maitohappobakteerit

miten auttaa

Kuka on saanut apua maitohappobakteereista homesairauksiin. Nyt kokeillaan maitohappobakteereita. Olisi kiva tietää autaako ketään. Ne ovat turvallisia joten kokeilemaan nyt ja heti.

Niin lääkkeet eivät aina auta.
http://homepakolaiset.fi/12_myytti.html

36

2555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymysmerkki ?

      Onko "homelähde" siis jo paikallistettu ja poistettu sekä tehty asianmukainen jälkisiivous ? Ilman em. toimenpiteitä turha yrittää hoitaa ongelmaa lääkityksellä tai lisäravinteilla.

    • ei kysymysmerkkejä

      Ihan oikeasti oli mustaa mätää ja hometta seinissä. Miksi se asia vaikea uskoa. Oli pahakin ongelma. Korjaustoimenpiteet eivät poistaneet oireita. Rakennus käyttökiellossa. Rakennuksen kunto ei kiinnosta pätkääkään minua vaan oma terveyteni. Lähdetään siitä liikkeelle.

      • Elämä on yhtä p.....

        Eikai taas homedesinfiointi PHMG tai vastaavat myrkyt? Jälkisiivous????
        " Korjaustoimenpiteet eivät poistaneet oireita".
        Tyypillistä sähläystä vähällä rahalla.


      • homehelvetti
        Elämä on yhtä p..... kirjoitti:

        Eikai taas homedesinfiointi PHMG tai vastaavat myrkyt? Jälkisiivous????
        " Korjaustoimenpiteet eivät poistaneet oireita".
        Tyypillistä sähläystä vähällä rahalla.

        Niin yleensä nämä homekorjaukset ovat suppeita niin kuin tässäkin tapauksessa ja desinfiointi päälle. Ei se home siitä rakennuksesta niin lähde vaan vaatii laajempia korjauksia. Siellä haisee vieläkin homeelle ja tunkkaiselle. Oireeni jatkuivat siinä rakennuksessa. Varokaa näitä homepesiä, kyllä kamat kasaan ja litoon. Se on paras neuvo älkää jääkö odottelemaan!


    • 2 kysymysmerkkiä

      Olet siis "näitä" vuokralaisia ! Kamat vaan kasaan ja litoon maksamatta vuokria.

    • Nuo hyötybakteerit

      pitää olla juuri nuo kolme bakteeria, ei onnistu muillabakteereilla!

      ........jatkuu. Testasin itse ensin näiden limakalvojen kolmen tärkeimmän L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteerien turvallisuuden ennen kuin uskalsin tehdä testejä ulkopuolisilla henkilöillä.
      Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun limakalvojen kolmen tärkeimmän L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!

      >>>>Tämä hyöty-bakteerien palautus limakalvoille on täytettävä kolme ehtoa:
      1. Bakteerien on oltava juuri nämä kolme tärkeintä bakteeria!
      *** 1.(1.)Lactobacillus asidophilus,
      *** 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus,
      *** 3.(7.)Bifidobacterium.

      2. Po bakteereita on saatava limakalvoille riittävästi!
      *** 1.(1.)L-a, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
      *** 2.(2.)L-b, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
      *** 3.(7.)Bif, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.

      3. Po bakteereita on saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin!
      jatkuu........
      Sivun lopulla opastus juuri noihin kolmeen pakteeriin:
      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/

      • Mie vaan

        Kai se nyt sentää välittömästi homeremontti pitää hoitaa asianmukaisesti kuntoon ilman homeenestoaineita. Ei nuo maitohappobakteerit ongelmaa yksin poista. Ha.
        Turvallista oloa vaan homehelvetissä jos maitohappobakteereilla pelkästään yrttää selvitä.


      • Lue tarkemmin!
        Mie vaan kirjoitti:

        Kai se nyt sentää välittömästi homeremontti pitää hoitaa asianmukaisesti kuntoon ilman homeenestoaineita. Ei nuo maitohappobakteerit ongelmaa yksin poista. Ha.
        Turvallista oloa vaan homehelvetissä jos maitohappobakteereilla pelkästään yrttää selvitä.

