Naisen alistettavana

Tämä on kiihottavaa

Tämmöistä: olet kahlittuna sänkyyn ja tiedät että kohta saat olla hyvännäköisen muijan huorana. Seksikäs, noin 175cm, 65kg, kiinteä ja treenattu nainen tulee huoneeseen ja aloittaa kiusoitellen hyväilemään vartaloasi. Pian alat saamaan piiskasta ja iskut kovenevat niin että lopulta anot jo armoa. Nainen hyväilee taas vartaloasi ja myös vehkeitäsikin ja toivot jo niin saavasi pillua... Mutta nainen vain kiusoitteli sinua, eikä annakaan pillua... nainen alkaa hyväilemään myös peräaukkoasi... sitten saatkin todella tuntea olevasi huora kun se vielä alkaa naimaan sinua vyödildolla... Silloin kiimasi on jo aivan helvetillinen... lopuksi nainen armahtaa sinua ja antaa sinulle viimein pillua, ja saat laueta kiimastasi.

http://images2.layoutsparks.com/1/76111/bondage-woman-whip-silhouette.gif

28

1844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusattavana

      Tuo on hyvä teksti vaan ei tarvii välttämättä olla seksiä. Voisi joutua tekemään itselleen taikka nainen pakottaa saamaan esim. käsineen avulla.

    • submies

      Mulla seisoo jo kun ajattelenkin että olisin siinä sängyllä:)

    • Odottaja

      No koska tulet tänne?

      • jdj

        heti tulen


      • jdjhaj

        heti tulen


    • kiusattavana

      Mihin pitäisi tulla?

    • Alistusleikit kivoja

      "I'm gonna take a blindfold put it on
      And then I drop the leather to the floor
      I said shut up"

      "My stiletto on your neck
      Until I tie your hands above the bed"

      "Sweetheart, I'm the boss"

      http://www.youtube.com/watch?v=g4By_cfI_1g

      • Alistusleikit on..!


      • Minusta alistamiset
        trampled1 kirjoitti:

        Alistusleikit on..!

        on sairasta hommaa ja hyväksikäyttöä.


      • perverssimieli
        Minusta alistamiset kirjoitti:

        on sairasta hommaa ja hyväksikäyttöä.

        "on sairasta hommaa ja hyväksikäyttöä. "

        Minä saan nautintoa siitä kun alistun naisen piiskattavaksi. Jos olen "sairas" niin en tosiaan menetä yöuniani sen takia. Jos "terve" mieli tarkoittaa että minun pitäisi luopua tuosta nautinnosta niin en halua edes olla normaali:D


      • just joo.
        Minusta alistamiset kirjoitti:

        on sairasta hommaa ja hyväksikäyttöä.

        älä lässytä. perinteinen seksi jos ei muuta koskaan saisi olisi tylsää.


    • 2nainen

      joo kyllä. tai sitten vyödildolla naisi molempiin yhtä aikaa.

    • Raiskaus

      Vielä kiihottavampaa tuo on jos sinut on vielä kahlittu vasten tahtoasi. Nainen uhkaa vaikka veitsi kurkulla että sinun antava kahlita itsesi. Sen jälkeen se vasta kiihottavaa onkin kun on oikeasti naisen hyväksikäytettävä.

      • salimimmit <3

      • Amatsonit
        salimimmit <3 kirjoitti:

        Ja jos se nainen on tuollainen amatsoni josta aloituksessa kerrottiin niin on kiva olla sen otteessa kun se tekee rear naked choken. Turha kuvitellakaan pääsevänsä siitä kiipelistä.

        http://mmapages.com/wp-content/gallery/funny-mma-pics/mma-1.jpg

        Kreikkalaisten kertomusten mukaan (on oikeasti totta, kun on historioitsijoiden kirjoituksia ja arkeologista todistusaineistoa jne.) amatsonit käyttivät miehiä huorinaan kun valloittivat kyliä. Olisi se varmasti aika nannaa olen kovien soturinaisten huorana. Teettivät miehillä lapsia, joista tytöt pitivät ja kouluttivat sotureiksi ja pojat myivät orjiksi.

        Tässä on veistos amatsonista

        http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fb/Amazon_preparing_for_the_battle_(Queen_Antiope_or_Armed_Venus)_-_Pierre-Eugene-Emile_Hebert_1860_-_NG_of_Arts_Wash_DC_rotated_and_cropped.jpg


      • Faktat kuntoon
        Amatsonit kirjoitti:

        Kreikkalaisten kertomusten mukaan (on oikeasti totta, kun on historioitsijoiden kirjoituksia ja arkeologista todistusaineistoa jne.) amatsonit käyttivät miehiä huorinaan kun valloittivat kyliä. Olisi se varmasti aika nannaa olen kovien soturinaisten huorana. Teettivät miehillä lapsia, joista tytöt pitivät ja kouluttivat sotureiksi ja pojat myivät orjiksi.

