Koivun Mikon ja Timosen Kimmon, jos eivät ole täydessä kunnossa. Karalahti? Bergenheim?
Kuka korvaa?
3
117
Vastaukset
- Änäriä
Eihän tuommoisia pelaajia pysty kukaan korvaamaan, molemmat tuovat joukkueeseen semmoista johtajuutta ja kokemusta. Mutta jos eivät oikeasti pääse kisoihin niin Bergenheim ja Nummelin, mahdollisesti myös Jaakola olisi hyvät vaihtoehdot. Itse arvostan myös Jalasvaaraa mutta jostain syystä se aina sivutetaan näistä keskusteluista.
Filppula olisi tällöin ykkösen centteri ja O.Jokinen tai Granlund kakkosen centterinä. Kontiola kolmosen ja Barkov nelosen. Aika selkeetä.Senttereitä riittää, vieläpä päteviä! Puolustuskin kondiksessa? Itse olisin ottanut Jalasvaaran, ehkä Karalahdenkin joukkueeseen.
- Huumekoira...
Joo. Kärylahti mukaan. Kunhan vain ei jää kiinni rajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713