        ""............jatkuu.
        Okei jatketaan pohdintaa:
        Käännyt Terveystieteen puoleen ja saat noilla arvoilla tosi sairaan paperit!
        Sitten sinulle selvitetään hoidon kulku:
        Lainaus oiretestistä alkaa:
        ””>>>>>>Huomioi ensin tämä:
        Kvht-altistuneen hoito menee näin esimerkiksi oirehtiminen 40-osuman saaneella:
        1. >>>>>>Pyrit kvht-altisteettomiin tiloihin jolloin kvht-altistumisen oireista häviää noin puolet, eli jäljelle jää noin 20-oiretta.
        2. >>>>>>Syöt riittävästi ja riittävän kauan limakalvojen kolmea tärkeintä L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteereita. Jäljelle jää 0….5 oiretta joka on normaali/terve tila!
        a. Mikäli oireilu jämähtää paikoilleen noin 10-osuman seudulle niin, joko et ole saanut limakalvojen kolmea tärkeintä L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteereita riittävästi, tai
        b. Kvht-altistut edelleen tietämättäsi koska kvht-gogktailit eivät välttämättä haise!
        Syy siihen miksi rivilääkärit leimaavat kvht-altistuneen mielenvikaiseksi selviää testistä.”"
        Lainaus loppuu.
        Jatkuu.........:"


        ""Testasin itse ensin näiden limakalvojen kolmen tärkeimmän L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteerien turvallisuuden ennen kuin uskalsin tehdä testejä ulkopuolisilla henkilöillä.
        >>>>>>Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun limakalvojen kolmen tärkeimmän L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!

        >>>>>>Tämä hyöty-bakteerien palautus limakalvoille on täytettävä kolme ehtoa:
        1. >>>>>>Bakteerien on oltava juuri nämä kolme tärkeintä bakteeria!
        *** 1.(1.)Lactobacillus asidophilus,
        *** 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus,
        *** 3.(7.)Bifidobacterium.

        2. >>>>>>Po bakteereita on saatava limakalvoille riittävästi!
        *** 1.(1.)L-a, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
        *** 2.(2.)L-b, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
        *** 3.(7.)Bif, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.

        3. >>>>>>Po bakteereita on saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin!""

        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/


    • mystiq

      tse olen saanut avun maitohappobakteereista ja ruokavaliosta. Tilanteeni oli se, että asuin muutaman vuoden todella pahasti kosteusvaurioisessa rakennuksessa, joka loppuvaiheessa villiintyi ihan kunnolla niin etten pystynyt olemaan asunnossa enää minuuttiakaan. Tuli uskomattoman paljon terveydellisiä ongelmia, ahdistusta, allergioita, pari kertaa kuumeeton keuhkokuume ja sairaskohtauksia joiden takia lähdetty monta kertaa yöllä sairaalaan ja viimeisin kerta ambulanssilla.
      Asiaa ei edes tutkittu, vaan minulle väitettiin että pintakosteuden mittaaminen riittää eikä asunnossa ole ongelmaa. Silti koko omaisuuteni meni kaatopaikalle. En siedä enää kemikaaleja enkä hajusteita, olen allerginen myös monelle ruualle, lisäaineita ei voi kuvitellakkaan.

      Nyt olen ollut muutaman kuukauden puhtaassa sisäilmassa, pari kertaa olen joutunut käymään sairaalassa (molemmat sairaalat täällä päin ovat myös homeessa) jolloin oireeni ovat palanneet pahempina. Olen syönyt maitohappobakteereja ja syönyt vain puhdasta ruokaa, jättänyt myös leivän pois (mikä aiheutti minulle kamalia oireita)
      Suoliston kunto on tässä se mistä pitää huolehtia, eli juuri maitohappobakteereja ja oikea ruokavalio. Kuukausi sitten en pystynyt vielä olemaan ihmisten lähellä jotka käyttivät pesuaineita tai minkäänlaisia hajuvesiä, nyt en enää saa niin kovia reaktioita, joten uskon että tästä pystyy vielä paranemaan jos oikein kovin yrittää. Kaikenlaiset kemikaalit (esim ruuan lisäaineet) pitävät varmasti yllä meidän elimistömme tulehdustilaa, valitettavasti altistumme kemikaaleille joka paikassa, mutta itsellä puhtaan ruuan syöminen ja suoliston hyvinvoinnista huolehtiminen (paljon kuituja) on antanut edes vähän toivoa tämän kaiken p_askan keskellä. Tsemppiä sinnekin suuntaan.