        Tässä on veistos amatsonista

        http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fb/Amazon_preparing_for_the_battle_(Queen_Antiope_or_Armed_Venus)_-_Pierre-Eugene-Emile_Hebert_1860_-_NG_of_Arts_Wash_DC_rotated_and_cropped.jpg

        Hieno tarina, mutta amatsoneja ei ollut olemassakaan, vaan ne ovat taruolentoja, jotka sijoitettiin asumaan ties minne Vähä-Aasian tienoille. Amatsonit olivat esimerkki naisista, jotka eivät suostuneet elämään kreikkalaisen yhteiskunnan normiston mukaan, joten heitä pidettiin hyvin vaarallisina, sillä he eivät suostuneet täyttämään naisen roolia eli synnyttämään laillisia lapsia miehilleen. Sen sijaan he ottivat miehisen sotilaan roolin.


      • no joo
        Faktat kuntoon kirjoitti:

        Hieno tarina, mutta amatsoneja ei ollut olemassakaan, vaan ne ovat taruolentoja, jotka sijoitettiin asumaan ties minne Vähä-Aasian tienoille. Amatsonit olivat esimerkki naisista, jotka eivät suostuneet elämään kreikkalaisen yhteiskunnan normiston mukaan, joten heitä pidettiin hyvin vaarallisina, sillä he eivät suostuneet täyttämään naisen roolia eli synnyttämään laillisia lapsia miehilleen. Sen sijaan he ottivat miehisen sotilaan roolin.

        mutta seksikäs satu ne silti on.


    • g-piste

      Juottakaa miehellenne alkoholia ja ottakaa itsekin, että rentoudutte(miehelle siksi, ettei tule mitään "hyi homoa, ajatuksia")..
      Käykää sellaiseen kyljellään olevaan 69:n asentoon, jossa molemmat saa hyväiltyä suulla toisiaan, mutta asento on kuitenkin niin, että mies on enemmän kyljellään. Avaa miehen jalkoja ja nosta se "ylempi" jalka vaikka sängyn päätyä vasten. Ala samalla, kun hyväilet miehen kalua, hyväillä kiveksiä ja käy aina lähempänä miehen peräaukkoa, näin saat miehen jalkoja hänen omasta tahdostaan auki..

      Muista käyttää liukastetta sormessa ja kädessä, vaikka sillä varjolla, että "kalu liukuu kädessä paremmin".. Mene lähemmäs peräaukkoa ja, kun mies on tarpeeksi kiihottunut(ja sinä itse siinä samalla), laita sormea miehen peräaukon sisään noin 1-2cm. Viime lauantaina tuli tehtyä näin ja mies ei ole ikinä saanut niin kovaa orgasmia kuin silloin. Puhui siitä #&%?$!* pitkään eilen aktin jälkeen, että miten voi tuntua noin hyvältä. Miehen g-piste löytyy heidän peräaukostaan noin 1-2cm syvyydestä!! Mistäkö tuli päähän koittaa tätä? Työkaveri kertoi tästä ja päätin sitten testata, onneksi. Googletus vielä vahvisti asian.

      Naiset suosittelen tekemään tuon miehellenne; ei kuin viiniä ostamaan ja koittamaan.. voitte olla varmoja, että mies ei tuon jälkeen edes mieti muita naisia, ikinä.

    • tää kuullostaa

      sexyltä.

    • dhiwdjof

      Olisi aika unelmaa hommaa.

    • tollasee käsittelyyn ko pääsis aah ;)

    • haluun haluun!

      oon hoikka ja nätti 19v kundi ja haluisin olla naisen alistettavana! kuka vois alistaa mua?

    • -------

      Sexy naughty bitchy

    • Tuplasti tyydytystä!

      Parasta olisi se jos nainen aluksi dominoisi kunnolla ja sitten jossain vaiheessa tilanne muuttuisi ja itse "pakottaisi" naisen imemään ja ottamaan rajusti pilluun ja perseeseen...

      • onko

    • kaksineuvoinen

      Vanhusten viikottaista touhua.

      Liittomme alkuvuosina minä olin ajoittain masterin roolissa siihen liittyvine kuvioineen.
      Vaimon köyttely esileikkinä ja yhdynnän aikanakin kuului kuvioihin mutta raippaa hän ei hyväksynyt.

      50v jälkeen ovat roolimme hiljalleen vaihtuneet ja vaimo toteuttaa mielihalujaan ( jonkun mielestä pervoja ) minun ollessa alistettuna.
      Talutusliekavaiheesta täyteen köysipakettiin.
      Raippaa saisi tulla enemmänkin.
      Dildoakaan ei ole anuksessa tuntunut joten kehitettävää vielä olisi.

      Viimeiset 10-eläkeläisvuotta on ollut hyvin tyydyttävää aikaa.

      • orjanne

        Teillä mukavasti asiat.. Voi kun ottaisitte joskus 50v orjapojun mukaan leikkeihinne,se ois orjapojun pitkäaikaisen unelman täyttymys..!


    • pituus ja paino

      etein googlesta kuvia naisesta joka on 175 cm ja 65 kg. jos se nainen ei ole yhtään lihava niin näyttää kyllä upealta silloin noissa mitoissa. siis silloin kun on lihasta eikä läskiä ja on nainen käynyt salilla.

      löysin esim. tälläisen kuvan googlella:

      http://www.loveme.com/images/p121244-1.jpg

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      40
      2827
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      178
      1684
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1545
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1514
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1259
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      329
      1080
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      984
    8. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      85
      966
    9. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      910
    10. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      92
      898
    Aihe