Jumala ei ole antanut yhdellekkään toiselle samoja valtuuksia. Lue alla oleva raamatun teksti ja sisäistä se oikein:
Joh. 11: 26 "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
Ihminen, joka uskoo Jumalan Poikaan Jeesukseen Kristukseen omana vapahtajanaan voi saada Jumalan armolahjana Jeesuksen kautta iankaikkisen elämän.
Kaikki jumalattomat tulevat kuolemaan, ELÄMÄN vastakohta on KUOLEMA.
Helvetissä ei eletä iankaikkisesti, vaan jokainen joka sinne joutuu, kärsii siellä ainoastaan oikeudenmukaisen tuomion, eli tekojensa mukaan. Ja HEIDÄT polttaa se tuli ja he palavat kuin oljenkorret, niin ettei heistä jää juurta, eikä oksaa.
Olkoon kunnia Jumalan ja LUNASTAJAMME Jeesuksen Kristuksen.
JUMALA ON OIKEUDENMUKAINEN. Jumala ei salli synnin ja vääryyden jäädä saastuttamaan ja tuhoamaan, vaan vanhurskaus ja oikeudenmukaisuus voittavat lopuksi.
Jumala puhdistaa koko kaikkeuden synnistä ja vääryydestä.
Jumala itse sanoi, että "SYNNIN PALKKA ON KUOLEMA."
Senvuoksi Jumalan tuli tuhoaa väärämieliset, niin ettei heitä enää ole edes Jumalan muistissa.
Helvetistä sanotaan että se on TOINEN KUOLEMA. Siis siellä luovutaan elämästä.
Vain Jeesuksen kautta voi saada iankaikkisen elämän.
Vain Jeesus Kristus voi antaa omilleen iankaikkisen elämän:
22
168
Vastaukset
- selvää sanaa
Kiitos Sirkka-Iita selvästä sanasta ei tuossa ole mitään lisäämistä eikä pois ottamista.
- a simple thing
Totta, näin yksinkertainen Raamatun sanoma todella on - ihminen voi saada iankaikkisen elämän mutta ainoastaan Jeesuksen avulla .. Kummallista että se on niin vaikea monille ymmärtää?
- Tosi on
Yksinkertaista ja selkeää raamatun selitystä.
En menisi tuosta mitään muuttamaan. Tosi on kirjoitti:
Yksinkertaista ja selkeää raamatun selitystä.
En menisi tuosta mitään muuttamaan.Miksi ihmisten on pyrittävä lisäämään selvään sanaa jotain,hohan sanakin siitä kertoo joka lisää jotain tai ottaa poisi niin edelleen.....
- huomautus sirkalle
ei olemattomiin tuhoutuminen ole rangaistus vaan pikemminkin palkinto. kuka jaksaa olla jonkun narsistisen pellen hovinarrina iankaikkisesti?
- Näin se vaan on!
Jos pidät Jumalaa narsistisena hovinarrina ja valitset saatanan ja sen myötä iankaikkisen kadotuksen (=hävitys) helvetin liekeissä, niin omapa on valintasi!
Eiköhän kannattais ensin harkita tarkkaan, sillä on myöhäistä katua enää kuoleman jälkeen.
Ihmisestä tuli elävä sielu silloin kun Jumala puhalsi hänen sieraimiinsa elämän hengen, ja samoin ihmisesta tulee kuollut, ilman elämää, kun Jumala vetää eläväksi tekevän henkensä pois. Sirkka-Iita tehtailee runsaanlaisesti näitä kuolemattomuus-viestejä. Onkin hyvä kuuluttaa, että Kristuksessa ja vain Kristuksessa on pelastus tässä elämässä ja ikuisuudessa. Mutta toinenkin puoli on huomioitava, jotta ihmiset todella tajuaisivat Kristuksen olevan ainoa hyvä vaihtoehto. Toisessa ketjussa vastikään joku tuntematon kirjoitti mielestäni niin terävän herättelevästi, että minä en ikinä osaisi:
[][] Juudaksen kirje kuuluu Raamattuun joten kukaan ei voi sanoa että se ei olisi Jumalan inspiroimaa tekstiä. Siinä on suora lainaus Eenokin kirjasta, mikä todistaa Eenokin kirjan aitouden.
Juud.1:14-15 "Heistä on myös ennustanut Henok, Aadamista seitsemäs: "Katso, Herra tulee pyhiensä tuhatlukuisen joukon kanssa ja panee jokaisen tuomiolle. Hän rankaisee kaikkia jumalattomia jokaisesta teosta, jonka he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikista julkeista puheista, joita nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet."
Eenokin kirjassa taas kerrotaan selvin sanoin että sen JÄLKEEN kun jumalattomat on tuhottu, heitä tullaan rankaisemaan IKUISESTI paikassa jossa on itku ja hammasten kiristys.
Juudaksen kirjeestä selviää muutenkin että vaikka jumalattomat ovat KAHDESTI KUOLLEITA ja JUURILTAAN REPÄISTYJÄ niin heille on varattu ikuisuus hel-vetissä. [][]
Nimim. "huomautus sirkalle" on hyvä esimerkki siitä, että on laiminlyöty Jumalan ulkopuolelle jäämisestä:
[][] huomautus sirkalle
ei olemattomiin tuhoutuminen ole rangaistus vaan pikemminkin palkinto. kuka jaksaa olla jonkun narsistisen pellen hovinarrina iankaikkisesti? [][]
Tällä palstalla kun ylistetään kuoleman vapauttavaa voimaa, ei kukaan ehkä usko minua, mutta vastavetona nimimerkille "huomautus sirkalle", totean pelkääväni pahoin, että on olemassa paholainen, narsistien narsisti pelle, hovinarrien hovinarri, joka kiusaa saalistaan niin kauan ja hartaasti, että siellä parutaan ja uikutetaan, että kunpa olisin uskonut, että kuoleman jälkeen tulee tuomio - hylkääminen eroon Jumalasta, syökseminen sen syliin, joka aina on himoinnut saalista jakamaan kärsimykset paholaisen kanssa.
antti- Valaistusta asiaan?
AnttiVKantola kirjoitti:
Sirkka-Iita tehtailee runsaanlaisesti näitä kuolemattomuus-viestejä. Onkin hyvä kuuluttaa, että Kristuksessa ja vain Kristuksessa on pelastus tässä elämässä ja ikuisuudessa. Mutta toinenkin puoli on huomioitava, jotta ihmiset todella tajuaisivat Kristuksen olevan ainoa hyvä vaihtoehto. Toisessa ketjussa vastikään joku tuntematon kirjoitti mielestäni niin terävän herättelevästi, että minä en ikinä osaisi:
[][] Juudaksen kirje kuuluu Raamattuun joten kukaan ei voi sanoa että se ei olisi Jumalan inspiroimaa tekstiä. Siinä on suora lainaus Eenokin kirjasta, mikä todistaa Eenokin kirjan aitouden.
Juud.1:14-15 "Heistä on myös ennustanut Henok, Aadamista seitsemäs: "Katso, Herra tulee pyhiensä tuhatlukuisen joukon kanssa ja panee jokaisen tuomiolle. Hän rankaisee kaikkia jumalattomia jokaisesta teosta, jonka he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikista julkeista puheista, joita nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet."
Eenokin kirjassa taas kerrotaan selvin sanoin että sen JÄLKEEN kun jumalattomat on tuhottu, heitä tullaan rankaisemaan IKUISESTI paikassa jossa on itku ja hammasten kiristys.
Juudaksen kirjeestä selviää muutenkin että vaikka jumalattomat ovat KAHDESTI KUOLLEITA ja JUURILTAAN REPÄISTYJÄ niin heille on varattu ikuisuus hel-vetissä. [][]
Nimim. "huomautus sirkalle" on hyvä esimerkki siitä, että on laiminlyöty Jumalan ulkopuolelle jäämisestä:
[][] huomautus sirkalle
ei olemattomiin tuhoutuminen ole rangaistus vaan pikemminkin palkinto. kuka jaksaa olla jonkun narsistisen pellen hovinarrina iankaikkisesti? [][]
Tällä palstalla kun ylistetään kuoleman vapauttavaa voimaa, ei kukaan ehkä usko minua, mutta vastavetona nimimerkille "huomautus sirkalle", totean pelkääväni pahoin, että on olemassa paholainen, narsistien narsisti pelle, hovinarrien hovinarri, joka kiusaa saalistaan niin kauan ja hartaasti, että siellä parutaan ja uikutetaan, että kunpa olisin uskonut, että kuoleman jälkeen tulee tuomio - hylkääminen eroon Jumalasta, syökseminen sen syliin, joka aina on himoinnut saalista jakamaan kärsimykset paholaisen kanssa.
antti###[][] Juudaksen kirje kuuluu Raamattuun joten kukaan ei voi sanoa että se ei olisi Jumalan inspiroimaa tekstiä. Siinä on suora lainaus Eenokin kirjasta, mikä todistaa Eenokin kirjan aitouden.###
Voitko antaa tämän paikan Eenokin kirjasta?
