Jossain räkä pändissä se on ollu joskus isoiso ukin aikana ja tehty jotain kai it juttui ja konkursseja sata. Mitä mä oon ymmärtäny siltä on ilmestyny elämänkertoja muutaman vuoden välein???
Onko se tehny jotain merkittävää, piilosti koska mun silmiin ei ole osunut, vähän outo siis toi nimikin, mato? Mikä viidun mato? Onks se joku kalastaja?
Mikä tyyppi toi Mato Valtonen?
9
229
Vastaukset
- Joosua Kuusisto
Mato valtonen luikerteli makuupussissa kuin mato kavereiden mielestä. Siinä koko stoori.
- Varmaankin.
Elikkä jonkinlainen källi.
- Tuomas Heikkilä
Markku Mato Valtonen on Sleepy Sleepersin, Leningrad Cowboysin ja Pietarinkadun Oilersin perustajajäsen, liikemies, kirjailija, luennoitsija, muusikko ja kaikin puolin viisaampi mies kuin tälle palstalle kirjoittavat tampiot yhteensä.
- Anonyymi
Miten toi on viisas? Ilmeisesti konkursseissa ei oo palanut omat rahat kun näyttää olevan vieläkin masseissa? Osoitus siitä, että vaikka tekee koko elämänsä pelkkää paskaa niin voi olla silti rikas!
Moni muu tekee tärkeää työtäikänsä ja vituiks mennyt silti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten toi on viisas? Ilmeisesti konkursseissa ei oo palanut omat rahat kun näyttää olevan vieläkin masseissa? Osoitus siitä, että vaikka tekee koko elämänsä pelkkää paskaa niin voi olla silti rikas!
Moni muu tekee tärkeää työtäikänsä ja vituiks mennyt silti!Se on just sitä viisautta.
- Anonyymi
Jessus mitä ääliökommentteja. Markku Valtonen oli kiinni miljardeissa kunnes valtio osti Umts-ilmaa Saksasta miljardeilla ja Madon lafka kaatui samalla. Oli merkittävässä roolissa tämän sormilla näppäiltävän puhelimen keksinnössä.
Myös Sleepy-Sleepers on erittäin merkittävä orkesteri ja Mato sai Sakke Järvenpään kanssa Leningrad Cowboysien keikalle Puna-Armeijan kuoron mikä oli melkoinen temppu juuri hajonneen Neuvostoliiton (1991) jälkeisinä vuosina kuten yhteinen konsertti 12.6.1993 ääriään myöten täynnä olevalla senaatintorilla ja vähän myöhemmin Berliinissä!- Anonyymi
vitut mitään miljardeja ollu... joku typerä peli, mitä mainosti muka 100 miljoonan firmana, mutta ei sitä kukaan halunnu ostaa ja sitten rommas nokia ja muut it kuplat ja mato veti konkat
- Anonyymi
No ei se ny ihan isoisoisoisän aikanen ole.
Kaiveles netistä Lenigrad cowboys ja venäjän sotilaskuoron yhteislauluja. Oli muuten saakelin hyviä.
Ps. Kannattaa opetella netistä hakemaan erilaisia juttuja, muutakin kun senssi- tai keskustelupalstoja tai seurata jotain tyhjäpäätä. Ei se vaikeeta ole.- Anonyymi
Aika tylsä tyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887