Tallominen korkokengillä

trampled1

Itse pidän kovasti siitä, että nainen astuu korkokengillä vatsani tai rintani päälle. useasti myös nuolen toista kenkää samanaikaisesti. Silloin paine on kyllä aika kova, mutta kyllähän mies sen sietää. Olen myös saanut kahden naisen käsittelyn ja se o tuntunut todella hyvältä. Kaksi naista päällä, toinen rinnan päällä ja toinen vatsan päällä. Onko muilla kokemuksia tai löytyykö kiinnostuneita naisia?

23

2530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korkojen armoilla

      Tuo on todella herkkua. Meillä vaimo uskaltaa nykyisin jo melko varomattomaan käsittelyyn. Harmi vaan, että tuohon kotitallomiseen ei saa sitä vahingossa tallaamisen kiksiä eli vaimo kyllä tietää, mitä on korkojen alla. Mulle sattui tästä ihana poikkeus viikko sitten eli vaimo tallasi kädelle vahingossa. Pyynnöstäni vaimo piti tiskatessaan jalassaan piikkikorkoisia metallikantaisia saappaita. Asettelin saappaiden lähelle lattialle toimivan Nokian n91 musiikkipuhelimen ja yhden vanhan kaukosääätimen. Vähän väliä vaimo tallasi puhelnta tai kaukosäädintä. Puhelin kesti hämmästyttävästi piikkarin alla, mutta kaukosäätimeen painui rutinan säestyksellä kiihottavia koron jälkiä. Olin juuri siirtämässä koron alta lennähtänyttä puhelinta parempaan asentoon, kun vaimo astahti taaksepäin ja tallasi piikkikorollaan koko painolla kämmensyrjäni päälle. Sattui pirusti, mutta onneksi sain pidettyä suuni kiinni ja vaimo ei huomannu, mitä jäi askeleen alle. Onneksi ei jäänyt seisomaan käteni päälle, sillä tuon yhdenkin askeleen painosta, kämmensyrjässä on vieläkin ihana jälki. Jälkeenpäin huomasin, että tämä tiskaushetki jätti myös kiihottavia koron jälkiä keittiön lattiaan. Sorry vaan miesten sormet, kädet, rintakehä tai naama. Tämä on naisten oikeus ja miesten asia on olla armottomien korkojen alla.

      • synttärivieras

        Olin yhdeksän vuotiaan perhetuttumme synttäreillä. Pikku-lady oli saanu korkokengät ja kopisteli niillä ympäriinsä niin, että laminaatti paukkui. Istuskelin nojatuolissa ja tyttö kopisteli luokseni kysyen: "astunko korolla sun varpaille?" Nauratti kovasti, että siinäpäs on kehittymässä melkonen tallojadomina... Sillä kerralla tyttö ei varpaalle astunut, mutta kuinka ollakaan noin viiden minuutin päästä tuli taas luokseni ja vähän niin kuin huomaamatta painoi koron varpailleni... Huvittuneena mietiskelin, mitähän liikkui tytön mielessä.


    • piikkarifani

      Pidän myös tuosta varomattomasta korkojen käytöstä. Tanssilavoilla olen saanut muutamia kertoja tuntea varomattoman naisen piikkikoron varpaillani. Humalainen nainen terävissä piikkikoroissa on tanssilattioilla monille kauhistus, itse hakeudun kuitenkin juuri näiden läheisyyteen toiveena tulla varimattomasti tallotuksi.

      • kynnysmatto

        Kertoisitko tarkemmin jostakin tilanteesta, jossa sinua on piikkikorollla tallattu.


    • Kiinnostunut korko

      Kiinnostaa todella paljon tälläinen!!