      • allu vuan

        Suoritettiinko asunnossasi homedesinfiointi / home myrkytys / hommeen tappo. Jos sen tekivät niin millä myrkyillä ja kuka teki.


      • kysymyksiä ;)

        hei mystig

        Taisit olla aikamoisessa myrkkypesässä. Oikeita asioita ei tunnusteta. Toivottavati et enään joudu sellaiseen paikkaan. Kuka raukka sellaisessa sitten joutuu olemaan :(

        Minulla aivan sama ongelma homeisen rakennuksen myötä alitistuin ja sairastuin, mutta tuntuu etten reagoi ruoka aineisiin mutta kaikkiin kemikaaliin, hajusteisiin, ympäristömyrkkyihin ja keinoitekoiset hajusteet pahoja. Maha on kuralla välillä jos olen ollut homeissa paikassa. Paljon oireita jos satun menemään tai olemaan homeisissa rakennuksissa. Homeiset tavarat aiheuttavat oireita. Haluaisin tietää, että millaista ruokaa syöt jos se ruokavalion muuttaminen auttaisi. Valmisruoat niin pahasti käsiteltyjä ja ruoatkin täynnä kemikaaleja ja luonnottomia lisäaineita. Voisitko kertoa mitä ruokaa syöt ja minkä merkkisiä maitohappobakteereita syöt? Saan allergisia oireita kemikaaleista mutta jätin allergialääkket pois joten kysymyshän on usein myrkytystilasta, jolloin elimistö ei siedä enää myrkkyjä ja ei osaa niitä oikealla tavalla elmistöstä poistaa. Nyt kannattaa varoa homeisia paikkoja ja kemikaaleja mutta vaikeaa se on tässä kemikaalisoituneessa yhteiskunnassa.


    • mystiq

      No aikamoisessa myrkkypesässä olin joo :/ Nyt siellä kämpässä onkin jo uudet asukkaat, kaupungin asunto eikä niitä kiinnostanut yhtään, vaikka kaikki kamat meni kaatopaikalle. Eivät suostuneet edes tutkimaan asuntoa, pintakosteuden kävivät mittaamassa, väittivät ettei asunnossa ole ongelmaa. Pyysin toista asuntoa, sanoivat ettei ole vapaita. Sanoin että hommaan hometarkastajat itse, siinä vaiheessa rupes löytymään mulle uus kämppä, kun olisivat joutuneet varmasti purkamaan koko rivarin. Nyt jo kolmas asunto menossa enkä pysty oireideni takia olemaan sielläkään.

      Mulla on myös neurologisia ongelmia ja myrkyt käyneet mielenterveydenkin päälle. Olen todella ahdistunut ja masennun aina pahasti jos olen käynyt paikoissa missä homemyrkkyjä tai paljon kemikaaleja, tulee mieleen itsemurhat jne vaikka en sellaista ikinä itselleni tekisi. Että sen verran ne myrkyt vaikuttavat aivoihinkin. Minulla on uusikin asunto, mutta siellä oleva laminaattilattia aiheuttaa oireita, joten asun tällä hetkellä vanhempieni nurkissa, eikä tämä tosiaan kivaa ole. Pää ei ole enää selvä melkein missään, tuntuu kuin olisi kännissä 24/7. Ja yleensä kun luulee olevansa jo vähän paremmassa kunnossa, erehtyy menemään paikkaan jossa homeita tai vastaavia myrkkyjä ja monta päivää saa taas toipua.

      Syön mahdollisimman luonnollista ruokaa, siis lihaa, kanaa, kalaa tms ilman marinadeja, vihanneksia, hedelmiä, kananmunia, pähkinöitä, joskus vähän ab piimää. Yritän parhaani mukaan välttää lisäaineita, se on äärimmäisen hankalaa koska lähes jokaisessa ruuassa on jokin lisäaine. Kalliiksi tämä ruokavalio tulee kyllä, viljankin olen jättänyt kokonaan pois. Homeiden jälkeen uskon elimistöön jääneen sieni-infektion, joten vältän kaikkea missä on hiivaa tai sokereita jotka voisivat ruokkia infektiota. Homeet kun ovat sieniä (ainakin kosteusvauriorakennuksissa.) Syön DDS merkkistä maitohappobakteerivalmistetta, otan kolme tablettia päivässä.

