Moikka!
Löytyiskö täältä mukavaa juttuseuraa lenkeille/koiran ulkoilutusreissuille? Paras ystävä, jonka kanssa lenkkeilin viime kevään/kesän ajan, muutti Tampereelle vähän aikaa sitten, ja yksin on vähän tylsää tuolla tarpoa. Olisi tosi kiva, jos itselläsikin olisi koira, niin löytyisi meidän koirulille kaveri :) Omistan itse pienehkön sekarotuisen koiraneidin, joka on semmoinen häslä ja kaikkien kaveri.
Asun Koivukylässä päin, joten jos asuinpaikkasi löytyy lähimaastossa, niin vielä parempi. Olen itse 20-vuotias nainen, jolla riittää juttua mistä aiheesta tahansa. Ystävällinen ja huumorintajuinen persoona :) Sukupuolella ei väliä, eikä niinkään iälläkään.
Jos yhtään vaikutti kiinnostavalta, pistele viestiä: [email protected]
Lenkkikaveria/koiran ulkoilutuskaveria Vantaalta? :)
Lenkkiseuraa
1
212
Vastaukset
- eggert
moikka mulla on 2valkoista paimen koiraa ja yksi islannin lammaskoira 13 v ja nää muut nuorempia tykkään lenkkeillä ja ulkoilla paljon oisko meistä tytöistä teille seuraa asutaan kartanokoskella omaan auton ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510