volvon polttoainejärjestelmässä ilmaa

jäbä

Onko kellään kokemusta ongelmasta jossa auton seistessä pari päivää pääsee polttoainejärjestelmään jostain ilmaa eikä auto lähde tästä syystä käyntiin.
Polttoainevuotoa ei näy mistään joten isosta vuodosta ei voi olla kysymys.
v50 2.0D

13

8536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa perin outoa

miten ole päätynyt tuohon syyhyn?

• jäbä

Koska polttoaineletkussa näkyy reilusti ilmaa ja korjaamossakin Se on todettu. Viimeksikin sain auton käyntiin kun pikkaisen laitoin tankkiin kompuralla painetta.

• Anonyymi

itellä v50 2.0d viime torstaina ajon viimeks ja viikon päästä lähti käyntiin kunnes minuutin päästä sammui, vaihdoin suodattimen ja erillisellä sähkösiirtopumpulla ilmat pois? ei käy edelleenkään.mitäs seuraavaks

• Takaiskuventtiili

Takaiskuventtiili vuotaa ja polttoaine valuu imuputkea pitkin takaisin tankkiin. Automaatti-ilmausputkea pitkin pääsee sitten tankin yläosasta ilmaa järjestelmään.

Takaiskuventtiilin paikkaa en osaa sanoa: saattaa olla erillinen tai sitten ruiskupumpun tai siirtopumpun yhteydessä.

• Vulva

Onko vika selvinnyt? Mitä teit? Itsellä sama vika s40 1.6d

• kiisseliä

Immeinkalvo puhki siirto pumpussaa tai jotain muuta?

• Vulva
        kiisseliä kirjoitti:

Immeinkalvo puhki siirto pumpussaa tai jotain muuta?

Nii, arvaillaha aina voi. Suodattimia on vaihettu ja pikaliittimiin o renkaat. Letkuissakaan ei näytä olevan reikiä.

• Anonyymi

ei oo viel vika selvinny ulkonen pumppu edelleen päällä n,2h laitoin paluuputkeen eikä oikeen tuu tavaraa .tääl on kylmä

• Anonyymi

ehkä toi mun siirtopumppu oli vähän alitehoinen mut kun sitä nosti ja laski niin alko tavara kulkee (meni varmaan kaks tuntii) mut nyt käy, ilmavaivoja? laitoin pumpun ensin suodattimen menopuolelle tuli tavaraa melkein heti mutta kun laitoin paluuputkeen meni vähän aikaa

• Pierijä

Mullakin on samaa vaivaa. Vatsassa on ilmaa joka sitten tulee pois pahanhajuisina pieruina. Apua mitä mä teen väärin? Muhahahahahshshshshsssss.

• Anonyymi

voiko volvo v50 olla tankkipumppu uudelleen rikki polttoaine meni alle puolentankin ajotietokoneelle teksti että moottorin suorituskyky alhainen vaihdoin suodattimen laitoin täyteen dieseliä lähti käyntiin kävi noin 3 minuuttia ja sammui. tankkipumppu vaihdettu kuukausi sitten pelasi näihin asti moitteettomasti .Edellisessä tankkipumpussa ollut hiekan ja öljynsekaista mömmöä korjaamolla ei ollut putsattu tankkia vaan vaihdettu tankkipumppu.

• Anonyymi

hei olen korjannut useamman yhdessä pa suodattimen tiiviste revennyt kolmessa tankilta tuleva polttoaine putki ruostunut puhki ohjausvaihteen yläpuolella olevan kiinikkeen kohdalta ei vuotanut ulospäin eikä kosteutta näkyvissä koska putkessa on alipaine paineistin putken ja alkoi tiputtamaan korjasin nämä ottamalla putkesta katkaisemalla putkileikkurilla motonetistä löytyy pieni leikkuri ja 10mm polttoaine putkea katkaisin niiltä koden mistä helposti sopii ja klemmarilla kinni kaikista ilmkuplat loppu siellä ei kuulu virrata ilmaa ainostaan jos sammutaa voi pieni pisara tulla näkyviin

• Anonyymi

Ilmaa juu oli paljon hinnasta Sähkö Volovoo jääty Lappiin siel kai se on ei kiinnosta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6861
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe