Moikka!
Löytyiskö täältä mukavaa juttuseuraa lenkeille/koiran ulkoilutusreissuille? Paras ystävä, jonka kanssa lenkkeilin viime kevään/kesän ajan, muutti Tampereelle vähän aikaa sitten, ja yksin on vähän tylsää tuolla tarpoa. Olisi tosi kiva, jos itselläsikin olisi koira, niin löytyisi meidän koirulille kaveri :) Omistan itse pienehkön sekarotuisen koiraneidin, joka on semmoinen häslä ja kaikkien kaveri.
Asun Koivukylässä päin, joten jos asuinpaikkasi löytyy lähimaastossa, niin vielä parempi. Olen itse 20-vuotias nainen, jolla riittää juttua mistä aiheesta tahansa. Ystävällinen ja huumorintajuinen persoona :) Sukupuolella ei väliä, eikä niinkään iälläkään.
Jos yhtään vaikutti kiinnostavalta, pistele viestiä: [email protected]
Lenkkikaveria/koiran ulkoilutuskaveria Vantaalta? :)
Lenkkiseuraa
1
200
Vastaukset
- eggert
moikka mulla on 2valkoista paimen koiraa ja yksi islannin lammaskoira 13 v ja nää muut nuorempia tykkään lenkkeillä ja ulkoilla paljon oisko meistä tytöistä teille seuraa asutaan kartanokoskella omaan auton ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784