Lähisukulaisellani, asuu maalla, on langallinen laajakaistayhteys. Juuri alkaneen kahden vuoden uuden jakson hinta on noussut jo reilusti yli 50 euron/kk. Mitään ennakkoilmoitusta uusinnasta ei tullut, vaan uusintajakso tehtiin automaattisesti, kysymättä ao. henkilöltä. Mistä moinen hinnankorotus johtuu?
Itselläni on edessä kohta sama tilanne, jakso päättyy keväällä. Miten hinnoittelette minun uusintajakson?
Olisiko parempi, että sanon irti sopimuksen ja käytän ns. uuden asiakkaan tarjousetua hyväkseni?
Tiedän, ettei alueellemme saa muiden operaattoreiden langallista liittymää, joten olemme Soneran armoilla.
Kiinteän laajakaistan hinnoittelu
7
194
Vastaukset
Moro "einari5"
Oiskohan lähisukulaisellasi jotain lisäpalveluita liittymän lisäksi laskulla, joka teettää tuollaisen summan laskulle. Esimerkiksi Sonera Viihteen lisäksi kanavapaketti tai tietoturvaa tms palvelua?
Ota meihin yhteyttä vaikkapa kuukautta ennenkuin sinun määräaikaisuus päättyy niin tarkistamme kanssasi liittymälle vapaana olevat kampanjat. Niitä on laidasta toiseen ja palvelu räätälöidään vastaamaan tarpeitasi. Liittymää ei siis tarvitse irtisanoa, jotta saisi uusasiakastarjouksia käyttöönsä. Kaikki kortit ovat avoinna.
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartioKiitos vastauksesta. Kunhan ao. henkilö tulee matkoiltaan, pitää vielä yhdessä tarkistaa hänen laskunsa ja liittymän tiedot. Mihin hän itse voisi ottaa yhteyttä?
Tietääkseni hänellä ei ole Viihdepalveluita, eikä kanavapakettia, yms.Ao. henkilö sai soittamalla Soneraan laajakaistalaskunsa oikaistua, joten asia on hänen kohdaltaan kunnossa.
Toivottavasti ei ollut operaattorin kokeilu, "jos vaikka maksais"... =)einari5 kirjoitti:
Ao. henkilö sai soittamalla Soneraan laajakaistalaskunsa oikaistua, joten asia on hänen kohdaltaan kunnossa.
Toivottavasti ei ollut operaattorin kokeilu, "jos vaikka maksais"... =)Hei einari5
Oikein hienoa kuulla, että asia on nyt kunnossa :)
Eikä me kokeiluja harrasteta tällaisten asioiden kanssa. Jos laskulla on jotain sellaista joka ei kuulu siihen niin silloin pikaisesti laskuttajaan yhteyttä, oli firma mikä hyvänsä kyseessä.
Iloista Ystävänpäivää ja rentoa viikonloppua toivotellen :)
Selene@Sonerapartio
www.sonera.fi/sonerapartio- Vanha asiakas
Sanot,että liittymää ei tarvitse irtisanoa jotta saisi jonkin tarjouksen.
Nyt on itsellä mietintä päällä, kun vanha tarjous loppuu. Soneralla on uusille asiakkaille tarjous, jota minä en saa. Onko aina pakko vaihtaa operaattoria tällaisen asian takia. Kun rahat on vähissä vaihtaminen toiseen operaattoriin on vaivan arvoinen. - Kannattaa vaihtaa
Vanha asiakas kirjoitti:
Sanot,että liittymää ei tarvitse irtisanoa jotta saisi jonkin tarjouksen.
Nyt on itsellä mietintä päällä, kun vanha tarjous loppuu. Soneralla on uusille asiakkaille tarjous, jota minä en saa. Onko aina pakko vaihtaa operaattoria tällaisen asian takia. Kun rahat on vähissä vaihtaminen toiseen operaattoriin on vaivan arvoinen.Ja kilpailuttaa
- kallistuu koko ajan
On ikävää kun ei tiedä puhelimessa kuka soittaa todella ja utelee tietoja ja henkilötunnuksia. Kampanjointi tyrkytyksiä on tullut dna numeroistakin. Kampanjat pyrkijät nostamaan hintoja kierolla tavalla koko ajan vanhoilla käyttäjillä. Normaali surfaus,toiminta verkossa ei vaadi suurta nopeutta. Elokuvat yms. katsotaan muilla välineillä kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074927Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744261566- 1911138
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111123Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk171036Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826