LSD ja skitsofrenia, onko kokemuksia?

auttaa joidenkin muk

Netistä tuntuu löytyvän paljon materiaalia skitsofrenian hoidosta hieman yllättävällä tavalla, kerta-annoksella LSD:tä. Moni tuntuu saaneen tuon aineen avulla apua skitsoiluunsa.

Onko täällä kukaan kokeillut LSD:tä ja millä tuloksilla?

17

2577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullujen huumeet

      LSD on rikos.

      • Tapa ittes,

        uskovainen paska.


    • Itseasiassa minulla on kokemuksia LSD'stä. Minä kokeilin sitä vuonna 2003 ja sen takia itseasiassa skitsofrenia ehkä jopa alkoi eikä päinvastoin. Se on syy miksi olen nykyisin kusessa eli skitso. En kummiskaan väitä tätä 100% varmuudella mutta LSD on myrkky joka tyhjentää pään sisällön ja voi laukaista skitsofrenian. LSD kiellettiin ihmisten hoidon suhteen luultavasti sen takia koska se on liian ufo vaikutuksiltaan ja aiheutti ison näkemysmuutoksen koko elämästä.

      • epäuskoinen

        Oletko aivan varma että olet käyttänyt juuri LSD:tä etkä mitään tutkimuskemikaaleja, kun tuo pään tyhjentyminen on kaikkea muuta kuin LSD:n vaikutuksia. Olitko perillä set & setting tärkeydestä?

        LSD:n terapeuttisten ominaisuuksien tutkijat olivat kovasti kieltolakia vastaan, eikä paine tähän tullut todellakaan heiltä.


      • teekooo
        epäuskoinen kirjoitti:

        Oletko aivan varma että olet käyttänyt juuri LSD:tä etkä mitään tutkimuskemikaaleja, kun tuo pään tyhjentyminen on kaikkea muuta kuin LSD:n vaikutuksia. Olitko perillä set & setting tärkeydestä?

        LSD:n terapeuttisten ominaisuuksien tutkijat olivat kovasti kieltolakia vastaan, eikä paine tähän tullut todellakaan heiltä.

        Moi

        Ei kannata lähteä tripille

        Voipi tulla paha olo

        t.timppa kuikka


      • Anonyymi

        Voi vitun timppa iha tripeil


    • asfrjtuyrjtsjy

      LSD:n aktiivisia tuottajia uskotaan olevan maailmalla vain vajaa 30, joista iso osa valmistetaan valtion esim. USA:n valvonnassa.
      LSD:stä saattaa olla apua skitsofrenian hoitoon, mutta LSD ja jonkun kotikokin väsäämät epämääräiset "hapot" ovat täysin eri asia.

    • AS ja LSD

      Joskus aikoinaan LSD.tä kokeiltiin tosiaan skitsofrenian hoitoon Amerikoissa. Se oli aikaa, jolloin Autismin kirjon lapsetkin luokiteltiin Skitsofrenikoiksi. Lapsillekin kokeiltiin tuota tavaraa, mutta ilmeisen huonoin tuloksin. Tuosta löytyy juttuja Autismin oikeuksien liikkeen Wikipediasivuilta ja Autismin kirjon ihmisten palstoilta kuten As-palstalta http://www.aspalsta.net/viewtopic.php?t=9758

    • lsd is one hell of a

      lsd is one hell of a drug

    • yks kokemus

      Eräässä työpaikassa työtoverini diagnosoivat minulle skitsofrenian, antoivat LSD:tä, pahoinpitelivät, pitivät hauskaa kustannuksellani, pelottelivat ja kiduttivat. Luulin että he ovat äärimmäisen pahoja ihmisiä ja lähdin työpaikasta.

      Mutta jos he olivatkin tosissaan siinä uskossa että minulla on skitsofrenia ja yrittivät sittenkin vain hyvää hyvyyttään parantaa minut LSD:llä, päätä kolhimalla ja äärimmäistä kipua aiheuttamalla? Hehän sanoivat kidutuksen aikana että "kohta olet samanlainen kuin me", jota en siinä tilanteessa ihan ymmärtänyt.

      • Juuujustniii

        jota ei koskaan tapahtunut


    • Yks hullu

      Kerran tullut kokeiltua ja tuloksena skitsoaffektiivinen mielialahäiriö. En todellakaan suosittele sitä käytettävän jos on minkäänlaista taipumusta psykooseille.

    • Anonyymi

      Vetääkö Iltalehti koko ajan huumeita?

    • Anonyymi

      Olkaa hyvät armon toimittajat ja tappakaa itsenne. Aiheutatte ihmisille vääriä mielikuvia ja se on väärin.

    • Anonyymi

      Nuo psykedeelit kai järjestävät aivoverkkoja uudelleen, jolloin voi päästä piintyneistä ajatusmalleista. Psykiatrithan voivat luokitella vaikka jonkun piintyneen harhauskomuksen skitsofreniaksi. Tosin psykedeeli kait voi luoda uusiakin harhauskomuksia yms. Mutta olen kyllä kovasti sitä mieltä, että todennäköisesti kerta-annos LSD:tä on huomattavasti haitattomampaa kuin vuosikaudet neuroleptejä, mikä on nykyinen psykiatrien käypä hoito vastakkaista sanovista tutkimuksista huolimatta.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Avoimen_dialogin_hoitomalli
      https://en.wikipedia.org/wiki/Anatomy_of_an_Epidemic

    • Anonyymi

      Kirkko nummi Joni flippas lsd happost ja joutu pakko hoitoo. en suosittele laitonta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe