Tulivat kuvaan mukaan,

mitä nämä suihkarit

itse en tunnista lintuja kuin vain tavallisimmat pikkulinnut. Ihan vain mielenkiinnosta kysyisin, osaatteko kuvan perusteella sanoa, mitä lintuja nämä ovat. En edes kuvaa ottaessa huomannut niitä, vasta kotona tietokoneelta huomasin, että jaaha, tuli pari suihkaria kuvaan mukaan, tai mitä hautaristejä tuolla taivaalla on :) Kuva on otettu rannikkokaupungissa aika keskellä kaupunkia, lentävät suht korkealla, eli isoja lintuja kuitenkin. Ovatko ihan vaan sorsia, vai hanhia...
Samassa kuvauspaikassa pelästytin sinne mennessäni jonkun pöllön tai haukan lentoon puunoksalta, kyyhkystä isompi, vaalea mahanalus, pari ruskeaa raitaa muistaakseni pyrstössä.. kyyhkynen se ei kuitenkaan ollut.
Ja omaksi ilokseni vielä sekin, että tuli bongattua sitten niitä punatulkkuja, joita ei tässä asuinympäristössäni juurikaan näy. Olivat auringonpaisteessa päivää paistattelemassa, kameran esiin kaivamiseen eivät antaneet aikaa, kun pyrähtivät pois.. Mutta niin harvinaisia ovat minun silmiini olleet, että ihan kiva kun näki niitäkin.

http://aijaa.com/sm8aGK

6

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kai...

Oih, nyt kun katson itse kuvaa, niin tuli vaan mieleen, että eivät ne kai vaan ole harakoita? No, voihan... jos noin on. Kun ihan ei käy selville, mihin suuntaan lentävät!

• pajupörhelö

Tuo suurin on nostoKURKI. Kahdesta pienemmästä ei tietoa.

• aloittaja.

Älä ihmeessä. Ei se nyt kuitenkaan nostokurki se pitkä ihmisen muovaama laitekaan ole.

Ja itse vielä kommentoin tätä harakka-kohtaa, eli harakalla on lennossa siivenkärjet valkoiset, muuten musta, eli ei ole harakkakaan.

Mutta kiitos pajupörhelölle yrityksestä.

• aloittaja.

Mut siis, jos kurki talvehtisi Suomessa, niin kyllähän tuo ainakin joitakin Googlen tarjoamia lentäviä kurkia muistuttaa tuo lintupari tuossa.

Leuto alkutalvi, vasta tammikuun puolenvälin paikkeilla pakkasta ja lunta, mutta ei tuo nyt kuitenkaan taida olla kurkipari.

• kurjet ovat

jo etälänmailla hanhiksi tuo kaula vaikuttaa pitkältä mutta kyhmyjoutsen muuttaa aika myöhään ja jää aika lähelle joten veikkaaan sitä

• Kauhavan suo

Poikapari Hornettiahan ne on, yölentoharjoituksissa.... ne kun ei uskalla lentää pimeässä siksi pyörivät kaupungin yllä.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4277
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3475
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3100
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2588
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2257
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2029
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1969
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1358
    Aihe