäiset ja mutaiset housut alkavat repeämään saumoistaan. Tiukasti istuvat tuulihousut repeävät ihanasti haaroista, kun reippaammin kyykistelee. Samalla kangas kastuu läpi spermasta.

        Harrastuksen ongelmana on housujen suuri menekki. Kivat tuulihousut kun löytää, joutuu heti ostamaan useammat. Yhdet menevät kuitenkin varmasti rikki. Nuotiota pitäisi itsekin vielä kokeilla, se olisi uutta.

        Mistä ostat niitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ostat niitä?

        Alkuaikoina tuli ostettua paljon urheiluliikkeistä, jolloin saattoi löytää jotain uutta ja jännää. Valikoimat tuntuivat vaihtuvan aina vuoden välein. Kevään tuotekuvastot jännittivät aina.

        Nykyisin urheiluliikkeiden tarjonta on mielestäni hyvin samanlaista kaikkialla ja valikoima pysyy samana vuodesta toiseen. Esimerkkinä Haltin tuulihousut, joita olen tainnut ostaa jo viitenä vuotena peräkkäin. Pidän kovasti niistäkin, mutta housut ovat vuosi toisensa perään käytännössä samat.

        Eniten ostan nykyään käytettynä tai suuremmista nettikaupoista. Niistä voi löytyä vaikka mitä uusia helmiä ja vieläpä ehkä halvallakkin 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuaikoina tuli ostettua paljon urheiluliikkeistä, jolloin saattoi löytää jotain uutta ja jännää. Valikoimat tuntuivat vaihtuvan aina vuoden välein. Kevään tuotekuvastot jännittivät aina.

        Nykyisin urheiluliikkeiden tarjonta on mielestäni hyvin samanlaista kaikkialla ja valikoima pysyy samana vuodesta toiseen. Esimerkkinä Haltin tuulihousut, joita olen tainnut ostaa jo viitenä vuotena peräkkäin. Pidän kovasti niistäkin, mutta housut ovat vuosi toisensa perään käytännössä samat.

        Eniten ostan nykyään käytettynä tai suuremmista nettikaupoista. Niistä voi löytyä vaikka mitä uusia helmiä ja vieläpä ehkä halvallakkin 😊

        Minkä merkkisii shortseihi oot tykästyny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä merkkisii shortseihi oot tykästyny

        North facelta löytyi hydrenaline shortsit, joihin olen tykästynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa tuulihousut, pikkuhiljaa myös shortsit ovat tulleet mukaan. Mitä liukaspintaisempi, sen parempi.

        Housujen repiminen ja sotkeminen ovat parasta. Ensiksi kangas repeää polvista mutaleikeissä. Tästä innostuneena osin jo rikkinäiset ja mutaiset housut alkavat repeämään saumoistaan. Tiukasti istuvat tuulihousut repeävät ihanasti haaroista, kun reippaammin kyykistelee. Samalla kangas kastuu läpi spermasta.

        Harrastuksen ongelmana on housujen suuri menekki. Kivat tuulihousut kun löytää, joutuu heti ostamaan useammat. Yhdet menevät kuitenkin varmasti rikki. Nuotiota pitäisi itsekin vielä kokeilla, se olisi uutta.

        Itseä kanssa kiinnostaa tuulihousut ja lisäksi softshell/vaellushousut. Välillä tulee touhuttua haglöfsin housuissa kaikenlaista :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseä kanssa kiinnostaa tuulihousut ja lisäksi softshell/vaellushousut. Välillä tulee touhuttua haglöfsin housuissa kaikenlaista :P

        Minulta löytyy haglöfsin kuorihousut, seuraavana hankintalistalla on heitä liukaspintaiset toppahousut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta löytyy haglöfsin kuorihousut, seuraavana hankintalistalla on heitä liukaspintaiset toppahousut

        Joo toppahousut ois kyl myös kivat! Tuleeko sulla paljon runkkailtua yms haglöfsit päälllä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo toppahousut ois kyl myös kivat! Tuleeko sulla paljon runkkailtua yms haglöfsit päälllä?

