Näin unta että halasin uusia ystäviä 3-4. En tuntenut heitä. Halasimme ja olimme kaikki hyvin tyytyväisiä ja onnellisia. Eräs naisista meni (hyvin korkea koska en nähnyt yläosaa) korkeaan keinuun ja keinui siinä. Kysyin naiselta kun hän laskeutui keinusta että kestääkö tuo keinu kun se oli paksusta narusta. (ei köyttä) Hän sanoi: kestää se. Sen jälkeen seisoin maantiellä ja se sama nainen ajoi isoa rekkaa. Se nainen katsoi oikealle ulos ja ei huomannut minua. Se rekka ajoi päin minua mutta kaadoin itseni rekan alle ja väistin pyörät. Eli selvisin hengissä. Ajattelin siinä että minun pitää kertoa naiselle että se ajoi minua kohti ja olin jäädä sen rekan alle. Uni loppui.
Mitä tämä uni kertoo?
5
254
Vastaukset
- jukka unila
Sinulla on rikas unielämä, kertoo myös, että sinulla riittää mielikuvitusta ja idearikkautta tasapainoisina aikoinasi.
Hyvät halausunet ovat hyvä unensanoma, sinulla on auki hyviä ihmissuhdekanavia. Lapsuudenmuistoissasi sinulla on piilossa nainen, jota et muistele hyvällä.
Hyviä unikuvia sinulle > ystäviä unessa < edelleenkin. Että muistat elävästi uniasi, on merkki luovista mahdollisuuksistasi. Terveisin. - Ystäviä unessa
Kiitos. Jäin miettimään tuota keinua ja rekkaa jonka alle jäinkin mutta väistin pyörät? Mitä ne asiat unessa minulle kertovat/varoittavat? Kyseessähän oli sama nainen joka ensin halasi minua. Voisiko joku kertoa, kiitos?
Ps. Se on totta että on eräs nainen lapsuudestani jota en muistele hyvällä. - Keinuilua
Osaatko yhdistää unen seksuaalielämääsi? Voit olla hyyyvin rakastunut, pää pilvissä ja siksi saatat olla jäämässä pyörien alle. Mitä mieltä?
- Ystäviä unessa
En kiellä tuotakaan. Näin pääsi käymään 3-v. sitten. Jos nuo ihmiset ovat tulevaa eli tapahtumassa olevia asioita?
- Keinuilua
Ystäviä unessa kirjoitti:
En kiellä tuotakaan. Näin pääsi käymään 3-v. sitten. Jos nuo ihmiset ovat tulevaa eli tapahtumassa olevia asioita?
Mitä rekka kuljetti? Se pystyy kuljettamaan painavia kuormia. Onko sinulla ollut raskaita lasteja henkisesti, ehkä vastuuta kannettavana, tai siihen suuntaan? Narut johtavat mieleen katkeamisen ja jaksamisen. Jos jatkan oletusta, niin et murskaantunut kokemukseen ja loppu on myönteinen, selvisit. Että menet sanomaan asiasta naiselle, voi olla että olet ottanut opiksesi. Olit voinut olla toiminut varomattomasti, ollut liian hyväuskoinen "kaveria" tms. Niin, ja keinu voi myös kuvata ylös- ja alasmenoa elämässä. Mutta mieti itse osuuko, tai saitko ideoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1994346
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!421996- 611647
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331343Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581327Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10879Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696