Hoksasin, että vois käydä junalla siellä päin. Isän kanssa pikkutyttönä ajeltiin muhokselle, mutta siitä on jo aikaa. Elikkä onko siellä mitään kahvipaikkaa, jossa voisi lasten kanssa käydä? Ja onko se juna-asema kaukana keskustasta. Yritin käyttää mapsia, mutta se ei toiminut.
Vastaukset 4
- hohhoijaaaaaaaaaaaaa
hoh hoijaaaaa
- ffffff2
Juna-asema on ihan keskustassa.
Kahvia saa ainakin Huoltoasemilta (ABC ja Neste keskustassa). Kirjaston kahvila on ilmeisesti lopettanut. Mimmin pullasta käsittääkseni saa kahvia. Halpahallissa on joku kahvio, mutta se ei ole ihan keskustassa.- sanna-elina
Kiitos tiedoista.
Pitää poiketa toisinaan käymään siellä päin. Huoltoasemat sopii meille ihan hyvin kahvipaikaksi ja hyvä jos ne on siinä lähistöllä.
- Kalle kulli-kova
Tule Sanna-elina minun luo päiväkaville...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493