En näe enää muuta vaihtoehtoa

kuinteiniäitiys

Niin. Voin joko elää nuoruuttani apeana ja mahdollisesti epäsosiaalisenakin tai sitten voin hypätä tuntemattomaan, aloittaa äitiyden ja katsoa mitä siitäkin tulee.

Äitiys muuttaisi tylsän elämäni. Saisin kunnon elämänmullistuksen ja myös merkityksen elämälleni. Tällä hetkellä elämääni kuuluu koulujutut koulussa ja läksyt kotona. Siinäpä se. Elelen vain ja odotan parempia aikoja.

Äitiys, tarkemmin sanottuna raskaus, muuttaisi kroppani. Mulla on liikaa läskiä keskivartalossa ja aivan liian vähän läskiä reisissä ja käsivarsissa. Jos lihotan, läski kertyy vain keskivartaloon. Kun laihdutan, läskiä lähtee keskivartalosta, tisseistä ja käsivarsista. En tiedä lähteekö reisistäkin, en ole varma. Olen kroppani kanssa umpikujassa. En tiedä mitä enää voin tehdä. Raskaus sen sijaan kerryttäisi läskiä myös käsivarsiin, reisiin ja lantiolle. Toki sitä olisi sitten myös mahassa (kaupan päällisenä saisin vielä mahan täyteen arpia), mutta sekin kroppa olisi parempi kuin tämä nykyinen.

Vanhempani ehkä pitäisivät mua aikuisempana. Pääsisin irrottautumaan heistä kunnolla ja varmaan muuttaisin omaan asuntoon.

Mulla on ollut vauvakuume reilu puoli vuotta. Olen tällä hetkellä aika fifty-fifty fiiliksissä, tai siis että ei haittaisi saada lasta eikä haittaisi olla saamatta lasta vielä. Yllämainitsemani syyt hankkia lapsi olisivat typeriä, jos ne olisivat ainoat syyni haluta lasta - mutta kun näin ei ole. Nuo pienet asiat ovat vain piste iin päällä, juuri se vähäinen paino mikä riittää keikauttamaan vaa'an fourty-sixty asetelmaan.

Kunhan tapaan jonkun kivan pojan, jonka geenejä mua ei haittaisi saada lapselleni, ja jonka kanssa päädyn sänkyyn niin en varmaan malta olla ehdottamatta ehkäisyn poisjättämistä. Jos tyyppi on vähän tyhmemmästä päästä, hän ehkä suostuu.

6

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan selkeesti

      Tämän idiotismin kirjoitti keski-ikäinen luuserimies, jolla ei ole kaikki kotona hyvin

    • tapsi

      Toivon mukaan trolli, jos ei niin onpas aloittaja vaan typeristä ja itsekkäistä syistä lähtenyt asiaa miettimään. Minkähän ikäinen? Huomionhakuisuutta tuo on!

      • Ihan selkeesti

        On 38 vuotta.


    • ååååååååååååååååå

      No eikös lapset yleensä tehdä itsekkäistä syistä, kun siis itsehän niitä lapsia halutaan.

      Mutta en mä tota aloitusta siis puolustele, älkää ymmärtäkö väärin :D

    • 2+1 ydinperheen äiti

      Mun mielestä "merkityksen hakeminen lapsella" on aivan väärä kriteeri! Sun pitää tietää tarkalleen mitä haluat elämältäsi ja järjestää asiat sen mukaan. Alkaa kuulostaan huolestuttavalta tollanen teksti.
      Järjestä asiat valmiiksi että lapsen synnyttyä olisi asiat kunnossa. Sulla pitää olla tietyt valmiudet äidiksi, ei sellakseksi voi kuka tahansa "ryhtyä" jos sattuu sillon tällön huvittamaan. Kai sulla on käsitys siitä millaisen aijot lapsesta kasvattaa? Entä rajat? Tai vaikkapa tulot? Millä elätät perheesi? Sossutuella? Good luck! Laskujakin menee joka hemmetin ikiseen asiaan, pitää ostaa vaatteita, tarvikkeita, ruokaa...
      Niin että ei se lähe siitä että "kun mä nyt haluisin sen lapsen että ois jokin syy elää.."
      Entä jos se lapsi ei olekaan sellainen kun halusit? Annatko sen pois ja tekaiset uuden? Eipä taida olla nii yksinkertaista. Lapsen pitäisi olla rakkauden hedelmä eikä elämän ainoa merkitys.
      Suosittelen miettimään vielä pari vuotta.
      Kerää vaikka vauva-kassaa sillä välin.

      • medl

        Kirjoittajalla on ammatti ja ikääkin jo lähemmäs 40 vuotta. Tää on yx vakiotrollaajista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe