Tuksulan ja Myhyn sekoboltseille

Kuvitteletteko olevanne jotain parempaa ja hienompaa, kuin Johanna? Kuinka jotkut voivat tuntea noin suurta mielihyvää/nautintoa jonkun sairaan ihmisen pohjamudissa rypemisestä?

Olen reilusti omalla nimelläni paheksunut ja ottanut yhteyttä viranomaisiin Johannan huonosta eläintenpidosta. Eläinasiat lienevät nyt mallilaan ainakin toistaiseksi. Uskallan sanoa mielipiteeni omalla nimelläni. Siksipä teen tämänkin aloituksen omalla nimelläni. Mahtaa nyt tulla miikkoja paljon, mutta ei haittaa. Se kertoo vaan siitä, että ko. tahot eivät ymmärrä itse olevansa sairastuneita jonkinsortin "Tuksutautiin".

41

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suuri nauraja

Ei armoa Tuksulle!!! :-D :-D :-D Karman Laki antaa karuja opetuksiaan ja sille ei kukaan mahda mitään!!! :-D :-D :-D

• Haista huili suomine

Mistäs tiedät että on mielihyvää?
      Ainakin itse ole syvästi järkyttynyt menosta ja ihmeissäni, kun vanhemmat ei tee mitään.
      Järkyttynyt, että 35v. Rienaa jatkuvasti milloin ketäkin netissä.
      Järkyttynyt siitä sepustuksien määrästä, jotka joka kerta muuttuvat toiseksi.
      Järkyttynyt sititä omahyväisyyden määrästä, kun kukaan ei ole mitään ja itse on kaikki.
      Järkyttynyt siitä jatkuvasta valehtelusta.
      Järkyttynyt siitä, että jatkuvasti selitellään itselleen edullisiksi kaikki teot.
      Järkyttynyt siitä, että pahoinpieli, nyt viimeksi isänsä ja kehtaa leikkiä nyt ettei muista mitään.

Menikö nyt jakeluun railisuomnen.

Täällä ollaan JÄRKYTTYNEITÄ

JA OLLAAN JOKA KERTA UUDESTAAN KUN LUETAAN UUSI POSTAUS JOHANNALTA.
      Kuinka se jällein kerran kehtaa syyttää kaikkia muita, muttei nää mitään vikaa itsessään.

• pakkausäitiys

Jättäkää nyt ne vanhemmat rauhaan!

Ja ap, joo on todella upeaa ja rohkeaa kirjoitella täällä tuomitsevasti OMALLA SUOLI24-NIKILLÄÄN! WAU!

• En minä Johannan tekemisiä puolusta minkään vertaa. Jonkin sortin hoitoon se eukko kuuluu. Etoo vaan tuo Tuksulan ja Myhyn toiminta. He seuraavat saalistaan, kuin hai uppoavaa laivaa. He kuvittelevat jollain sairaalla tavalla omaavansa ylimmän maan päälisen tuomiovallan.

Ainakin mulle vanhemmat opettivat, että maassa makaavaa ei enää potkita. Hyvin olen tullut noilla opeilla toimeen.

Yhtä hyvin voimme alkaa kritisoimaan yhteiskuntaamme. Miksi yhteiskuntamme hyväksyy tuollaisen Tuksun harrastaman riehumisen? Mitä pitää tapahtua, että Johanna oikeesti joutuu sinne, minne kuuluu? Yhteiskuntamme suorastaan opettaa toimimaan noin, koska ei puutu, tai puuttuu joskus liian myöhään vasta sitten, kun jotain peruuttamatonta on tapahtunut.

• :B :B :B
        RailiSuominen kirjoitti:

En minä Johannan tekemisiä puolusta minkään vertaa. Jonkin sortin hoitoon se eukko kuuluu. Etoo vaan tuo Tuksulan ja Myhyn toiminta. He seuraavat saalistaan, kuin hai uppoavaa laivaa. He kuvittelevat jollain sairaalla tavalla omaavansa ylimmän maan päälisen tuomiovallan.

Ainakin mulle vanhemmat opettivat, että maassa makaavaa ei enää potkita. Hyvin olen tullut noilla opeilla toimeen.

