meillä vaimo panee usein mua perseeseen isoilla dildoilla paksuin on 6cm paksu, kyllä tuntuu
kuinka moni vaimo nai miestään perseeseen
12
3620
Vastaukset
- yöks....
Hyi hitto ei ainakaan kukaan normaali pane yhtään ketään persiiseen yök paskaa Se suoltaa
- Nauttii
Onko sillä paljon eroa naidaanko naista vai miestä peppuun? Molemmat voivat nauttia siitä.
- Onnekas mies...
Jeps, ei muuta kuin sträppiä vaan kehiin ja "alistumaan" oman Naisensa naitavaksi... tuo kivaa vaihtelua ja lisämaustetta seksin ihanuuteen =))
- Anonyymi
Muakin välillä vaimoni nai minua pelaan ja sillä on se dildo vyö
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://kevatkiimajopaalla.online/H/D5n8V4
- Anonyymi
Ja sen olet näkönen paskatykki
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://seksi24.online/H/A4m3M9
- Anonyymi
Oma mieheni nuolee pilluani ja persettäni kiimalla. Ihanaa on. Käyn aina ennen pesulla
- Anonyymi
Ethän käy nuoletat sitä paskaista persettäsi rämesika
- Anonyymi
Nainen pyllisti ja rupesin sormettaan häntä, pylly supisteli ja hän rupes työntämään pyllyään lähemmäs kasvojani.
Otin paremman asennon ja jatkoin sormettamista samalla työnsin kasvoni melkein kiinni, kosketin kielen kärjellä pyllyreikää ja nainen sekos täysin! Hänen kiima kasvo räjähdysmäisesti, hän työnsi peppuaan mulle. Nuolin reikää, painelin kielellä reikää, työnsin kärkeä sisään. Nuolin peppua ja samalla sormetin pillua. Hän sai järisyttävän orgasmin, koko keho vapisi ja tutisi hän oli ihan poikki.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://seksi24.online/H/Z1s3Y2
- Anonyymi
Mun mies imee ihanasti nuolee pikku pylly ni.. Saamme rajusti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131713Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401702Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2911312Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101076- 130972
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3915- 10895
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49888