      • Kiinnostunut korko jos oot nainen, niin laita viesti..;)


      • Nainen, piikkikorko
        trampled1 kirjoitti:

        Kiinnostunut korko jos oot nainen, niin laita viesti..;)

        Moikka hei missäpäin asut? Mikäli Turun läheisyydessä tai poikkeat joskus näiilä hoodeilla liiskuskelemaan niin talloisin mielelläni :)


      • Nainen, piikkikorko kirjoitti:

        Moikka hei missäpäin asut? Mikäli Turun läheisyydessä tai poikkeat joskus näiilä hoodeilla liiskuskelemaan niin talloisin mielelläni :)

        Moi Nainen,piikkikorko.Laita viestiä [email protected].


      • Nainen, piikkikorko kirjoitti:

        Moikka hei missäpäin asut? Mikäli Turun läheisyydessä tai poikkeat joskus näiilä hoodeilla liiskuskelemaan niin talloisin mielelläni :)

        Nainen, piikkikorko laita viestiä s.postiin..;)


      • Nainen, piikkikorko kirjoitti:

        Moikka hei missäpäin asut? Mikäli Turun läheisyydessä tai poikkeat joskus näiilä hoodeilla liiskuskelemaan niin talloisin mielelläni :)

        Nainen piikkikorko, Laita viesti [email protected]


    • kumiorja

      tykkään kun nainen tallaa piikkikorkosaappailla kiveksiä ja kalua.

    • kiinnostunut korko

      trampled1 en laita kun en oo muija :D

    • nuori mies

      Löytyskö p-savosta ketää naista tähä hommaan?

    • kokeilija2

      Oliko nämä naiset miten painavia? Itseäni kiinnostaisi kovasti kokeilla miten sellaista kestäisi...

    • Naisen paino ei juuri vaikuta. Jos on painava voi tukea itsensä johonkin. Itsellä kokemusta kahdesta n.70kg naisesta seisomassa samanaikaisesti päälläni ilman tukea mistään.

      • kokeilija 10

        Miten kylkiluut kestää sellaista pistekuormaa? 70kg on kuitenkin aika painava.


      • Louboutin
        kokeilija 10 kirjoitti:

        Miten kylkiluut kestää sellaista pistekuormaa? 70kg on kuitenkin aika painava.

        Joo kylkkärit on kyllä kulutuskamaa... Kannattaa pyytää seisomaan vatsanpäällä, jos on vähänkin painavampi.


      • kokeilija 10 kirjoitti:

        Miten kylkiluut kestää sellaista pistekuormaa? 70kg on kuitenkin aika painava.

        Semmoinen 60kg nainen kyllä saa hormoonit hyrräämään. Pari kertaa olen ollut tallottavana saappailla. Mutta valitettavasti harvassa ovat naiset jotka suostuvat tallomaan.


      • kokeilija 10
        Louboutin kirjoitti:

        Joo kylkkärit on kyllä kulutuskamaa... Kannattaa pyytää seisomaan vatsanpäällä, jos on vähänkin painavampi.

        Onko kellään kokemuksia, että olisi tullut jotain vaurioita tallomisleikeistä, kuten luita murtunut tms?


    • Louboutin

      Tallovia Leidejä Helsingistä? Vastalahjaksi hieronta? :)

    • No ei tuo 70kg pistekuormana yhteen paikkaan tule ja hyvin sen kestää. Ohessa klippi samanpainosesta, eikä siinä luut pauku.;)
      Löytyykö niitä kiinnostuneita naisia muualata kuin tuo ainoa Turun likka?
      http://www.youtube.com/watch?v=yVgKj_gNjgI

      • kiukkuiset korot

        Työnantaja irtisano mut hiljattain ja ikään kuin sattumalta laitoin vaimoni korkojen uhriksi työnantajan käyttööni antaman mp3-sanelimen. Ilmeisesti vaimo huomasi, mitä oli tallomassa, koska sihahti kiukuissaan työnantajani nimen ja polkaisi piikkarilla siihen malliin sanelimen päälle, että sen sisällä rapsahtelevat nyt murtuneet osat:)


    • kokeilija2

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe