Kuinkas suzuajilla tänään hurisee, vai pitäisikö sanoa ulisee, kuten suzun kardaani?
mitäs suzuajat
6
111
Vastaukset
- uuuuuuuuuuiiiiiuiuiu
Mulla ulisee lompakko tyhjyyttä.
- Älä renua ja
ryyppää niin helvatisti.
- ÄLÄ renua ja
Huonosti hurisee mutta ulisee senkin edestä. Nimittäin tuon mun Vituran kardaani. Mutta Suzu ei vaan hurise. Niinpä mulla onkin aikaa provoilla kateellisena muiden merkkien palstoilla. Olen lievästi sanottuna SÄÄLITTÄVÄ suzuaja-pelle-vajakki
- ÄLÄ renua ja
Juopunu äitini ulisi kännissä aamulla, kun selvisi ettei isäni ollu kännissä illalla muistanut kortsua käyttää ja oli laskenu kusetkin mutsin väljään toosaan, nyt sitten saatte nauttia tuloksestä täällä mun kirjoituksistani.
- Anonyymi
ÄLÄ renua ja kirjoitti:
Juopunu äitini ulisi kännissä aamulla, kun selvisi ettei isäni ollu kännissä illalla muistanut kortsua käyttää ja oli laskenu kusetkin mutsin väljään toosaan, nyt sitten saatte nauttia tuloksestä täällä mun kirjoituksistani.
Minä olen kuitenkin syntynyt anaalin kautta, joten olen paljon fiksumpi, kuin te kaikki muut yhteensä!
Aloittaja.
- Anonyymi
Voe tokkiinsa just näin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682249Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701291- 1171165
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 115915
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍85912