Hain 100 e vipin nettisivuilla luki, että nopea hakemus ja rahat 10 minuutissa tilillä. Sivulla luki myös, että palvelu on tällä hetkellä auki. Hyväksyin ehdot aamulla eikä rahoja ole vieläkään tililläni? Onko tämä luotettava pikavippi paikka?
bluefinance missä lainaraha
48
775
Vastaukset
- No ei ole
Ei todellakaan, mikäli tämän forumin juttuihin on uskomista.
- vippi lainaaja
No aloinkin lukemaan näitä keskusteluja... Ja olis pitänyt lukea aikaisemmin. Nyt olen jo vipin hakenut. Eikä rahaa ole tullut. Toivottavasti ei tule laskuakaan..
- Ei sinun
vippi lainaaja kirjoitti:
No aloinkin lukemaan näitä keskusteluja... Ja olis pitänyt lukea aikaisemmin. Nyt olen jo vipin hakenut. Eikä rahaa ole tullut. Toivottavasti ei tule laskuakaan..
tarvitse maksaa laskua ellei rahoja ole tullut ja pystyt todistamaan asian.
Eli poliisilaitokselle vaan laskun ja tiliotteen kanssa, jos lasku tulee,
- Sininen Pilleri
Joo ,on tosi luotettava. Paras suorastaan !
Ei perk.... VIELÄKÖ joku menee tän firman kanssa asioimaan ?!?! EIIIIIIIII AAAARRGGHHHHHHHHH . No , tyhmä on TYHMÄ !- vippi lainaaja
Rahat oli nyt ilmestynyt tililleni. Kesti vain melkein koko päivän.. Vähän kauemmin kuin 10min. Mitä mainostivat.. No toivottavasti laskukin tulee sitten ajallaan. Maksan heti pois.
- Älä huoli
vippi lainaaja kirjoitti:
Rahat oli nyt ilmestynyt tililleni. Kesti vain melkein koko päivän.. Vähän kauemmin kuin 10min. Mitä mainostivat.. No toivottavasti laskukin tulee sitten ajallaan. Maksan heti pois.
Varmasti tulee lasku ajallaan.
Rahat voivat viipyä myös muusta syystä kuin luotonantajasta. Tilisiirtojen kanssa kun ollaan tekemisissä, niin kyllä se pankeistakin voi johtua.
- näin joskus kävi
jos entiset merkit pitävät paikkansa..laskua saat kysellä...ja monta kertaa..huonoin pulju ikinä
- En ole
koskaan kuullut kenenkään kyselevän laskua...
- kyll on kyselty
En ole kirjoitti:
koskaan kuullut kenenkään kyselevän laskua...
no näet..jos luet noita bf-ketjuja...bf lähetteli maksimuikkareita, vaikkei ensimmäistä laskuakaan lähettänyt
- vippaaja
Syksyllä lainasin samasta paikasta ja kesti 4 päivää ennen kuin rahat tiillä. Venytin kyllä takaisinmaksuakin pitkään eikä tullut pahempia lisäkuluja.
- sinikisu
Oletteko kysyneet tutuilta lainaan vaikka 100€? Vai onko noloa?
Tai vanhemmat?- jorppa2014
kaikilla ei ole tuttuja joilla olisi varaa lainata rahaa ja kaikilla ei ole vanhempia jotka auttaisivat lapsiaan. terveisin minä! :) siksi parempi ehto ottaa 50e 100e vippi kuin olla syömättä koko loppu kuukausi :)
- outouass
Kyllä tämä on kummallinen lainamesta. Rahat tulee joskus ja jouluna ja lasku tuli vasta eräpäivänä. Taitaa olla kädestä suuhun toimintaa.
- hole in Head
Tää on pahin paikka ikinä!! Tosiaan laina ei ole tullut vieläkään, eikä s.posteihin vastailla ollenkaan!! Laskutusta hoitava tulosperintä kuuluu samaan kategoriaan, eli ei tule vastausta sieltäkään!
- Minä kysyin
sähköpostilla erästä asia ja sain vastauksen.
Tosin vasta seuraavana päivänä, mutta kuitenkin...
- kokemusta on
ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ BLUEFINANCEA, YRITTÄVÄT HUIJATA HETI KUN MAHDOLLISUUS!
- Voisitko tarkentaa
Millä tavalla?
- yksi vippi riitti
Voisitko tarkentaa kirjoitti:
Millä tavalla?
lue noita aikaisempia ketjuja, niin tiedät. -ovat tosiasioita, ei mitään panettelujuttuja...mä en ikinä enää vippaa tuolta.
- jex1
http://loytotuote.123kotisivu.fi/ tuossa on joku sivu mistä löysin pari hyvää vippi paikkaa.. ainakin pikavippi.fi vaikutti hyvältä. 6kk aikaa maksaa takasi
- paras mesta
ja jos maksat aikaisemmin, lasku on pienempi..siellä on laskuri, josta voi laskea, paljon pitää sinä päivänä maksaa.
- laina.com hyvä
paras mesta kirjoitti:
ja jos maksat aikaisemmin, lasku on pienempi..siellä on laskuri, josta voi laskea, paljon pitää sinä päivänä maksaa.
Eikä siellä ole näitä takauksia ja viestimaksuja...
- Reimari
Joo mä otin lainan tuolta silloin kun palvelu aukesi uudestaan. No peruin sen lainan 14 päivän sisään niin nämä lähettävät edelleen karhuntoja kuluista ja takauksista vaikka laina on peruttu.
Ainut missä olen tehnyt väärin tuossa asiassa on se, että miksi piti tuolta lainata. Nyt odottelen tässä kokoajan että laittaisivat maksuhäirömerkinnän niin vaatisin kunnon korvaukset. Meinaan kaikki on tallella kaksin kappalein että olen perunut sen kuvankaappaukset osoitteineen ja he eivät voi vaatia sitä kirjallisena, se lukee laissa.- Nuo jutut
ovat kaikki varmaan viime vuodelta.
Onko kenelläkään kokemuksia sen jälkeen kun laskutusjärjestelmä on uusittu (13.1.2014).?
- Vippiä
Minä otin bluefinancelta lainaa 100e tämän kuun alussa. Hain ja hyväksyin lainan illalla (ehkä noin klo.18 kieppeillä) ja sain rahat seuraavana aamuna noin klo.10. Asiallisesti kyllä laittoivat illalla viestin että pankkien siirtojärjestelmissä jotain häikkää tms. Arvelin etten saa rahoja koskaan, kun olin lukenut näitä palstoja bluefinancesta. Lasku tuli n. 2 päivää rahojen saannista sähköpostiin, maksoin laskun ajallaan ja sitten muutaman päivän päästä tuli viesti maksun kirjautumisesta. Eli minulla ei ainakaan ollut muuta ongelmaa kuin tuo että rahojen saaminen tilille viivästyi. (Eli ei tosiaan 10 minuutin sisällä niinkuin luvataan :) ) En suosittele kyseistä firmaa, mutta omalla kohdallani ei tuon suurempia ongelmiakaan ollut.
- No niin
Kiitoksia todentuntuisesta vastauksesta-
Täällä kun riittää näitä kaiken menettäneitä katkeria sepustajia... - ei ikinä BF
No niin kirjoitti:
Kiitoksia todentuntuisesta vastauksesta-
Täällä kun riittää näitä kaiken menettäneitä katkeria sepustajia...noin sitä pitää ;) omii sen kirjoituksen, mistä eniten tykkää
- Mites tuo
Blue financen takaushomma toimii? Tuleeko siitä lasku yhtaikaa vippilaskun kanssa vai erikseen?
- sini finanssi
laittomasti
- Siis millä
sini finanssi kirjoitti:
laittomasti
tavalla laittomasti: yhtaikaa vai erikseen?
- 11+23
Tulosperintä hoitaa laskutuksen.. Eli se tulee erilaskulla kuin bluen oma.
Kannattaa jättää maksatta nuo takausmaksut.. - Ai kannattaa vai?
11+23 kirjoitti:
Tulosperintä hoitaa laskutuksen.. Eli se tulee erilaskulla kuin bluen oma.
Kannattaa jättää maksatta nuo takausmaksut..Miksi kannattaa?
Tuskin enää ikinä lainaa samasta puljusta saa, mikäli jättää maksamatta... - 24+18
Ai kannattaa vai? kirjoitti:
Miksi kannattaa?
Tuskin enää ikinä lainaa samasta puljusta saa, mikäli jättää maksamatta...Siksipä justiinsa! Eikä ne vie sitä ikinä oikeuteen, ja maksuhäiriömerkintä tuossa takauksessa ei voi tulla kuin oikeuden päätöksellä. Nautin tilantees. Aika halpaa lainaa, vai mitä :D
- Miksi se
24+18 kirjoitti:
Siksipä justiinsa! Eikä ne vie sitä ikinä oikeuteen, ja maksuhäiriömerkintä tuossa takauksessa ei voi tulla kuin oikeuden päätöksellä. Nautin tilantees. Aika halpaa lainaa, vai mitä :D
häiriömerkintä voi tulla vain oikeuden päätöksellä?