Yhtä hyvin voimme alkaa kritisoimaan yhteiskuntaamme. Miksi yhteiskuntamme hyväksyy tuollaisen Tuksun harrastaman riehumisen? Mitä pitää tapahtua, että Johanna oikeesti joutuu sinne, minne kuuluu? Yhteiskuntamme suorastaan opettaa toimimaan noin, koska ei puutu, tai puuttuu joskus liian myöhään vasta sitten, kun jotain peruuttamatonta on tapahtunut.

MIKÄ SINÄ RAILI OLET ARVOSTELEMAAN YHTÄÄN MITÄÄN JA KETÄÄN SUOMESSA ? JOS TUKSUSTA KIRJOITTAMINEN ON JOLLEKKIN HARRASTUS, NIIN MITÄ SINÄ TÄNNE TULET VINKIMAAN ? MIKÄ HEMMETIN POLIISI LUULET OLEVASI.

SE ON ASIA ERIKSEEN, JOS TUKSU EI PIDÄ KOIRISTAAN HUOLTA. SE ON KÄSITELTY JO JA TUKSULLA EI OLE KOIRIA ENÄÄ. JOTEN MENE MÖKKIISI PUHUMAAN MAASSA MAKAAVASTA VAIKKA ROTILLESI. TUKSU ON LÄPEENSÄ PAHA JA MÄTÄ. JOS HÄNESTÄ KIRJOITETAAN, NIIN OLE LUKEMATTA !

JA PRKL HUUDAN, KOSKA TUOLLAISIA IDIOOTTEJA TUNKEE TÄNNE MUKAMAS OLEMAAN OIKASSA. ET RAILI EDES TIEDÄ KAIKKIEA TUKSUSTA, JOTEN PIDÄ OIKEASTI PÄÄSI JA PYSY VAITI !

• :B :B :B kirjoitti:

MIKÄ SINÄ RAILI OLET ARVOSTELEMAAN YHTÄÄN MITÄÄN JA KETÄÄN SUOMESSA ? JOS TUKSUSTA KIRJOITTAMINEN ON JOLLEKKIN HARRASTUS, NIIN MITÄ SINÄ TÄNNE TULET VINKIMAAN ? MIKÄ HEMMETIN POLIISI LUULET OLEVASI.

SE ON ASIA ERIKSEEN, JOS TUKSU EI PIDÄ KOIRISTAAN HUOLTA. SE ON KÄSITELTY JO JA TUKSULLA EI OLE KOIRIA ENÄÄ. JOTEN MENE MÖKKIISI PUHUMAAN MAASSA MAKAAVASTA VAIKKA ROTILLESI. TUKSU ON LÄPEENSÄ PAHA JA MÄTÄ. JOS HÄNESTÄ KIRJOITETAAN, NIIN OLE LUKEMATTA !

JA PRKL HUUDAN, KOSKA TUOLLAISIA IDIOOTTEJA TUNKEE TÄNNE MUKAMAS OLEMAAN OIKASSA. ET RAILI EDES TIEDÄ KAIKKIEA TUKSUSTA, JOTEN PIDÄ OIKEASTI PÄÄSI JA PYSY VAITI !

Rauhoitu ja vedä välillä vähän henkeä. Johan tuollaisella ottanahka punaisena huutamisella katkeaa verisuonetkin päästä.

Tottakait pitää kritisoida Tuksun tekemisiä ja tekemättä jättämisiä. Ei Tuksu vaikuta siltä, että se olisi yhteiskuntakelpoinen. En vaan voi ymmärtää, että miksi ihmiset ovat tyytyväisiä vasta sitten, kun saavat kaipaamaansa "verta kentälle". Tuksun stalkkaaminen on mennyt överiksi. Kuten tuolla joku kertoi, että Tuksulan ihmisnäädät tilaavat jopa hotellihuoneen Tuksun esiintymispaikan läheltä, että pääsevät aitiopaikalle näkemään pohjamudissa rypemistä ja jakamaan videot rypemisestä ensirahastusta vastaan joillekin hörhöille. Ja voihan kiesus, että joku oikeesti vielä maksaa tollasesta.

On se varmaan hienoa kuvata tuollaista ja mennä sitten Tuksulaan nokka kohti taivasta rahastamaan höyniä. Kaikki hörhöt sitten kiittää moisesta uroteosta ja olkapäille sataa taputuksia. Tämä kuvaaja tuntee valtavaa yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, kun joskuskin hänet on huomattu.

