moii

17v

En nyt tiiä mihin tää ois pitäny tunkee ku aikuisten mielipiteita tarvisin tässä mut auttakaa jos voitte
Eli oon 17v tyttö ja ongelmana on se että haluaisin muuttaa poikaystäväni(19v) kanssa yhteen ja kysyin vanhemmiltani lupaa ja heille sopi että muutetaan yhteen jos vaan halutaan ja poikkis on jo vuoden asunut yksin ja pärjännyt hyvin mutta nyt jos mä muutan sinne ja lyödään hynttyyt yhteen nii ongelmana voi olla raha koska mun mukana tulisi kalat ja koira...ja en tiiä oonko nyt kuitenkaan valmis muuttamaan yhteen poikaystävän kans...auttakaa jos voitte :) kiitos jo etu käteen :)

4

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se riippuu paljon susta kuinka itsenäiseksi tunnet itsesi.Osaatko pestä pyykkiä,siivota,laittaa ruokaa,hoitaa laskut ja muut raha-asiat, ym. kotiaskareita tehdä.Onko teillä rahaa vuokraan,laskuihin ym. menoihin.

• Käy Kelassa...

... tai Kelan sivuilla netissä.

Voit hakea opintorahaa ja lainatakausta, jos opiskelet (lukiossa, ammattikoulussa, korkeakoulussa). Asumislisässä ei ole alaikärajaa. Opiskelun pitää olla päätoimista, ja opiskelun pitää kestää ilman taukoa vähintään 2 kuukautta.

• mimmivm73

En halua sua masentaa..mutta älä muuta vielä.Syy on toi raha.Turhaan sä/te noin nuorina alatte tekemään elämäänne liian raskaaksi.Jos yhtään epäröit niin aika ei ole kypsä yhteiseen elämään.Tällä kokemuksella sanon et olis hyvä jos kumpikin olisi asunut yksin hetken ja sitten vasta muutettais yhteen.
      En väitä et teidän kohdalla näin on,mutta yleensähän ne miehet haluaa jonkin joka huolehtii pyykin ja tiskit yms.Odota sen verran et tiedät itse mitä haluat ja olet täys ikäinen.
      Mun mies muutti suoraan koulun penkiltä mun luo.Just täytti 18v,jäi elämä elämättä.Tehtiin lapset ja se huomasikin 35v et elämä on paljon parempaa kun ottaa oman asunnon ja elelee vaan yksikseen.Mulle jäi lapset ja vastuu.

• 17v

Kiitos vastauksista! Tultiin nyt poikkiksen kaa siihen tulokseen et ei muuteta viel yhteen ja molemmat ollaan tyytyväisiä siihen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      55
      2747
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      98
      2396
    3. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      6
      1721
    4. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      54
      1250
    5. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      284
      1165
    6. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      71
      1114
    7. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      20
      1002
    8. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      72
      964
    9. Ikävä edelleen sinua

Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja
      Ikävä
      23
      875
    10. Sekaisin ihastuksesta

Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m
      Ikävä
      55
      803
    Aihe