Jalkakäytävien talvihoito Akaassa?

Älä muuta tänne

Kirjoitan täältä, jo tutkitustikin Suomi Akan P-lävestä, Akaan kaupungista.

Meillä kunta lopetti muutama vuosi sitten jalkakäytävien talvihoidon ja siirsi sen asukkaiden huoleksi. Eipä siinä mitään. Näinkin kunta voi lain mukaan tehdä. Käsittääkseni kuitenkin suurin osa kunnista hoitaa omakotivaltaisten alueiden jalkakäytävien talvikunnossapidon lain suomasta mahdollisuudesta huolimatta. Näin siksi kun säästö on minimaalinen ja jotta yhä vanheneva väestö pystyisi asumaan kodeissaan mahdollisimman pitkään.

Kyseessä ovat melko leveät tiet ja kaupungin aura-auto auraa taivaalta satavan lumen lisäksi myös ajoradan lumet asukkaiden harmiksi jalkakäytäville. Tämän seurauksena jalkakäytävien kunnossapidon taso on romahtanut. Eihän vanhat ihmiset jaksa siirtää minnekään aura-auton tekemää lumivallia.

Tämä on sitä kaupungin "muuta pois Akaasta" -politiikkaa, joka kohdistuu erityisesti vanhuksiin ja muutoin huonosti kunnallisveroja maksavaan väestönosaan!

Muutenkin olen niin pettynyt tämän kaupungin jatkuvasti huononeviin palveluihin, että haluan kaikkien tänne muuttoa harkitsevien olevan tietoisia siitä, minkälaiseen paikkaan ovat muuttamassa. Ettei sitten tule yllätyksenä

2

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akaalla oma sivu

joten olet väärällä sivulla sillä Akaalla on nykyään oma sivu siirrä asiasi sinne....

• Älä muuta tänne

Ei, vaan aivan oikealla sivulla. Tästä on valitettu jo aivan riittävästi paikallisesti, mutta ilman että asialle on kukaan korviaan lotkauttanut, niin on pakko tehdä asiasta entistä julkisempi. Josko vihroin ja viimein asialle oikeasti tehtäisiin jotain. Akaassa aina pelkästään hyssytellään ilman, että mitään saadaan aikaiseksi.

Oikeastaan haluaisin kuulla, kuinka monessa muussa Pirkanmaan kunnassa asukkaat on pantu luomaan lumet jalkakäytäviltä. Lohduttaisi edes kuulla, että joku muukin joutuu painimaan samassa sarjassa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2119
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2032
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1452
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1413
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      457
      1254
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      75
      1043
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      223
      780
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      354
      769
    Aihe