    • 1.L-a, 2-Bif +3.L-b

      hyötybakteerit ovat niitä bakteereita mitä limakalvoillesi on saatava. Ja tuo DDS on tuossa vertailulistassa kuudes huonoin(muut huonoimmat ovat jo tippuneet listalta vuosien kuluessa) ja 1-kapselissa on L-a ja Bif bakteereita 2,88miljardia, kun esimerkiksi tuossa asidophilus Forte kapselissa on 30,00miljardia bakteeria, eli DDS kapseleita sinun pitää ottaa 11kapselia ennenkuin bakteerimäärä vastaa A-Forte 1kapselin bakteerimäärää! Yksi hyvä konsti verrata noiden hintoja kun vertaat esim.3x30mijardin(90mjrd) h-bakteerin tehosessioina! Huomaat kun se halvaksi kehuttu tuote onkin moninverroin kalliimpi. Tuo bakteerimäärillä kikkailu on "pillerikauppiaiden" suosikkilaji, jolla harhautetaan potilaita. Tuossa vertailussa 1.on paras ja 7.on huonoin:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-maitohappobakteeri-jauhe-ja-jauhekapseli-tuotteet-suomioikeat-probiootti-bakteerit/


      Tuon testin loppupuolella on nämä surullisen kuuluisat vaivat mitä saat riesaksesi kvht-altistuksessa:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/kvht-kvht-altistuneen-oiretesti/


      Ja kun ihmettelet asunnon lämpötila-käyttäytymistä ON/OFF, niin voit huoletta vaatia korvaksia taloyhtiöltä:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/lampo-sisaltyy-vuokraan-silti-asunnon-sisalammon-onoff26-30c-ast-15-18c-ast-ilmio-aiheuttaa-lisakuluja-vuokralaiselle/

    • mystiq

      DDS on ainut jonka täältäpäin olen löytänyt jääkaapissa säilytettynä. Mistään en uskalla tilata, koska en luota että matkalla säilyvät kylminä, joten tähän on ollut pakko tyytyä. Acidophilus Fortea en ole löytänyt mistään..

      • Ainakin tuolla

        Luontaistuntijat kauppiailla on katkeamaton kylmäketju ja joka kerta kun olen käynyt Asidopilus, tai Asidophilus Fortea tuolta Viitasaarelta niin joka kerta ne löytyy kylmäkaapista.
        Jos olisit kertonut paikkakuntasi niin olisin kertonut mikä näiden myymälä on sinua lähin. Klikkaa tuo linkki auki ja katso jälleenmyyjät/paikkakunnat:
        http://www.biomed.fi/fi/jalleenmyyjat-2/390-viitasaari


    • mystiq

      Ja mielestäni tärkeää on hoitaa suoliston kuntoa myös ruokavaliolla, sekä olisi loistavaa saada suomeksi lisätietoa siitä miten homeet aiheuttavat sienikasvuston ihmiseen. Samalla innolla millä tutkit maitohappobakteereja, voisit tehdä tutkimusta sieni-infektiosta ja siihen soveltuvasta hoidosta :)

      Probiootit kyllä parantavat jollakin aikavälillä, jos sattuu hyvällä säkällä löytämään oikeanlaisia bakteereita, jotka olis vielä säilytetty kylmässäkin, eikä ne saa olla puristettuja jne, minä kun aloitin suosittelemaasi hoitoa pari kuukautta sitten, meinasi epätoivo iskeä jo siinäkin kun mistään ei löydy oikeita tuotteita, jos löytyy niin eivät ole kylmässä!! Ruokavalion merkitys on myös tärkeä, sieni-infektion vallitessa ihmisessä en suosittelisi hoidoksi maitoa joka sisältää sokeria, sienet kun tykkäävät pienestäkin määrästä sokeria.. Mielestäni ruokien tuhannet lisäaineet täytyisi ottaa huomioon homesairaiden yrittäessä parantua, sekä viljan gluteeni joka vaikuttaa kilpirauhasen toimintaan aiheuttaen tulehduksen, kaikki hiiva ja sokeri jotka ruokkivat sieni-infektiota, pois!