Sairasta.

• Ansku1

Pitäiskö mennä hoitoon jos on noin järkyttynyt, ei kuulosta terveeltä

• kunhan mainitsin
        :B :B :B kirjoitti:

Lääkityksen vaihtaminen voisi olla hyvä ottaa puheeksi seuraavan kerran lääkäriäsi tavatessasi. Raili puhuu asiaa varsin rationaalisesti ja faktoihin pureutuen. Sinulla sen sijaan vaikuttaa olevan psyykessäsi vakavia caps-lukkoja, teet ihmisistä oletuksia, luot olkiukkoja lainkaan niitä perustelematta. Verkkokeskusteluissa harvoin pärjää "huutamalla" äänekkäimmin.

• ei tuksulainen

Ja höpönhöpön.
      Ei kuule tämä keskustelun kohde parane ilmeisessti vaikka voissa paistais. En nauti tämän "tähden" toilauksista yhtään. Lueskelen vain ajoittain aikani kuluksi miten ihminen voi kuvitella olevansa joku suuri maailmanluokan tähti, ja .....
      Ja jess, eipä sitten muuta

Jos olet eläinten suhteen tehnyt kertomasi asiat, hieno juttu. Pidä niistä pienistä huolta edelleenkin, jos voit

• lysanderi

Hyvä Raili! Rohkea ja kantaaottava ulostulo! Olen täysin samaa mieltä kanssasi ja ihmettelen, kuinka valtavasti energiaa jotkut jaksavat käyttää negatiivisen auransa ylläpitoon.

Hymyn palstalla on myös syntynyt keskustelua tuksula.comin kannatusmaksuista. Jotkut väittävät, että maksu olisi vapaaehtoinen. Palstalta on kuitenkin tietääkseni potkittu pois kaikki, jotka tätä maksua eivät ole suorittaneet, joten maksun vapaaehtoisuus on vain näennäistä, kenties viranomaisten ja verottajan harhauttamiseksi. Tätä soisi tutkittavan lisää!

• Oh ja heij melkein tuli ettenkö sanoisi mitä. Talousrikokset ovat ollet lähellä sydäntäni jo noin 15 vuotta. Onko kellään pois potkitulla "petetyksi itsensä tuntevalla Tukuslajäsenellä" mitään mielikuvaa Tuksulan liikevaihdosta? Mikä mahtaa olla se pankin tilinumero (jätä viimeinen numero pois, ettei tule mainostettua) ja millä nimellä kannatusmaksu tulee suorittaa? Mitä tuo maksu kattaa?

• Seuraava kohteesi si
        RailiSuominen kirjoitti:

Oh ja heij melkein tuli ettenkö sanoisi mitä. Talousrikokset ovat ollet lähellä sydäntäni jo noin 15 vuotta. Onko kellään pois potkitulla "petetyksi itsensä tuntevalla Tukuslajäsenellä" mitään mielikuvaa Tuksulan liikevaihdosta? Mikä mahtaa olla se pankin tilinumero (jätä viimeinen numero pois, ettei tule mainostettua) ja millä nimellä kannatusmaksu tulee suorittaa? Mitä tuo maksu kattaa?

Meinaatko nyt seuraavaksi ruveta sekoittamaan tuksulan pakkaa?

Onnea vaan yritykselle.......

Korat kun saatiin pois, niin nyt etsitään uutta purkautumisen kohdetta.
        Mahtaa sulla olla ikävä elämä, kun aikaa tuntuu olevan liiankin kanssa.....

• Seuraava kohteesi si kirjoitti:

Meinaatko nyt seuraavaksi ruveta sekoittamaan tuksulan pakkaa?

Onnea vaan yritykselle.......

Korat kun saatiin pois, niin nyt etsitään uutta purkautumisen kohdetta.
        Mahtaa sulla olla ikävä elämä, kun aikaa tuntuu olevan liiankin kanssa.....

Aina on aikaa yhteiskunnallisesti tärkeille asioille. Talousrikollisuus syö yhteiskunnan tukipilareita.

Nämä ihmisnäädät kaivavat kaiken Tuksun liiketoiminnasta ja moittivat Tuksun tapaa hoitaa talouttaan. Tuksun tapa hoitaa bisnestään on ihan perseestä. Olisihan se hauskaa selvittää, että miten mm. Tuksula on hoitanut lakisääteiset velvoitteensa. Jos toista haukkuu, niin kannattaisi itse näyttää esimerkkiä miten asiat tulee hoitaa.

