Neuvoja ?
Vilkut ei pelaa ..
Hätävilkku pelaa ihan normaalisti
Vilkku viiksestä vasemmalle , kun virrat ja valot pois niin syttyy vasemmat parkit
Vilkku viiksestä oikealle , kun virrat ja valot pois niin syttyy oikean puolen parkit
Missä on ko.auton releet ???
P.s
Jos et osaa neuvoa niin älä vastaa mitään , en kaipaa amisviiksien kuittailuita yhtään
Seat Alhambra > VAG
akuf
3
281
Vastaukset 3
- hml1
Toivottavasti joku osaa neuvoa. Jos ei ohjeita tule niin vie Rengon pajaan .
lisätietoja rengonpaja.fi
Tekee tosi sopivasti autohuoltoja, ainakin minun autot on huoltanut jo vuosia. - mainostus pois
Epäilen vilkkuviiksen kosketushäiriötä. Tuo parkkivalosysteemi kuulu normaaliin toimintaan.
- dsdsg
vag-sukuisissa ilmeisesti heikkoja nää viiksisysteemit, tai vähintäänkin kosketuspinnat törkyyntyy helposti kaikenmaailman muhusta kun jotkut on pelkällä putsauksellakin päässeet ongelmista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17985- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44878Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607