      • On tehty jo

        Itseasiassa on tehty jo. Kvht-altistuksessa saat mm. sieni-infektion riesaksesi, sen herkemmin, mitä vääristyneempi limakalvojesi hyöty-bakteerikannat ovat, toisin sanoen mitä enemmän immuunipuolustus-järjestelmäsi on heikentynyt!

        Hoidin terveeksi mm. rouva-X.n tosi pahan sieni- ja hiiva-infektion jota lääkärit olivat yrittänyt parantaa 6-kuukautta. Syötin po rouva-X.lle Asidophilus Plus-kapseleita 10-kapselia/vrk 6-vuorokauden ajan ja hän parani täysin! Valitettavasti en saa kertoa po asiasta yksityiskohtaisemmin. Tässä on kotikonsteja mm. "korvasieneen" joka suorastaan viihtyy korvassa ja koti-konstit paranemiseen löytyy:
        http://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-ohje-maitohappobakteerien-kaytosta-nenaan-ja-korviin-apua-korvatulehdus-potilaalle/

        Kehitin testit kvht-altistumisen toteamiseksi, sekä testin siihen kuinka paljon immuunipuolustus-järjestelmä on heikentynyt:
        http://pappasmurffi.nettisivu.org/laaketiede-vs-terveystiede/

        Sikäli Hiilaripaniikissa unohdetaan liian paljon asioita, eli hiilareiden osuus on vain(peräti) 1/3-osa koko rasva- ja probiootti-remontista:
        http://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-tee-tasta-elamantapa-rasva-ja-probiootti-remontti/

        Ja koko ajan pitää muistaa se seikka, ETTÄ EI ANTIBIOOTTIA!


      • Itellä ei auta !
        On tehty jo kirjoitti:

        Itseasiassa on tehty jo. Kvht-altistuksessa saat mm. sieni-infektion riesaksesi, sen herkemmin, mitä vääristyneempi limakalvojesi hyöty-bakteerikannat ovat, toisin sanoen mitä enemmän immuunipuolustus-järjestelmäsi on heikentynyt!

        Hoidin terveeksi mm. rouva-X.n tosi pahan sieni- ja hiiva-infektion jota lääkärit olivat yrittänyt parantaa 6-kuukautta. Syötin po rouva-X.lle Asidophilus Plus-kapseleita 10-kapselia/vrk 6-vuorokauden ajan ja hän parani täysin! Valitettavasti en saa kertoa po asiasta yksityiskohtaisemmin. Tässä on kotikonsteja mm. "korvasieneen" joka suorastaan viihtyy korvassa ja koti-konstit paranemiseen löytyy:
        http://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-ohje-maitohappobakteerien-kaytosta-nenaan-ja-korviin-apua-korvatulehdus-potilaalle/

        Kehitin testit kvht-altistumisen toteamiseksi, sekä testin siihen kuinka paljon immuunipuolustus-järjestelmä on heikentynyt:
        http://pappasmurffi.nettisivu.org/laaketiede-vs-terveystiede/

        Sikäli Hiilaripaniikissa unohdetaan liian paljon asioita, eli hiilareiden osuus on vain(peräti) 1/3-osa koko rasva- ja probiootti-remontista:
        http://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-tee-tasta-elamantapa-rasva-ja-probiootti-remontti/

        Ja koko ajan pitää muistaa se seikka, ETTÄ EI ANTIBIOOTTIA!

        No nyt on mussutettu probiootteja jo melkien vuosi, mutta homeeseen viittaavat oireet senkun vain pahenee. Nyt tulee jo verta keuhkoistakin kun tähän asti vasta nenästä.

        Olen alkanut epäillä, ettei maitohappobakteereiden syöminen autakaan. Mietin vain tässä, mitä pitää tehdä seuraavaksi. Kaikki sanoo, että homekoirat on ehdottomia ja joka tapauksessa hometutkijalle pitää olla koiran merkkaamat paikat ja vielä valmiiksi avattuina.

        Joidenkin toisten mukaan pitää alkaa mitata ilmaa: ammoniakki, lämpötilä hiilidioksidi, häkä, formaliini, suhteellinen kosteus, VOC:t ja ilman mikrobit. Näillä kuulemma varmasti ongelma hoituu, jos sallitut pitoisuudet ylittyy.
        .