• ruikuttajat rannalla

Eikös se nyt ole tullut selväksi, että muilla palstoilla ei tämäntasoista suolen skeidaa kukaan jaksa kuunnella. Ulos vaan niistä idiootit ja tänne valittamaan, oman roskajoukon sekaan.

Kun ei mitään tiedä ja koko asiantuntemus on arvelujen tasolla kannattaisi olla ihan hiljaa mökissään eikä julkisesti paljastaa tyhmyyttään.

Hurraa Hymy ja Tuksula, jotka ovat vapautuneet tällaisesta saastasta, joka täällä ruikuttaa kelpaamattomuuttaan.

• tulosta pukkaa
        RailiSuominen kirjoitti:

Oh ja heij melkein tuli ettenkö sanoisi mitä. Talousrikokset ovat ollet lähellä sydäntäni jo noin 15 vuotta. Onko kellään pois potkitulla "petetyksi itsensä tuntevalla Tukuslajäsenellä" mitään mielikuvaa Tuksulan liikevaihdosta? Mikä mahtaa olla se pankin tilinumero (jätä viimeinen numero pois, ettei tule mainostettua) ja millä nimellä kannatusmaksu tulee suorittaa? Mitä tuo maksu kattaa?

Viime tilikaudella yli 5 miljoonaa.
        Repikää siitä.

• kop-kop-kop
        RailiSuominen kirjoitti:

Jos olet Raili jo 15 vuotta tehnyt talousrikoksia, taidat kirjoittaa kaltereiden takaa.
        Vai oletko onnistunut välttämään viranomaiset?
        Kyllä nyt sun nimi ja iipee sut paljastavat ja joudut lusimaan.
        Kohta kuuluu oveltakoputus.

• turisti
        ruikuttajat rannalla kirjoitti:

Eikös se nyt ole tullut selväksi, että muilla palstoilla ei tämäntasoista suolen skeidaa kukaan jaksa kuunnella. Ulos vaan niistä idiootit ja tänne valittamaan, oman roskajoukon sekaan.

Kun ei mitään tiedä ja koko asiantuntemus on arvelujen tasolla kannattaisi olla ihan hiljaa mökissään eikä julkisesti paljastaa tyhmyyttään.

Hurraa Hymy ja Tuksula, jotka ovat vapautuneet tällaisesta saastasta, joka täällä ruikuttaa kelpaamattomuuttaan.

On varsin huvittavaa, että eräät palvovat Hymyä ja Tuksulaa lähes fanaattisesti, mutta silti kytätään jatkuvasti Suomi24:ää ja kopioidaan juttuja täältä esim. Hymyn palstalle. Eikö teillä ole minkäänlaista ymmärrystä tekijänoikeuslaista (8.7.1961/404)?

• kop-kop-kop kirjoitti:

Jos olet Raili jo 15 vuotta tehnyt talousrikoksia, taidat kirjoittaa kaltereiden takaa.
        Vai oletko onnistunut välttämään viranomaiset?
        Kyllä nyt sun nimi ja iipee sut paljastavat ja joudut lusimaan.
        Kohta kuuluu oveltakoputus.

Missä olen kertonut tehneeni talousrikoksia 15 vuotta? Talousrikokset ovat lähellä sydäntäni ei tarkoita sitä, että ite tehtailisin niitä. Niiden seuranta on talouspuolen asioista perillä olevalle harrastelijamielessä oikeesti mielenkiintoista.

• ruikuttajat rannalla kirjoitti:

Yleensähän se on niin, että ekana heitetään ulos systeemistä pienestä painostuksesta /vihjauksista ymmärtämättömät maksuhaluttomat jäsenet ja sen jälkeen alkaa kato käymään "ylälinjaa" kritisoivilla ja vuotoja tehneillä.

• HELO HELO
        RailiSuominen kirjoitti:

Yleensähän se on niin, että ekana heitetään ulos systeemistä pienestä painostuksesta /vihjauksista ymmärtämättömät maksuhaluttomat jäsenet ja sen jälkeen alkaa kato käymään "ylälinjaa" kritisoivilla ja vuotoja tehneillä.

