Tääl ei oo käyny ketään D:
Onko Suomi24--->nuoret----->pulinat palsta kuollut?
18
91
Vastaukset
HAH! >:D
- ocean-
Tyhmä kysymys.
Tääl on vaan trolleja ja tylsää keskustelua
Tavallaan ehkä. Tule kesällä uudestaan.
Ei ehkä kuollut... Sanottaisiinko että koomassa...
- Sprite
jokutyyppi19 kirjoitti:
Nukkuu talviunta.
Jep. Tässä kevään puolella voisi alkaa heräilemään, odottakaa kärsivällisesti.
- HeKeKee
Sprite kirjoitti:
Jep. Tässä kevään puolella voisi alkaa heräilemään, odottakaa kärsivällisesti.
Kun kesä tulee, Heke aloittaa sellaisen pärinän että te pikku lapamadot saatte paskahalvauksen!
huomatkaa päivämäärä
- Just sayin'
Pidetään turpa kiinni ja odotetaan kesää.
- Tuplatunnus~
Tietenkin.
Taas säikähdin, onko tunnukseni viety..... X'D
kurpizza kirjoitti:
VeH, sinä olet vielä olemassa! XD
Joo, taas tuli tielle uusi anime-sarja, niin on siis ollut hiljaista, ainakin olen edistänyt sitä... T‿T
Onnea. Minä jo pelästyin, oletko sinäkin häipynyt. Raipparikin on ollut pari päivää poissa... Täällä on hiljaista.
Se johtuu siitä, että kun olen poissa kukaan ei kirjoita tuplatunnuksillani.
Yeh, kyllä minullakin on tarpeettomia "poissaoloja"... XD
Kohta tulee minulla vuosi siitä, kun ilmestyin tänne palstalle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904403
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583082Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1182358- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki781912Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608