      • Itellä auttoi
        Itellä ei auta ! kirjoitti:

        No nyt on mussutettu probiootteja jo melkien vuosi, mutta homeeseen viittaavat oireet senkun vain pahenee. Nyt tulee jo verta keuhkoistakin kun tähän asti vasta nenästä.

        Olen alkanut epäillä, ettei maitohappobakteereiden syöminen autakaan. Mietin vain tässä, mitä pitää tehdä seuraavaksi. Kaikki sanoo, että homekoirat on ehdottomia ja joka tapauksessa hometutkijalle pitää olla koiran merkkaamat paikat ja vielä valmiiksi avattuina.

        Joidenkin toisten mukaan pitää alkaa mitata ilmaa: ammoniakki, lämpötilä hiilidioksidi, häkä, formaliini, suhteellinen kosteus, VOC:t ja ilman mikrobit. Näillä kuulemma varmasti ongelma hoituu, jos sallitut pitoisuudet ylittyy.
        .

        Kokeile kalliimpia viinoja jos auttaisi. Aamulla on hiilidioksidit kyllä kovissa lukemissa joten näytteet mieluimmin iltapäivällä.


      • Kyllä hoituu
        Itellä ei auta ! kirjoitti:

        No nyt on mussutettu probiootteja jo melkien vuosi, mutta homeeseen viittaavat oireet senkun vain pahenee. Nyt tulee jo verta keuhkoistakin kun tähän asti vasta nenästä.

        Olen alkanut epäillä, ettei maitohappobakteereiden syöminen autakaan. Mietin vain tässä, mitä pitää tehdä seuraavaksi. Kaikki sanoo, että homekoirat on ehdottomia ja joka tapauksessa hometutkijalle pitää olla koiran merkkaamat paikat ja vielä valmiiksi avattuina.

        Joidenkin toisten mukaan pitää alkaa mitata ilmaa: ammoniakki, lämpötilä hiilidioksidi, häkä, formaliini, suhteellinen kosteus, VOC:t ja ilman mikrobit. Näillä kuulemma varmasti ongelma hoituu, jos sallitut pitoisuudet ylittyy.
        .

        Eikö kukaan neuvonut, että kova homedesinfiointi ennen näytteiden ottoja myrkyillä. Sitten otsonointi ennen homekoiria. Eikö kukaan tosiaan ole tuota suositellut. Varmasti ongelmat hoituu terveystarkastajilta kertaheitolla. Voi olla, että sinulle ne jäävät loppuelämäksi.


      • Ei vaan auta
        Kyllä hoituu kirjoitti:

        Eikö kukaan neuvonut, että kova homedesinfiointi ennen näytteiden ottoja myrkyillä. Sitten otsonointi ennen homekoiria. Eikö kukaan tosiaan ole tuota suositellut. Varmasti ongelmat hoituu terveystarkastajilta kertaheitolla. Voi olla, että sinulle ne jäävät loppuelämäksi.

        Näitä urpoja viisastelijoita täällä näyttää aina vaan riittävän, säälittävää. Mitähän kansankynttilöitä "itellä auttoi" ja "Kylä hoituu" nimimerkitkin oikein ovatten. Yhtäkään järjen sanaa ei heru.

        Jotenkin jankutus kyllä viittaa maan kuuluun Verttien sukuun, kaksosveljeksiin Eetuun tai Aatuun. Kansankynttilälle tyypillisestä alatyylistä päätellen kuitenkin paremmen Eetuun. Aatu on sentän sukuyhdistyksen sihteeri ja muutenkin kouluja käynyt mies.


      • Ei auta jos et
        Ei vaan auta kirjoitti:

        Näitä urpoja viisastelijoita täällä näyttää aina vaan riittävän, säälittävää. Mitähän kansankynttilöitä "itellä auttoi" ja "Kylä hoituu" nimimerkitkin oikein ovatten. Yhtäkään järjen sanaa ei heru.

        Jotenkin jankutus kyllä viittaa maan kuuluun Verttien sukuun, kaksosveljeksiin Eetuun tai Aatuun. Kansankynttilälle tyypillisestä alatyylistä päätellen kuitenkin paremmen Eetuun. Aatu on sentän sukuyhdistyksen sihteeri ja muutenkin kouluja käynyt mies.

        syönyt maitohappobakteereita.