Mielestäni aika sekava kirjoitus, kun ei ole raamatunpaikkoja reilusti laitettu tarkistusta varten. Ei pelkkä Eenokin kirja riitä, pitää ola luju ja jae myöskin todisteeksi. - Tarustoa
Valaistusta asiaan? kirjoitti:
###[][] Juudaksen kirje kuuluu Raamattuun joten kukaan ei voi sanoa että se ei olisi Jumalan inspiroimaa tekstiä. Siinä on suora lainaus Eenokin kirjasta, mikä todistaa Eenokin kirjan aitouden.###
Mielestäni aika sekava kirjoitus, kun ei ole raamatunpaikkoja reilusti laitettu tarkistusta varten. Ei pelkkä Eenokin kirja riitä, pitää ola luju ja jae myöskin todisteeksi.Eipä taia löytyä raamatusta? Luulisin että jostakin vanhasta raamatun ulkopuolisesta tarustosta on kysymys.
- Sirkka-Iita.
AnttiVKantola kirjoitti:
Sirkka-Iita tehtailee runsaanlaisesti näitä kuolemattomuus-viestejä. Onkin hyvä kuuluttaa, että Kristuksessa ja vain Kristuksessa on pelastus tässä elämässä ja ikuisuudessa. Mutta toinenkin puoli on huomioitava, jotta ihmiset todella tajuaisivat Kristuksen olevan ainoa hyvä vaihtoehto. Toisessa ketjussa vastikään joku tuntematon kirjoitti mielestäni niin terävän herättelevästi, että minä en ikinä osaisi:
[][] huomautus sirkalle
anttiJuu, pidin välillä oli pitkän paussin sairauden vuoksi ja nyt olen saanut TAAS UUTTA energiaa kirjoitella täällä?
- 872092912
Valaistusta asiaan? kirjoitti:
###[][] Juudaksen kirje kuuluu Raamattuun joten kukaan ei voi sanoa että se ei olisi Jumalan inspiroimaa tekstiä. Siinä on suora lainaus Eenokin kirjasta, mikä todistaa Eenokin kirjan aitouden.###
Mielestäni aika sekava kirjoitus, kun ei ole raamatunpaikkoja reilusti laitettu tarkistusta varten. Ei pelkkä Eenokin kirja riitä, pitää ola luju ja jae myöskin todisteeksi.Eenokin kirja opettaa ikuista kärsimystä. Tässä on tekstiä Eenokin kirjasta:
https://www.youtube.com/watch?v=EWvG_sbSuxY
Ja koska Eenokin kirjaa on lainattu Juudaksen kirjeessä, niin sen täytyy olla aito. Hel-vetti on ikuinen kärsimys. - pysytään asiassa
872092912 kirjoitti:
Eenokin kirja opettaa ikuista kärsimystä. Tässä on tekstiä Eenokin kirjasta:
https://www.youtube.com/watch?v=EWvG_sbSuxY
Ja koska Eenokin kirjaa on lainattu Juudaksen kirjeessä, niin sen täytyy olla aito. Hel-vetti on ikuinen kärsimys.Pyysin raamatunpaikkaa, en jotakin huu, haa filmiä joa on saanut alkunsa hyvin sairaan mielikuvituksen seurauksena.
Menevätköhän Jeesuksen ja Aabrahamin sanat koskaan perille . . .
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12051021Kiitosvirsi Herralle, meidän Jumalallemme:
PSALMI 30
Pelastuneen kiitosvirsi
1 Daavidin virsi temppelin vihkimislaulu.
2 "Minä ylistän sinua, Herra, sillä sinä pelastit minut etkä sallinut viholliseni iloita minusta.
3 Herra, minun Jumalani, sinua minä huusin, ja sinä paransit minut.
4 Herra, sinä nostit minun sieluni tuonelasta, sinä herätit minut henkiin
hautaan vaipuvien joukosta.
5 Veisatkaa kiitosta Herralle, te hänen hurskaansa, ylistäkää hänen pyhää nimeänsä.
6 Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo.