Valitettavan helppohan se on Asiakastietorekisteiin ilmoittaa, itsekin sen olen kerran itselleni laittanut, kun pelkäsin tietojani käytettävän väärin. - 11+15
Miksi se kirjoitti:
häiriömerkintä voi tulla vain oikeuden päätöksellä?
Valitettavan helppohan se on Asiakastietorekisteiin ilmoittaa, itsekin sen olen kerran itselleni laittanut, kun pelkäsin tietojani käytettävän väärin.Joo voivat lainan osalta, mut eivät takauksen! Takaus vaatii tuossa oikeudenpäätöksen, ennen kuin voi ilmoittaa maksuhäiriömerkinnän.
Ja noitakin takausia voi jättää huoletta maksamatta, eivät nimittäin edes saa myöntää moisia Suomessa.
- Kokeilin minäkin
sitten Blue Financea. Otin satasen ja laina myönnettiin heti, mutta...
Seuraavaksi tuli viesti "meillä on ongelmia pankin tiedonsiirron kanssa, lähetämme viestin kun rahat on siirretty tilllenne".
Katsotaas kauanko menee, tuskin tänään rahoja näkyy;)- Ei voi suositella ei
Otin satasen klo 12.45, nyt on kello 17.03 eikä rahoja kuulu.
Ei voi suositella kyllä kenellekään tätä "palvelua"- - Kello on
Ei voi suositella ei kirjoitti:
Otin satasen klo 12.45, nyt on kello 17.03 eikä rahoja kuulu.
Ei voi suositella kyllä kenellekään tätä "palvelua"-nyt 19.33 eikä rahoista tietoakaan.
"Rahat tilille 10 minuutissa";) - Jees jees
Kello on kirjoitti:
nyt 19.33 eikä rahoista tietoakaan.
"Rahat tilille 10 minuutissa";)Klo on 22.10.
"Rahat tilille 10 minuutissa".
Hauskaa:)
- 11+15
Tulee aamulla, kaikilla mennyt se 5-10h noitten saamiseksi. Noin niinku muuten jos tuolta ottaa lainaa niin on jo semmosessa vippikierteessä että ei toivoa paremmasta. Ite otin tuolta kun oli viimenen paikka mikä oli jäljellä.
- No itse
asiassa minä yritän korvata "menetetyn" Ferratumin limiitin. Ei ole monesta paikkaan vippejä---
- Ei ole näkynyt
Pian tulee vuorokausi täyteen ( kol 12.45) siitä kun "luotto myönnetty" eikä rahoista tietoakaan.
"Rahat tilillä 10 minuutissa", hehe!
- Onko kenellekään
käynyt tämän Blue financen kanssa niin, että rahat eivät tule, mutta lasku tulee?
- se on paha paikka
kuule, kysy vaan KUINKA MONELLE!!!!
- Just äsken
se on paha paikka kirjoitti:
kuule, kysy vaan KUINKA MONELLE!!!!
tuli rahat tilille.
Ei se kestänytkään kuin 27 tuntia;)
- 4+44
Ja tämä kyseinen yritys ei noudata oikeutta perua luottosopimus 14 päivän sisään.
Sieltä vaan muistutuslaskua pukkaa edelleen, vaikka laina on peruttu!
No tein kuluttaja-asiamiehelle tästä blue financesta ja tulosperinnästä ilmoituksen.
Ja asiakaspalveluun laitettu molemmille kymmeniä viestejä, ei vastausta. Eikä tietenkään ole numeroita, mihin voisi soittaa!!!! Kyllä v.tuttaa!!!- Kyllä vaan
numero löytyy laskusta jos osaa sen siitä katsoa.
Sitä en tiedä vastaako kukaan. Haiskahtaa pieneltä puljulta.
- sfsfd sdfa dsf fds
Tulosperintä Puh: 0400 609 883
En tosin tiedä miten hyvin vastaavat.- SamiSali
Ois kiva niin kuin tietää, että mitä tämä blue financen ukko niin kuin ajattelee?? Meinaako se niin kuin, et häntä ei koske Suomen lait jne.., vai mikä tässä on tarkoitusperä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841