Tässä tapauksessa nimike ylälinja lienee syytä korjata etumerkin muunnoksella. Sen verran kuumaksi näyttää käyneen ko. ylälinjan asema.

• Minä

Mä oon ollu Tuksulassa alusta asti ja senttiäkään en oo kenellekään maksanu. Ottakaa asioista selvää, ennen kuin totuutena kerrotte uskomuksianne! Nih!

• juures

Mä oon ollu Tuksulassa austa asti, enkä ole kenellekään senttiäkään maksanut. Ottakaa- aikuiset ihmiset- asioista selvää, ennen kuin niitä e sitätte muka tosina! Huh huh!

• oliko muuta

eikö tuksula ole jo tutkittavana GHOOPO itse täällä mellasteli loppuvuodesta ja uhkaili julkaista tuksulalaisten sähköposti osoitteita ,ja oli kuulemma vienyt asiat viranomaisille kun hänen nikkiään kohtaan täällä ilakoitiin ., oli veriyrjöt ja sun muut nuttura kampausjutut samaan aikaan tapeetilla.

olishan se korkea aika taas ruotia vähän sitäkin pesää , vieläkö näädät sieltä suuren rahatukun kera majoittuvat keikan lähellä oleviin hotelleihin ja sit livenä kuvaa tuksulaan . hip heip olin eka....

• Jarna ja Maaritti

Eipäs nyt sekoiteta henkilöitä.

Lähestymiskieltoexpertti-Jarna ja sen kaveri Maaritti täällä uhkailivat julkaista kaiken mitä tietävät tai ovat tietävinään.

Ei ole näkynyt, joten ei sitten mitään tietoa ollutkaan, kunhan tekivät itseään tärkeiksi.

Tämä mainio kaksikko myös ramppaa alvariinsa viranomaisten pakeilla, milloin kielimässä, milloin saamassa itse sapiskaa.

Ei kannata ryhtyä mihinkään ruotimistehtäviin, jos kyvyt ja taidot ovat Tunkin laulu- ja tanssitaidon tasolla.

• pöp

Joo varmaan pöpilään joutaisin minäkin, kun ihan yhtenään tätä seuraan, mutta eikös ne pöpilät ole lopetettu? Hirveän koukuttava tyyppi tuo Tuksu on ja minä tunnen suurta iloa, että olen fiksumpi, kauniimpi ja hoikempi, vaikka pöpi olenkin. Itse asiassa olen kaikintavoi parempi kuin Tuksu. Täällä vaan netissä lueskelen näitä Tuksujuttuja netin kuukausimaksulla. Ei mene rahaa viinaan eikä mömmöihin.
      Mitä nyt niitä pöpilääkkeitä, mutta muuten en juuri yhteiskuntaa häritse.

• hyvää yötä

PÖP no hyvä sinä jatka ihan samaa rataa mutta muista ottaa ne lääkkeet.
        postaa kuvas tuohon ei usko ees erkkikään et voisit olla jossua kauniimpi, fiksumpi ja vielä mukamas hoikempi.

onks GHOOPO viel maisemissa oliko tänäään hyvinkäällä , olin näkevinä hänet urakankadun kulmilla kameran kanssa. olitko eka...

kuka hoitaa tuksula.com netti kauppaa tällä hetkellä onks sama vanha tuttu ku viimevuonna

• perssuomainen älli

Te ootte täysiä sekopäitä!

Kukaan ei tiedä mistään mitään, jotkut ovat muka-tietävinään eikä ymmärrystä ole yhdelläkään, mutta täällä huudetaan kita korvissa kuultuja ja keksittyjä juoruja.

Ihan samalaista farisealaista p-aa kuin Tunkkikin viljelee, joten hengenheimolaisia olette.

Ihan perssuomalaisten meininkiä ja niitä te taidatte ollakin.

• wälskäri

Raili, miten olet päässyt tutustumaan Tuksusta tehtyihin lääkärinlausuntoihin, kun nimität häntä "sairaaksi ihmiseksi"?

• Alkoholismi on sairaus. Tuksu on itse julkisesti kertonut alkoholiongelmastaan.

• suomiskan mirri
        RailiSuominen kirjoitti:

Alkoholismi on sairaus. Tuksu on itse julkisesti kertonut alkoholiongelmastaan.

Tunkki on nimenomaan julkisesti kertonut, että hänellä EI OLE alkoholin kanssa ongelmia.

Lopeta nyt Suomiska tyhmien ja perättömien juorujen levittäminen.
        Mene aikasi kuluksi vaikka silittämään mirriä.

• Työsuhde-etu
        RailiSuominen kirjoitti:

Alkoholismi on sairaus. Tuksu on itse julkisesti kertonut alkoholiongelmastaan.

Tuksu on kertonut alkoholiongelmastaan.
        Mutta hän ei ole sisäisesti myöntänyt ongelmaa itselleen.
        Se ikäänkuin "kuuluu hänen työhönsä.", se on työsuhde-etu. :)

• Pöp

Eipä Erkin tarviikkaan uskoa. Tietäähän tuon uskomttakin. Eikä siihen paljon tarvita, että on kauniimpi, laihempi ja älykkäämpi kuin Tuksu. Se, että on pöpi ei muuta faktoja. Pöpihän täällä on jokainen. Ei suinkaan näitä lueskele tai tänne kirjoittele kukaan täysissä järissään oleva. Ei Tuksunkaan pöpiyden arvioimiseen tarvita kummoista älyä, jos edes 1/3 Tuksun julkisuuteen antamista lausunnoista tai kirjoituksista on oikeasti hänen.

• Pöp

Raili Suomiselle sanoisin, että tosi pöpihän tuo Tuksukin on jos ei sairauttaan hoida. Mutta eipä hoitanut Koomakaan. Eikö liene geeneissä, että siaraudet jätetään hoitamatta. Ja sitten kuollaan.

• Darwin oli näätä

Evoluution mukaan sen kuuluu mennäkin noin.

• tuksu omalla alalla

There's No Business Like Show Business!

• Jollaksen ravustaja

Sivistäkäähän ihmistä. Mikä on Myhy?

• Tuksula-fani

Myhy on Hymy. Siellä on keskustelupalsta ja osio, jossa pitäisi keskustella Johanna Tukiaisesta ja häneen liittyvistä asioista.
      Siellä ei kuitenkaan osata keskustella.
      Hyväksyttävät kirjoitukset ovat vain kopiot muilta sivuilta tai löyhät epäillyt mahdollisista rikoksista ja niiden kommentointi. Myös palstan vakituisten mummojen syylädiagnoosiit ovat hyväksyttyjä aiheita.
      Johannan ollessa tauolla, käy haukkumisen kohteeksi kuka tahansa löyhästi häneen liittyvä. Silloinkin saa paskoa jauhaa vain mummokaarti.
      Kirjoitusten täytyy lisäksi sisältää kirjoitus-, kielioppi- tai asiavirheitä. Muuten sinut haukutaan snobiksi, ylikoulutetuksi tai kielipoliisiksi.

Nostakaa ihmeessä sitä eläkeikää, jotta näille saadaan järkevää tekemistä.

• Suuri nauraja

Tuksula on täyttä vi-tun pas-kaa ja Hymyn näätäpalsta ihan jees! :-D :-D :-D

• Maija Mi Tupainen

Ghoopo:
      Minä voin puolestani hajusta todistaa seuraavaa:
      syyskuun oikeudenkäynnissä tuksu ja Harha kulkivat ohitseni käräjäsaliin kosketusetäisyydeltä.
      Kumpikin haisi vanhalle ja uudelle viinalle sekä vanhalle sipulille tms.
      Se oli tosi mahtava löyhähdys, joka alle olisivat peittyneet muut hajut...
      ghoopo, maanantai klo 13.10 Raportoi#287KiitoksiaVastaa lainaten
      Pikaviestiketjun loppu

Minäpä kävelin samassa oikeuden istunnossa Ghoopon ohi. Ghoopo haisi ällöttävän pahalle aivopierulle, Yök.

• löllöpöllö

Tuksu on ansainnut kaiken mitä saa. Minkäs teet. Ilman loanheittoa tuksu olisi sossunluukulla...ai niiin....on jo :D

Mikähä sitä tunkkelia vaivaa ku pitää kokoajan etsiä syyllisiä muualta ku peilistä. Huoh.

http://1i.fi/oikotieonneen

• tohtori sex

Haluan nussia Tuksua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2191
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      99
      2191
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      48
      2033
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1462
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1376
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1356
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1141
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1056
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1006
    Aihe