Mooi! (: Minne ratsastusleirille/leireille ootte menossa kesällä 2014 ja mitä paikkoja suosittelisitte? Listataan tänne kaikki leirit, niin jos muita on tulossa samoihin paikkoihin, kun sä, voitte täällä vaihtaa tietoja. Kaikki vaan kirjottamaan! Ite mietin vielä, mutta meen kai Relanderin ponitallille, tai Jatilan tallille. Onko teillä kokemuksia paikoista?
Ratsastusleirit 2014 !
10
351
Vastaukset
- arranmaalle
Ei ole mutta kannattaa käydä katsomassa arranmaan ratsutila siellä en ole itse käynyt ennen. Mutta vaikuttaa kivalta ja olen menossa tehoyleisleirille eli käy katsomassa http://www.arranmaa.fi/index.php?sivu=7052
- RidaTyttö
Oon menossa Alajärven ratsastuskoulun 8 leirille
- neiti näppärä
Jatilaan olen itse menossa 2 kaverin kanssa:)
- korppari<3
Meen ihanaan korpikylään 3kaverin kaa♥♡♥
- vanhanmäen tallilainen
Minä menen vanhanmäen tallille Suonenjoelle. Ihana talli, hyvää ruokaa, kivat opettajat, ihanat hevoset ja muutenkin mahtava paikka
- Aurielfani
Suosittelen ehdottomasti Lantelan Tallia, Lappajärvellä sijaitsevaa ratsastuskoulua. Ihania hevosia, monipuolisia ratsastustunteja, ihanaa henkilökuntaa, parhaat hepat, maistuva ruoka, uimista, täydellisiä maastoja, hauskoja leikkitunteja, vikellystä, kärryajelua,kavereita.... Voiko mikään olla parempaa? Suosittelen ehdottomasti! Olen käynyt Lantelassa jo 4 ratsastusleirillä, jokainen 100% onnistuneita! Paras paikka
- KT-talli BEST
KT-talli on tosi hyvä talli! Suosittelen!
- HeppaHullu80
Moikka
Onko kukaan tulossa Rauhalan tallin päiväleirille elokuussa? Kirjoittakaa tälle palstalle jos ootte! Eka leiri ja yksin menossa, ois kiva saaha kamuja etukäteen.. - leiriläinen
kolmatta kesää menossa Joensuun lähelle hepokankaan tilalle. Kivaa on ollu. www.hepokankaantila.com
- Heartheartheartheart
Pihkala Jaakkolan talli ja einola
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295490
- 1691988
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601591Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281278Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan561156- 941155
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701144viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121078- 41930