Fleshlight flight

25 sportboy

Menin tänään kun ylimääräistä aikaa oli seksikauppaan katsomaan löytyisikö jotain kivaa heräteostosta jolla saisi helpotusta väliaikaiseen seksinpuutteeseen.
Aikani liikkeessä käyskenneltyäni silmiini osui fleshlight hylly.Muistelin internetissä näkemiäni mainoksia ja myyntipuheita jotka ajattelin nimenomaan vain myyntipuheiksi.
Myyjän kanssa reilusti juteltuani kyseisistä putkiloista päätin törsätä vähät rahani 69,- maksavaan fleshlightin flight malliin.
Ei muuta kuin keula kotia kohti ja testaamaan uutta ostosta.
Ensin huomioni kiinnitti hieno taskulamppumainen ulkomuoto ja sen jälkeen huomioni varasti itse sisus joka on jonkinlaista läpikuultavaa kumiseosta.Työnsin sormet aukosta sisään ja tunnustelin sisustaa jossa tuntui selviä nystyröitä ja kumi oli joustavaa ja tuntui että se varmasti puristuu tiiviisti penistä vasten joka puolelta,oli peniksen koko iso taikka pieni.Oma normi 17/5
Tein ohjeiden mukaiset esivalmistelut eli laitoin sisustan veteen lämpiämään hetkeksi ja kaivoin samaan aikaan ostamani liukuvoiteen esiin ja sivelin vehkeeseeni sitä.
Flehlight vedestä ja putkiloon sisälle ja semikovaa kalua puikkaamaan sisään.
Ennen kuin penis oli edes pohjassa se oli jo kovettunut täyteen mittaansa ja täytyy sanoa että fleslightin tuntuma oli jäätävän aito..Olisin varmasti lauennut alle kahden minuutin jos olisin halunnut mutta halusin testata kapinetta oikein kunnolla.
Liukua kannattaa lisätä tai voi vaikka käyttää omaa sylkeä lisukkeena kun onanoi putken kanssa.Korkkia säätämällä joko auki tai kiinni imupainetta putkessa voi lisätä.Eli kun korkki on kiinni ja penis sisässä niin tuntuu kuin vetäisi tiukkaan imevään vaginaan ja kun korkki auki niin penis liikkuu keveämmin tuubissa.
Teippasin fleshlightin pöydänkulmaan kiinni ja annoin mennä loppuun asti.Orgasmi oli todella kova ja se tuntui kestävän ja kestävän..Olo oli vähän kuin siitosoriilla siinä ja homma näytti varmaan todella häiriintyneeltä mutta mitä väliä kun teki niin saakelin hyvää..Täytyy kyllä sanoa että ei se nyt naiselta kokonaisuudessaan tuntunut mutta VAGINALTA kyllä.Olen aivan otettu kuinka laadukas ja aidon tuntuinen tämänpäiväinen ostos oli.Rahat hyvin käytetty !
Suosittelen tätä fleshlight light mallia kyllä aivan kaikille,sinkuille ja naimisissa oleville eikä se ole hinnallakaan pilattu !
p.s tuskin maltan odottaa seuraavaa kertaa mutta nyt musta ei kyllä jäänyt mitään jäljelle,täytyy levätä vuorokausi : )

1

1106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KIVA ON FLESHLIGHTII

VETTÄ JA AJATELLA JOTAIN KAUNISTA MISUA, KUIN OIKEAA PILLUA SAISI.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17303
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      5122
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      301
      2823
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      155
      2169
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      33
      1963
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      23
      1717
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1678
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      409
      1606
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1487
    10. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      14
      1379
    Aihe