7 Minä sanoin menestykseni päivinä: En minä ikinä horju.
8 Herra, sinä armossasi vahvistit minun vuoreni. Mutta kun sinä kätkit kasvosi, niin minä peljästyin.
9 Sinua, Herra, minä huusin ja Herraa minä rukoilin:
10 Mitä etua on minun verestäni, jos minä hautaan vaivun? Ylistääkö tomu sinua, julistaako se sinun uskollisuuttasi?
11 Kuule, Herra, ja armahda minua, Herra, ole minun auttajani.
12 Sinä muutit minun murheeni ilokarkeloksi, sinä riisuit minun surupukuni ja vyötit minut riemulla,
13 että minun sieluni veisaisi sinulle kiitosta, eikä vaikenisi. Herra, minun Jumalani, sinua minä ylistän iankaikkisesti.
- oma lehmä
>>Vain Jeesus Kristus voi antaa omilleen iankaikkisen elämän:>>
Kertoisitko mten se tapahtuu eli millainen tuo prosessi oikein on. Onkohan tällaisesta iänkaikkisesta elämästä myös joitakin todisteita ettei tarvitse olla pelkän toiveajattelun varassa.Sinulle; "oma lehmä"
Jos janoat armoa, niin juo Jumalan Sanan lähteestä, joka on Raamattu:
Usko on Jumalan lahja, sitä ei voi kukaan ansaita.
Rakastava Jumala antaa kuitenkin jokaiselle ihmiselle etsikkoajan ja useitakin, jolloin ihminen tulee sellaiseen tilaan, että mikään tässä maailmassa ei enää voi antaa sitä tyydytystä mitä jokainen ihmissydän oikeasti janoaa.
Jumala voi puhua ihmiselle monin tavoin:
Etsikkoaikanaan ihminen on Jumalan kiiniottamana ja Hänen puhuttelussaan niin voimallisesti, että hän huomaa oman vajavaisuutensa ja syntisyytensä.
Kun ihminen silloin alkaa katua syntejään ja vääriä valintojaan elämässä ja tuo ne Jeesuksen sovitettavaksi, niin Jumalan armo vaikuttaa sen, että hän saa kaikki synnit anteeksi Kristuksessa.
Sillä Jeesus Kristus on sovittanut jokaisen ihmisen synnit.
Näin ihmisestä tulee uudestisyntynyt uskova, Jumalan lapsi ja uusi luomus.
Uskon vaikutus näkyy hänen elämässään ja kaikkissa valinnoissaan, sillä nyt Kristus asuu hänessä Hengensä kautta. Muutos on niin valtava, että voi hyvin sanoa, että: Nyt en enää elä minä, vaan Kristus minussa.
Jos ihmisellä on sydämen halu tulla uskoon ja vastustaa vääryyttä, niin Jumalan Pyhä Henki antaa VOIMAN elää oikeudenmukaisesti. Sillä omassa voimassaan ei yksikään ihminen voi tulla Jumalalle kelvolliseksi:
"Sillä kaikki me olemme syntiä tehneet ja Jumalan kirkkautta vailla."
Jumala ei pelasta ketään väkisin, vaan se on jokaisen itsensä valittavissa, että haluaako tulla uskoon, nöyrtyä Jumalan edessä, katua ja anteeksipyytää syntejään; "jokainen anova saa ja kolkuttavalle avataan."
Haluatko sinäkin ottaa vastaan Jumalan lahjan ja pelastuksen Kristuksessa?
Uskoon tullaan Jumalan Sanan "kuulemisen" kautta.
Sanan "kuulemista" on myöskin raamatun lukeminen ja ojentautuminen sen mukaan.
Silloin tiedät että olet kuullut Jumalan Sanan, kun se alkaa vaikuttaa ja puhutella omaatuntoasi ja sinulle tulee valtava hätä päästä Jumalan lapseksi ja armon perilliseksi.
En osaa tämän paremmin sinulle tätä asiaa ilmaista, mutta lue raamattua ja hakeudu uskovien yhteyteen. Tutki kuitenkin kaikki opit raamatun valossa, sillä ei kaikki mitä uskon nimissä puhutaan olle Jumalasta.- oma lehmä
Sirkka-Iita kirjoitti:
Sinulle; "oma lehmä"
Usko on Jumalan lahja, sitä ei voi kukaan ansaita.