        Tuulihousujen kanssa käytännössä aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo toppahousut ois kyl myös kivat! Tuleeko sulla paljon runkkailtua yms haglöfsit päälllä?

        Kävin katsomassa haglöfsin housuja, mutta itseä miellyttäviä ei löytynyt. Kovin ovat myös kalliita. Pitää odotella niitä barrier toppahousuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin katsomassa haglöfsin housuja, mutta itseä miellyttäviä ei löytynyt. Kovin ovat myös kalliita. Pitää odotella niitä barrier toppahousuja.

        Barrier kyl varmasti tuntuu hyvältä! Itellä haglöfs rugged flex housut, jotka oikeastaan semmoset retkeilyhousut. Tykkään kyllä siitä miltä ne tuntuy päällä ja aika usein tulee niissä runkkailtua :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuaikoina tuli ostettua paljon urheiluliikkeistä, jolloin saattoi löytää jotain uutta ja jännää. Valikoimat tuntuivat vaihtuvan aina vuoden välein. Kevään tuotekuvastot jännittivät aina.

        Nykyisin urheiluliikkeiden tarjonta on mielestäni hyvin samanlaista kaikkialla ja valikoima pysyy samana vuodesta toiseen. Esimerkkinä Haltin tuulihousut, joita olen tainnut ostaa jo viitenä vuotena peräkkäin. Pidän kovasti niistäkin, mutta housut ovat vuosi toisensa perään käytännössä samat.

        Eniten ostan nykyään käytettynä tai suuremmista nettikaupoista. Niistä voi löytyä vaikka mitä uusia helmiä ja vieläpä ehkä halvallakkin 😊

        Mitä oli sun alkuaikojen fetissishortsei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä oli sun alkuaikojen fetissishortsei?

        Nuorena minua kiinnosti vain tuulihousut, niitä oli umbrolta ja adidakselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena minua kiinnosti vain tuulihousut, niitä oli umbrolta ja adidakselta.

        Oioi! Millasii mallei? Mul oli eka shortsit ja sit tuulipuvut. Adidakselt sellane sininen firebird-tuulipuku ja umbrolt punaset shortsit jois oli valkone ja raidallinen kolmio molemmil sivuil. Niihin oli kiva vedellä. Shortseihin varsinki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oioi! Millasii mallei? Mul oli eka shortsit ja sit tuulipuvut. Adidakselt sellane sininen firebird-tuulipuku ja umbrolt punaset shortsit jois oli valkone ja raidallinen kolmio molemmil sivuil. Niihin oli kiva vedellä. Shortseihin varsinki

        Adidas Firebird -tuulipuku, nimenomaan se liukaskankainen versio, on jotain ihan parasta. Kaapista löytyy tälläkin hetkellä kaksi, kokonaan tummansinisenä ja toinen valkoisella takilla. Nykyinen kumppanini on suostunut pukeutumaan niihin, kun olemme sängyssä, ihan täydellistä.


    • Anonyymi

      U­u­s­i s­­ek­­­si­­tea­­­tteri avautu­­u Suome­­en! Kutsumme kai­­kk­­i. Il­­­mo­it­­tau­tum­­­inen ry­hmä­ämm­­­e tä­­­äl­­l­ä - http://2955222.com/H/A3kqU 👈

    • Anonyymi

      Kivaa olla haltin vedenpitävät tuulihousut jalassa, leikkimässä 😁

    • Anonyymi

      Ohuet, liukkaat ja kiiltävät tuulihousut on ihania. Sheivailee vielä karvat pois niin tuntee liukkaiden tuulihousujen hivelyn paljasta ihoa vasten, uuh :)

    • Anonyymi

      Itse olen ollu koko viikonlopun puettuna haltin liukkaisiin kuorihousuihin ja takkiin😆

      • Anonyymi

        Haltin housut kyl saa kovaks! Itel seuraavaks ostoslistalla varmaa Haiti pallas housut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haltin housut kyl saa kovaks! Itel seuraavaks ostoslistalla varmaa Haiti pallas housut

        Mulla on Halti Fort kuorihousut ja muita vastaavia liukaspintaisia ulkoiluhousuja.


