onks noissa volvo s70 98-00 kuin kestävä kone joku turbolla tai ilman ??
volvo s70
6
166
Vastaukset
- Halpisautoilija
On se kestävä. Vapari on kestävämpi, kun yksi potentiaalinen kuluva osa vähemmän. Öljynkulutusta noissa on ollut, jos imuilmaputki on hajonnut. Se on vähän tyyppivika, joten sitä kannattaa osatessa tarkistella.
- 4+16
Eipä noissa taida turboa olla....ja kone kyllä kestää....
- Eiköhän oliskohan
Taitaa T5:na löytyä jos en kovin väärin muista.
- ddd2
oikein muistit kyllä t5 lyötyy :)
- onniihikiki
Heippas!! Minulla on Volvo s70 2,5 20 v vm 98 ollut muutaman vuoden!! Moottorilla ajettu 310 tuhatta kilsaa. Huollot tehty säännöllisesti muutenkin ajettu suht rauhallisesti!! Ei ainakaan vielä ole oikutellut millään muotoa:: Moottori ei pidä yylimääräisiä ääniä ja oljynvaidon välillä 10000 km öljyn pinta putoaa tikussa puoli senttiä!!
Kaikinpuolin olen ollut erittäin tyytyväinen ajopeliin!!
Terveisin ::Seitsemäs tai kahdeksas Volvo menossa vuosien saatossa!!! - bgbfdv
ruotsista saa s70 awd volvon 4000-5000€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901