Rakastava Jumala antaa kuitenkin jokaiselle ihmiselle etsikkoajan ja useitakin, jolloin ihminen tulee sellaiseen tilaan, että mikään tässä maailmassa ei enää voi antaa sitä tyydytystä mitä jokainen ihmissydän oikeasti janoaa.
Jumala voi puhua ihmiselle monin tavoin:
Etsikkoaikanaan ihminen on Jumalan kiiniottamana ja Hänen puhuttelussaan niin voimallisesti, että hän huomaa oman vajavaisuutensa ja syntisyytensä.
Kun ihminen silloin alkaa katua syntejään ja vääriä valintojaan elämässä ja tuo ne Jeesuksen sovitettavaksi, niin Jumalan armo vaikuttaa sen, että hän saa kaikki synnit anteeksi Kristuksessa.
Sillä Jeesus Kristus on sovittanut jokaisen ihmisen synnit.
Näin ihmisestä tulee uudestisyntynyt uskova, Jumalan lapsi ja uusi luomus.
Uskon vaikutus näkyy hänen elämässään ja kaikkissa valinnoissaan, sillä nyt Kristus asuu hänessä Hengensä kautta. Muutos on niin valtava, että voi hyvin sanoa, että: Nyt en enää elä minä, vaan Kristus minussa.
Jos ihmisellä on sydämen halu tulla uskoon ja vastustaa vääryyttä, niin Jumalan Pyhä Henki antaa VOIMAN elää oikeudenmukaisesti. Sillä omassa voimassaan ei yksikään ihminen voi tulla Jumalalle kelvolliseksi:
"Sillä kaikki me olemme syntiä tehneet ja Jumalan kirkkautta vailla."
Jumala ei pelasta ketään väkisin, vaan se on jokaisen itsensä valittavissa, että haluaako tulla uskoon, nöyrtyä Jumalan edessä, katua ja anteeksipyytää syntejään; "jokainen anova saa ja kolkuttavalle avataan."
Haluatko sinäkin ottaa vastaan Jumalan lahjan ja pelastuksen Kristuksessa?
Uskoon tullaan Jumalan Sanan "kuulemisen" kautta.
Sanan "kuulemista" on myöskin raamatun lukeminen ja ojentautuminen sen mukaan.
Silloin tiedät että olet kuullut Jumalan Sanan, kun se alkaa vaikuttaa ja puhutella omaatuntoasi ja sinulle tulee valtava hätä päästä Jumalan lapseksi ja armon perilliseksi.
En osaa tämän paremmin sinulle tätä asiaa ilmaista, mutta lue raamattua ja hakeudu uskovien yhteyteen. Tutki kuitenkin kaikki opit raamatun valossa, sillä ei kaikki mitä uskon nimissä puhutaan olle Jumalasta.>>
Usko on Jumalan lahja, sitä ei voi kukaan ansaita. Rakastava Jumala antaa kuitenkin jokaiselle ihmiselle etsikkoajan ja useitakin, jolloin ihminen tulee sellaiseen tilaan, että mikään tässä maailmassa ei enää voi antaa sitä tyydytystä mitä jokainen ihmissydän oikeasti janoaa. - - >>
Nimim. 'Sirkka-Iita'
Kysyin millainen prosessi tuon iankaikkisen elämän saaminen on eli miten sellainen tapahtuu ja onko sellaisen saamisesta kenenkään yksilön kohdalla minkäänlaisia todisteita mutta sinä aloit vastata uskosi näkökulmasta tuomatta esiin minkäänlaista loogista prosessia, joka osoittaisi miten kuolevaisesta oliosta tulee kuolematon.
En toki tahdo väittää uskoasi vääräksi mutta mikäli jonkun asianan totuuden kriteeriksi riittää se, että jotkut uskovat asioiden olevan niinkuin he uskovat, niin kuinka kukaan noista uskomuksista osaton pelkkien toisten ihmisten omaksumien uskomusväitteiden perusteella voi tietää mitkä noista väitteistä ovat paikkansa pitäviä, mitkä eivät, sillä erilaisia uskomuksia löytyy maailmasta "pilvin pimein". oma lehmä kirjoitti:
>>
Usko on Jumalan lahja, sitä ei voi kukaan ansaita. Rakastava Jumala antaa kuitenkin jokaiselle ihmiselle etsikkoajan ja useitakin, jolloin ihminen tulee sellaiseen tilaan, että mikään tässä maailmassa ei enää voi antaa sitä tyydytystä mitä jokainen ihmissydän oikeasti janoaa. - - >>
Nimim. 'Sirkka-Iita'
Kysyin millainen prosessi tuon iankaikkisen elämän saaminen on eli miten sellainen tapahtuu ja onko sellaisen saamisesta kenenkään yksilön kohdalla minkäänlaisia todisteita mutta sinä aloit vastata uskosi näkökulmasta tuomatta esiin minkäänlaista loogista prosessia, joka osoittaisi miten kuolevaisesta oliosta tulee kuolematon.
En toki tahdo väittää uskoasi vääräksi mutta mikäli jonkun asianan totuuden kriteeriksi riittää se, että jotkut uskovat asioiden olevan niinkuin he uskovat, niin kuinka kukaan noista uskomuksista osaton pelkkien toisten ihmisten omaksumien uskomusväitteiden perusteella voi tietää mitkä noista väitteistä ovat paikkansa pitäviä, mitkä eivät, sillä erilaisia uskomuksia löytyy maailmasta "pilvin pimein".Niin, jokainen vastaa siitä näkövinkkelistä, minkä hän on omalla kohdallaan todeksi elänyt. Jos olet kiinnostunut iankaikkisesta elämästä Jumalan yhteydessä niin rukoille ja pyydä uskoa Jumalalta.
"Uskoon tullaan Jumalan Sanan "kuulemisen" kautta.
Sanan "kuulemista" on myöskin raamatun lukeminen ja ojentautuminen sen mukaan."
Minä en osaa paremmin tätä asiaa sinulle selittää, mutta toivon sinulle Jumalan siunausta uskon tielle!
Rukoilen puolestasi.- Aamen
Sirkka-Iita kirjoitti:
Niin, jokainen vastaa siitä näkövinkkelistä, minkä hän on omalla kohdallaan todeksi elänyt. Jos olet kiinnostunut iankaikkisesta elämästä Jumalan yhteydessä niin rukoille ja pyydä uskoa Jumalalta.
"Uskoon tullaan Jumalan Sanan "kuulemisen" kautta.
Sanan "kuulemista" on myöskin raamatun lukeminen ja ojentautuminen sen mukaan."
Minä en osaa paremmin tätä asiaa sinulle selittää, mutta toivon sinulle Jumalan siunausta uskon tielle!
Rukoilen puolestasi.Oikein!
Raamattu kehoittaa meitä rukoilemaan toistemme puolesta! - Kiitos Jeesus
Aamen kirjoitti:
Oikein!
Raamattu kehoittaa meitä rukoilemaan toistemme puolesta!Uskon rukous kantaa aina hedelmää, sillä siinä on Jeesus mukana Pyhän Hengen kautta.
Senvuoksi kehoitan kaikkia palstalaisia liittämään kätensä yhteen ja rukoilemaan juuri sen henkilön puolesta, joka tuntuu kaikista vaikeammalta ymärtää, sillä ehkäpä juuri hän on surullinen ja hädissään ja kaikkein eniten sen esirukouksen tarpeessa.
"Ei kenkään ihminen paha lie, vaan toinen on heikompi toista. On rakkaus rinnassa jokaisen, vaikkei se aina loista."
Jeesuskin kehoitti rukoilemaan tostemme puolesta:
"Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua. Herra valistakoon sinulle kasvonsa ja olkoon sinulle armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan: Isän, Pojan ja Pyhän Hengen Nimeen." Aamen.
Joo, tämän alkuperäistekstin kirjoitin melkein kolme vuotta sitten ja Jumalan sana on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti.
Eivät ne sadut todellakaan ole muuttuneet. Satujen kertojat vain kuolevat ja heidät kuopataan tai tuhkataan, mutta tilalle syntyy uusia kertojia, jotka tuovat esille niitä samoja vanhoja satuja.
Satuja kertomalla kun voi ansaita rahaa. Tästä syystä meillä on lukuisa joukko satuilijoita, jotka kertovat samoja tarinoita hivenen vain eri puolilta katsottuna ja eri tulkintaa käyttäen. Adventtikirkko mm. kuuluu tähän satuilijoiden massiiviseen joukkoon.
Niin kauan, kun löytyy ihmisiä, jotka kerran viikossa ovat halukkaita kuulemaan satuja, niin kauan on myös niitä, jotka rahastavat satuja kuuntelemaan tulevia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2462189- 1901665
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471309Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501025- 41826
- 14800
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31780Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647