      • Anonyymi

        Minulta löytyy haltin tuulihousuja, uusia ja hieman vanhempia. Kivoja ovat 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta löytyy haltin tuulihousuja, uusia ja hieman vanhempia. Kivoja ovat 👌

        Haltilta löytyy kaapista tuulipukuna averi, tuulihousuina korte ja reitti. Ihanan ohkasia ja liukkaita tuuliasuja😍


    • Anonyymi

      Urheiluvaate on yhdyssana.

    • Anonyymi

      Haglöfsit täälläkin kovassa käytössä. Löytyy normi gorena ja prona.

      • Anonyymi

        Itellä tuli eilen ostettua uudet Haglöfsit (Mid slim) ja mällithän siinä heti lensi ku sai housut laitettua jalkaan ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä tuli eilen ostettua uudet Haglöfsit (Mid slim) ja mällithän siinä heti lensi ku sai housut laitettua jalkaan ;)

        Oisko 016 alueella ketään haglöfseissä/halteissa viihtyvää?


      • Anonyymi

        Mitä mallia sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä tuli eilen ostettua uudet Haglöfsit (Mid slim) ja mällithän siinä heti lensi ku sai housut laitettua jalkaan ;)

        On kyllä mahtavan näköset housut


    • Anonyymi

      90-luvulla parinkympin molemmin puolin ikäisenä oli aina jännittävää kierrellä urheiluliikkeitä sattuuko olemaan satiinisia shortseja myynnissä ja tulihan niitä jokunen ostettuakin :D
      Joskus näen unia niistä shoppailuista, sama jännittävä fiilis on niissä unissa kuin silloin nuorena, mutta valveillaollessa ei tällä iällä kyynistyneenä oikein mikään tunnu miltään enää :/

      • Anonyymi

        Aiai. Millasia satiinishortseja ostit ja mitä niisstä teit?


      • Anonyymi

        Muistan saman mieltymyksen. Urheilu kaupoissa oi aina myyjä häiritsemässä. Anttilassa sai pukukopissa rauhassa kokeilla diadoran ja adidaksen satiinishortseja. Välillä tuli otettua nippu erivärisiä ja laskettua spermat shortsikasaan. Oi niitä aikoja😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiai. Millasia satiinishortseja ostit ja mitä niisstä teit?

        Enimmäkseen Adidaksen satiinishortseja, joitain muitakin merkkejä löytyi, mm. ProTouch ja Diadora. Puuvillaiset sisähousut leikkasin yleensä heti pois ja sitten shortsit jalkaan ilman mitään alushousuja ja runk runk :D Harvemmin laskin ihan uusiin shortseihin spermoja etteivät heti sotkeentuisi. Toki pesemällä niistä tulee taas kuin uusia.
        Pääosa noista on vielä tallessakin, vain joitain yksittäisiä on lentänyt roskiin liian huonokuntoisina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enimmäkseen Adidaksen satiinishortseja, joitain muitakin merkkejä löytyi, mm. ProTouch ja Diadora. Puuvillaiset sisähousut leikkasin yleensä heti pois ja sitten shortsit jalkaan ilman mitään alushousuja ja runk runk :D Harvemmin laskin ihan uusiin shortseihin spermoja etteivät heti sotkeentuisi. Toki pesemällä niistä tulee taas kuin uusia.
        Pääosa noista on vielä tallessakin, vain joitain yksittäisiä on lentänyt roskiin liian huonokuntoisina.

        Jättäkää jo sivulliset rauhaan, pervot 🤬🤬🤬

        https://www.is.fi/asuminen/art-2000009284698.html


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enimmäkseen Adidaksen satiinishortseja, joitain muitakin merkkejä löytyi, mm. ProTouch ja Diadora. Puuvillaiset sisähousut leikkasin yleensä heti pois ja sitten shortsit jalkaan ilman mitään alushousuja ja runk runk :D Harvemmin laskin ihan uusiin shortseihin spermoja etteivät heti sotkeentuisi. Toki pesemällä niistä tulee taas kuin uusia.
        Pääosa noista on vielä tallessakin, vain joitain yksittäisiä on lentänyt roskiin liian huonokuntoisina.

        Onks sul ollu muita merkkei ku noita yllä mainittuja? Mä oon sisähousut jättäny. Kivempi vetää kommandona niissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks sul ollu muita merkkei ku noita yllä mainittuja? Mä oon sisähousut jättäny. Kivempi vetää kommandona niissä

        Umbro ja Puma ainakin, sitten on jotain merkittömiäkin. Umbrojen ikää en tiedä kun ovat kirppislöytöjä, mutta Pumat on 2000-luvulta kun muistaakseni Elloksella oli niitä myynnissä eri värisinä. Muutama väri tulikin ostettua, vaaleamman ja tummansinisenä, mustana, vihreänä ja punaisena. Puma Stripe mallisia ja vain yhdet siniset Puma Swift mallisina.
        Näissä ainakin oli semmoinen inhottava verkkomallinen sisähousu, joten useimmista leikkasin pois. Retro-Adduissa taitaa vain yksissä vaaleansinisissä raidallisissa shortseissa olla sisähousut jäljellä.
        Viimeisimmät kiiltäväpintaiset shortsit taitaa olla Nike Air satiinishortsit vaaleanpunaisena :D Parisen vuotta sitten taisi tulla tilattua. Näissä on semmoinen liukas vuorikangaskin, on ihanat :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Umbro ja Puma ainakin, sitten on jotain merkittömiäkin. Umbrojen ikää en tiedä kun ovat kirppislöytöjä, mutta Pumat on 2000-luvulta kun muistaakseni Elloksella oli niitä myynnissä eri värisinä. Muutama väri tulikin ostettua, vaaleamman ja tummansinisenä, mustana, vihreänä ja punaisena. Puma Stripe mallisia ja vain yhdet siniset Puma Swift mallisina.
        Näissä ainakin oli semmoinen inhottava verkkomallinen sisähousu, joten useimmista leikkasin pois. Retro-Adduissa taitaa vain yksissä vaaleansinisissä raidallisissa shortseissa olla sisähousut jäljellä.
        Viimeisimmät kiiltäväpintaiset shortsit taitaa olla Nike Air satiinishortsit vaaleanpunaisena :D Parisen vuotta sitten taisi tulla tilattua. Näissä on semmoinen liukas vuorikangaskin, on ihanat :)

        Juu mullakin on noita Puman stripe-shortseja, oisko jopa 2010 ajalta. Niissä on se logoraita sivussa. Millasilt sun Umbrot näyttää? Mul on muutamis sellaset kaks kolmion tapasta sivuilla. Ne on aika ohutta kangasta. Joissain on pelkkä teksti. Melko paksut niin ku Pumatki.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Retkeilyhousut ja goretex housut saa kyllä sperman lentämään aina. Vielä jos goretex takki päällä niin lentää jo nähdessä

    • Anonyymi

      Aikoinaan olimme lähdössä vaimon kanssa lenkille. Katselin siinä, että vaimo oli laittanut ohuet sukkahousut urheilushortsien alle. Ojensi sitten minullekin sukkahousu paketin. Ihmettelin siinä sitten, etten minä voi mitään sukkahousuja käyttää. Kertoi sitten, kun äitini oli näyttänyt kuvia minun juoksuista jostain 80-luvulta. Käytin tuolloin sukkahousuja shortsien kanssa kylmillä ilmoilla, niin kuin suuri osa muistakin mies juoksijoista. Kyllähän se oli todella kiihottavaa käydä vaimon kanssa lenkillä siten, että molemmilla sukkahousut ja shortsit jalassa. Vaikka sukkahousut oli todella huomaamattomat jalassa, niin silti kuvitteli, että jokainen vastaan tulija ne huomaa. Totuus taisi olla kuitenkin, ettei kukaan niitä huomannut. Eikä tuo jäänyt yhteen kokeiluun, kun huomattiin että oli molemmin puolin oikein tyydyttävä kokeilu. Siis se lenkin jälkeinen oheistoiminta.

    Ketjusta on poistettu 80 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe