pöytäkone ja päivitin ja nyt en saa sitä käymään
avautuu kirjautumiseen, mutta mitään ei tule..
kokeilin toisellakin näppiksellä, sama juttu.
päivitys vei näppikisen
9
136
Vastaukset
- arvausta..
Olen amatööri itsekin, mietin voisiko näppäimistön ohjain tarvita päivitystä?
Ohjauspanelista / näppäimistö / Laitteisto / Ominaisuudet / ohjain.. päivitä?- Aito Pro 8.2
Edistyksellistä tekniikkaa. Edes 95 ei osannut hiffata näppistä. Näin se kehitys kehittyy.
Kokeile mennä vikasietotilaan F8 painikkeen avulla ( Paina montaktertaa bios ikkunan jälkeen) ja palauta kone aikaisempaan tilaan.
- Eino J
Biossissa näppis toimii, mutta ei enään kirjautuessa.
F8 päsee johokin verkokäynistykseen.
Kyseessä on johdollinen usb näppis, Hp - Ei toimi
Turha neuvo aspirelle!
Ja jos tuo vapusen homma toimii ota unitila (sleep) pois päältä, samoin automaattiset päivitykset. Joillakin tämä on auttanut ongelmaan. Muistaa sitten päivittää itse kuukausittain käyttiksen ja ohjelmat.
- -n.n.-
Meillä duunissa Win 7 päivityksen jälkeen kone ei käynnistynyt Windowsiin vaan jämähti merkin logoon ruutuun.
Mutta vika oli siinä ettei kone pystynyt tunnistamaan mun näppistä.
Mulla autto että otin näppiksen irti koneesta kun kone oli kiinni. Käynnistin uudelleen ilman näppistä, meni ihan ok. Kun alkoi kysyä käyttäjätunnuksia, liitin näppiksen kiinni ja se toimi normaalisti.
Kävin sitten ohjauspaneelissa vaihtamassa kohdassa keybord siihen missä lukee USB jne... Huomennna tsekkaan sitten käynnistyykö näppiksen kanssa vai ei.- Eino J
Ohjeesi toimi, lähti pelittään, mutta ongelma toistuu.
Windows väittää että ajuri on paras mahdollinen.
- microkenkä
Asensin xp:n päälle windows 8.Sitten ilmoittaa Restant error00000050
eli tuo win8 asennuslevy nyt sitten hajoitti koko koneeni.Tuskin asennuslevyn myyjä korjaa koneen.Ei pelitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785