      • Itellä ei auta !!!
        Ei auta jos et kirjoitti:

        syönyt maitohappobakteereita.

        Olen, olen syönyt. Kuten kerroin, olen syönyt jo melkein vuoden ja verenvuodot vain pahenee. Anemiakin sen vuoksi on jo todettu ja pyörtyilen tuon tuostakin. Nyt on ihan oikeasti hyvät neuvot tarpeen- tuntuu, että kohta en niitä varmaan enää tarvitse ollenkaan. Siis lisää tabuja vai sisäilmatutkimus ?!?


      • Alle vuoden mussutit
        Ei auta jos et kirjoitti:

        syönyt maitohappobakteereita.

        aivan liian lyhyt pinna ku periks annoit. Yritähän vielä uudestaan. Auttaa se olen mussuttanut probiootteja jo melkien pari vuotta. Homeeseen viittaavat oireet on tipotiessään. Myrkytyksistä pitää vielä päästä eroon vaihtamalla asuntoa.


      • Kvht-altistuneen
        Itellä ei auta !!! kirjoitti:

        Olen, olen syönyt. Kuten kerroin, olen syönyt jo melkein vuoden ja verenvuodot vain pahenee. Anemiakin sen vuoksi on jo todettu ja pyörtyilen tuon tuostakin. Nyt on ihan oikeasti hyvät neuvot tarpeen- tuntuu, että kohta en niitä varmaan enää tarvitse ollenkaan. Siis lisää tabuja vai sisäilmatutkimus ?!?

        hoito menee noin!!!

        >>>>Huomioi ensin tämä:
        Kvht-altistuneen hoito menee näin esimerkiksi oirehtiminen 40-osuman
        saaneella:
        1. Pyrit kvht-altisteettomiin tiloihin jolloin kvht-altistumisen oireista häviää noin puolet, eli jäljelle jää noin 20-oiretta.
        2. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Syöt riittävästi ja riittävän kauan limakalvojen tärkeimpiä >>>>L-a, >>>>L-b ja >>>>Bif hyöty-bakteereita. Jäljelle jää noin 0….5 oiretta joka on normaali/terve tila.
        a. >>>>>>Mikäli oireilu jämähtää paikoilleen noin 10-osuman seudulle niin, joko et ole saanut po bakteereita riittävästi, tai
        b. >>>>>>Kvht-altistut edelleen tietämättäsi koska kvht-gogktailit eivät välttämättä haise!
        Syy siihen miksi rivilääkärit leimaavat kvht-altistuneen mielenvikaiseksi selviää testistä.


    • Ei auta

      Näitä urpoja viisastelijoita täällä näyttää aina vaan riittävän, säälittävää. Mikähän kansankynttilä "itellä auttoi" nimimerkkikin oikein on.

    • mystiq

      Sinä jolla maitohappobakteerit ei auttaneet, oletko päässyt pois altistuksesta? Jos et, eivät nekään auta! Hometoksiinit tuhoavat immuunipuolustustasi, mitä maitohappobakteerit siis korjaavat palauttamalla oman immuunipuolustuksen bakteerikannan takaisin. Jos olet altistuksessa, mitkään hoidot eivät toimi. Kiinnitä myös huomiota ruokavalioosi, syö ruokia jotka tukevat immuunipuolustusta, katso ettei elimistösi ole ruuan takia liian hapan, suosi emäksisiä ruokia! Kokeile myös ruokasoodaa muun hoidon lisänä, se lisää elimistön emäksisyyttä ja tappaa bakteereita ja viruksia. Ainoa haittavaikutus siinä on että elimistö ei pysty tarpeeksi nopeasti poistamaan kehosi myrkkyjä joten oireet saattavat pahentua. Sinun täytyy päästä puhtaaseen sisäilmaan toipumaan, lisänä ruokavaliohoito, maitohappobakteerit ja positiivinen mieli, sillä paranet. Jos ei vieläkään auta, sinulla luultavasti vakava sairaus johon tarvitset kunnon tutkimukset lääkityksen kaiken muun lisäksi, vaadi hoitoa!

    • Ei auta !

      Olen ollut koko ajan samassa asunnossa, jossa on homevaurioita ja ne aiheuttavat m.m. pahoja verenvuotoja. Tähän ei ole ollut apua maitohappobakteereista suurista lupauksista huolimatta. Oireeni vain pahanevat.

      Tietysti oireet loppuisivat, jos olisi mahdollisuus muuttaa puhtaaseen asuntoon enkä silloin tietysti tarvitsi syödä mitään bakujakaan ja tulisin silti terveeksi.

      Toisin sanoan maitohappobakteereista ei näköjään olekaan mitään hyötyä homeloukussa olevalle. Ainoa mahdollisuus tulla terveeksi onkin joko homevaurioiden korjaaminen tai muuttaminen puhtaaseen asuntoon ja unohtaa turhana koko maitohappoharhautus.

    • Vaadi hoitoa

      ei siinä sen ihmeellisempää tarvita. Omaa aloitetta. Nosta persaus penkistä ja hopi hopi.

    • mystiq

      Ei se ole mikään harhautus, mutta et voi olettaa että suolistosi korjaantuisi itsekseen jos samalla home myrkyttää sinua??! Kyllä ne varmaan sua auttavat elossa pysymään mut noilla oireilla siellä on erittäin vaarallisia määriä toksiineja. Mistään ei ole apua jos asut myrkyn keskellä, hengität vaarallisia myrkkyjä koko ajan siellä asuessasi eikä sinulla ole muita vaihtoehtoja kuin muuttaa sieltä pois senkin uhalla että menetät asuntosi ja omaisuutesi, tai kuolla siihen p_askaan, se nyt vaan on karu totuus.

      Ei ollut omalla kohdalla kuolema nimittäin kaukana.

    • Ookkonääpöljä

      " Ainoa mahdollisuus tulla terveeksi onkin joko homevaurioiden korjaaminen tai muuttaminen puhtaaseen asuntoon". Ja vielä sillee siellä maleksit. HUH HUH.
      Okkonää nyt harhauttannu eneminkii ihtiäs.

    • Helpottaa

      Hei,

      minä olen saanut MERKITTÄVÄSTI apua homeherkkyyteen ja moneen muuhun vaivaan monipuolisesta lisäravinteesta, joka sisältää myös maitohappobakteereita, mutta myös "kaiken" muun. Itselläni oli varmaankin hankalia puutostiloja elimistössä ja antibiooteilla tuhottu suolisto, mikä oli heikentänyt vastustuskykyä ja herkistänyt homeelle, tuoksuille ym. Olin myös valtavan väsynyt. Lisäravinteilla tilanne alkoi korjautua parissa viikossa, nyt reilun vuoden käytön jälkeen olen oireeton. Tämän blogikirjoituksen tein viime helmikuussa. https://helpottaa.wordpress.com Sen jälkeen tilanne on entisestään parantunut.

      • Anonyymi

        Voisitko kertoa mitä / minkä merkkisiä / nimisiä ravintolisiä ja kuinka paljon otat, mitkä auttoivat ?


    • Anonyymi

      Luin juuri Enkovaaran kirjaa Naisten rohdot, jossa sanottiin, että maitohappobakteerit voivat aiheuttaa ilmavaivoja, eikä alentuneella immuniteetilla varustettujen, pitäisi niitä muutenkaan syödä.

      Täytyy kokeilla olla ilman maitohappobakteereja ja katsoa, tuleeko terveemmäksi vai sairaammaksi. Hometalossa asutaan vielä toistaiseksi.

      • Anonyymi

        Ei kannata lukea yllämainittua kirjaa. Olipa paksua skeidaa.

        Lue ja ota käyttöösi juuri nuo kolme probioottia ja aina kun syöt jotain uutta hyötybakteeria niin alkuun tulee ilmavaivoja mikä on ihan normaalia.

        A. Probiootti=hyödyllinen/tarpeellinen bakteeri (mhb):
        Meidän kaikkien yksimahaisten immuunipuolustuksen perusta on kolme tärkeintä; 1.L-a, 2.L-b ja 3.Bif bakteeria – oli sitten kyseessä aikuinen tai lapsi, mies tai nainen, kissa tai koira:
        1.Lactobacillus acidophilus,
        2.Lactobacillus bulgaricus ja
        3.Bifidobacterium....................................
        https://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/#top


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe