Eli lyhykäisyydessään, kuinka pian teille joilla jo takana raskaus/raskauksia, ilmaantuneet oireita?
Ja mitä oireita, onko alkaneet aiemmin kuin muissa raskauksissa?
Mietin tässä vain josko kuvittelen omiani toivoessa plussaa vai olisi jo ihan todellisia :)
Uudelleensynnyttäjän raskausoireet?
6
275
Vastaukset
- joskojo
Itsellä siis oviksesta ei oo montaa päivää kulunut ja tuntuu että useammin tarvis vessassa käydä ja alavatsaa nipistelee yms... Auttaakaa naista hädässä! :)
- Ei voi olla
Valitettavasti nuo ovat kuviteltuja oireita. Jos oviksesta on vasta muutama päivä, alkio voisi nopeallakin aikataululla olla nyt vasta kiinnittymässä ja vasta sen jälkeen voi alkaa tulla raskausoireita. Normaalisti alkio kiinnittyy noin viikon kuluttua hedelmöittymisestä.Itselleen on muuten todella helppo saada kuviteltuja raskausoireita, varsinkin nuo nipistelyt ja vessassa juokseminen. Itseään kun oikein tarkkailee, niin on vaikka minkälaisia tuntemuksia. Mutta eipä se silti poista raskauden mahdollisuutta, että nuo nyt tuntemasi oireet eivät vielä voi raskausoireita olla.
- joskojo
Sitäpä juuri mietin josko vain kuvittelen, joskus plussatestiä toivoessa on kaikenlaisia "oireita" ollut kun vain oikein toivoo ;)
Olen kyllä myös kuullut että jollain ollut jo heti oviksen jälkeen juurikin tuota nippailua vatsassa? Vessassa käynnin voinkin varmasti kuvitella, mut tuntuu itsestä vähän hullulta että nippailun ja juilinnan vatsalla kuvittelisin, tuntuu niin selkeästi.
Tarkalleen en osaa sanoa onko kulunut jo yli viikko vaiko vähemmän, kierto ei ole vielä palannut normaaliksi aiemman raskauden jälkeen. Siispä jännäillään ;)- nippis
Tikutitko sä silloin oviksen? Ettei olis vaan ne nippailut nyt olleet ovulaatiosta johtuvia, kun itsekin sanoit, että kierto ei ole oikein vielä palannut edellisen raskauden jälkeen?
Muuten imetätkö sä vielä? Mä tunsin aika usein imetysaikana outoa nippailua munasarjojen kohdilla, enkä osannut yhdistää niitä oikein mihinkään kuukautiskiertoon johtuvaan.
- joskojo
Imetän vielä, ei oo kuitenkaan aiemmin tuntunut vastaavaa, eikä ovuloidessa tunnu yhtä voimakkaana. Tuntuu myös niistäessä ja aivastaessa alavatsassa. Kierto on siis kuitenkin suht säännöllinen jo, muttei sama kuin ennen raskautta jolloin tiesi lähes päivän tarkkuudella kierron kulun.
Löysin hetki sitten keskusteluita joissa joillain tuntunut vastaavia nippailuja yms. jo 4-5pvää ovulaatiosta... Ei vaan malttais nyt testiin asti. Ja ei oo tikutettu, tulee sitten kun on tullakseen :)- Ei voi olla
Mutta kun valitettavasti siellä ei voi "nippailla" mikään raskauteen liittyvä. Ihminen ei voi tuntea hedelmöittyneen munasolun matkaa kohtuun ja kohtu taas on siinä vaiheessa aivan samassa kunnossa limakalvoineen kuin niissäkin kierroissa, joissa raskaus ei ala. On paljon, paljon ihmisiä, jotka ovat tunteneet jos vaikka mitä, mutta eivät ole olleet raskaana. Valitettavasti mikään ei todista, etteivätkö myös myöhemmin positiivisen testin tehneiden oireet olisi olleet kuviteltuja. Tietenkin he sitten yhdistävät ne alkaneeseen raskauteen, mutta aivan samoja oireita olisi voinut olla vaikkeivät he olisikaan tulleet raskaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358