Mitä täällä tapahtuu?

Olen ollut pois palstalta, mutta sattumalta heräsin nyt....onko täällä joku seonnut tyystin, katsoin vaan kahta aloitusta tässä alussa.
Muutenkin oli kyllä mielessäni kirjoittaa tästä käsittämättömästä , aivan hirveestä ilkeydestä, jota tuntuu löytyvän jostain ja joistain palstalaisista. Miten voi olla mahdollista, en löydä ees sanoja kuvaamaan tätä ilkeyttä ruuneperiä kohtaan, sairastahan on. Jokuhan täällä vaan jatkaa ja jatkaa ja vieläpä ihan omalla nikillään joku muukin. Ei herran tähen, mitä minä voisin tehdä, en mitään, ylläpitoonkaan ei saa yhteyttä.
Tuleppas paskiainen, joka pahimpana täällä sekoilet, minun kimppuuni, minulle et mahda mitään, no, annas tulla vaan!

4

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamuani en pilaa enempää jäämällä tänne tämän kauempaa, viisaita neuvoja en osaa enkä haluakaan saivertelemaan ruveta, tulihan tuossa jo selvästi esille, mitä mieltä olen.

• Tää nyt on tätä kahdenkauppaa ja kolmannen korvapuustia,joten kyllä Ruune tästä höykytyksestä selviää.
      Oletettavasti Ruune alkoi syöttää tekstiä ylenpalttisesti saadakseen moninikkisen lannistettua,mutta eihän se ihan putkeen mennyt,paremminkin peräsuoleen.

Telineet ovat nyt kaatuneet tällä rakennuspalstalla,joten suske alappas kasaamaan nyt rakentavasti tätä palstaa.
      Voimia tulevaan tehtävään ama

• 21 3

"Tuleppas paskiainen, joka pahimpana täällä sekoilet, minun kimppuuni, minulle et mahda mitään, no, annas tulla vaan!"

Tuntuu oudolta, että palstalla ahkerasti esiintyvä, asiallisesti kirjoittava ja aikaisemmin arvostettu kirjoittaja on ruvennut käyttämään tuollaista kieltä.

Noin väheksyvä suhtautuminen muihin kirjoittajiin ei voi jäädä huomaamatta.

Tässä on nyt toivomansa kimppuunkäynti.

• 21 3

Joka kuuseen kurkottaa, se katajahan kapsahtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1791
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1651
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1413
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      69
      1063
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      49
      966
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      53
      860
    7. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      23
      840
    8. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      821
    9. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      171
      815
    10. Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.

Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä
      Maailman menoa
      173
      692
    Aihe