Nappasin tämän idean Kansanradiosta, http://yle.fi/radiosuomi/ohjelmat/2011/04/kansanradio_1574393.html, jossa on kerätty kuuntelijoilta iloisia asioita ja mukavia juttuja ainaisten purnaamisten lomassa. Valituksen aiheitahan tuosta ohjelmasta ei yleensä puutu - eikä täältä palstaltakaan.
Jos et vielä itse ole uskossa niin voit myös laittaa niitä hyviä asioita joita jonkun toisen uskossa olemisesta on koitunut sinulle.
Hyviä asioita joita uskossa olemisesta on koitunut elämääsi?
7
169
Vastaukset
- tuppisuuu
Johan meni porukalta jauhot suuhun! Kysy mitä pahaa uskossaolo aiheutti jos kerran keskustelua haluat aikaan saada.
- profetta
Oma kohdallani elämä muuttui täydellisesti:Vaimon,7 lasta, kodin ei tarvinnut nukkua ulkona ei rappukäytävässä ym. Sain kielillä rukoilemisen armolahjan ja kun noin 13 vuotta sitten erosin helluntaista sain sen jälkeen voimallisten tekojen armolahjan. En kokenut seurakunnassa pyhää henkeä eikä ihme, siellä luettiin ja tulkittiin monesta käännöksessä yksi käännös ei heille riittänyt. 92 väännös vei lopulta pohjan pois koko seurakunnasta. Tänään saan kiittää Herrani Jeesusta Kristusta Jumalan Poikaa siitä että hänen armostan saan kulkea totuudessa eikä tarvi kuunnella kolminaisuusopin opettajia. Ps.On todella siunaamaan kun saa rukoilla Hengessä ja totuudessa.
- Miksi???
profetta kirjoitti:
Oma kohdallani elämä muuttui täydellisesti:Vaimon,7 lasta, kodin ei tarvinnut nukkua ulkona ei rappukäytävässä ym. Sain kielillä rukoilemisen armolahjan ja kun noin 13 vuotta sitten erosin helluntaista sain sen jälkeen voimallisten tekojen armolahjan. En kokenut seurakunnassa pyhää henkeä eikä ihme, siellä luettiin ja tulkittiin monesta käännöksessä yksi käännös ei heille riittänyt. 92 väännös vei lopulta pohjan pois koko seurakunnasta. Tänään saan kiittää Herrani Jeesusta Kristusta Jumalan Poikaa siitä että hänen armostan saan kulkea totuudessa eikä tarvi kuunnella kolminaisuusopin opettajia. Ps.On todella siunaamaan kun saa rukoilla Hengessä ja totuudessa.
"Tänään saan kiittää Herrani Jeesusta Kristusta Jumalan Poikaa siitä että hänen armostan saan kulkea totuudessa eikä tarvi kuunnella kolminaisuusopin opettajia."
Kiellätkö kolminaisuusopin?
http://www.kristinusko.fi/selita-kolminaisuusoppi-ymmarrettavasti/ - profetta
Miksi??? kirjoitti:
"Tänään saan kiittää Herrani Jeesusta Kristusta Jumalan Poikaa siitä että hänen armostan saan kulkea totuudessa eikä tarvi kuunnella kolminaisuusopin opettajia."
Kiellätkö kolminaisuusopin?
http://www.kristinusko.fi/selita-kolminaisuusoppi-ymmarrettavasti/Kolminaisuusoppi on isästä per.keleistä.
- ~~tähkäpää~~
>>"Hyviä asioita joita uskossa olemisesta on koitunut elämääsi?"
- hihitys
Eräs opiskeluaikainen ystäväni tuli aikuisiällä uskoon. Se hyvä mitä siitä on seurannut ei ehkä ole ihan sitä mitä aloittajalla oli mielessä. Nimittäin ainoa hyvä on se kun naureskelen hänen touhuilleen.
Eihän se kilttiä ole nauraa toiselle kun on vielä tosissaan reppana. Mutta kun se vaan on niin koomista. Lapselta jotenkin ymmärtäisi ne hölmöt höpötykset mutta aikuisen suusta niitä on vaikea kuunnella naama peruslukemilla. Kerran pyrskähdinkin nauramaan ääneen jollekkin maailmanlopun tempaus -jutulle ja siitä seurasi mykkäkoulua kuukaudeksi. On niitä monia ja usiaita, joita voisi mainita, mutta ehdottomana ykkösenä kulkee minulla Hänen palvelunsa esimerkki.
Sen innoittamana ja siihen aina voimaa saaden, pysyvä arvoperusta rakkaudelle ja lähimmäisyydelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281256
- 1181068
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270764- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42605
- 49589
- 25555