kauris

**%%**%%

Voiko oikeesti itsekkäämpä ihmistä olla, koskaan ei ole väärässä, kaikki muut on, itse ei koskaan loukkaa, petä muita, riko lupausta jne.. Eipä... Mut auta armias, jos joku tekee heille väärin... Huh huh... Hittoon kaikki kauriit, miehet tai naiset!!! Ihan hetero olen, mut valitettavasti naispuolinen ystävä kauris näytti luonteensa. Silloin ku tartti apua, olin bestis ja nyt ku huolet pois.. Hmmm... Jep jep... En ansaitse tuollaista kohtelua :-(

25

1247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jfkdldvdjdkd

      Jaaa, kauris sekin oli ketä minutkin paskaksi perjantaina haukkui. Onnet meilleja kippis kusipäille!

    • dssdsdsd

      Kauriit on kyllä aika itsepäisiä, ja ehkä jopa hieman v1ttupäitä

      • Anonyymi

        Narsistit ja idiootit on omalla kokemuksella kaikista vittumaisimpia ne ei tajua vaikka mitä sanosit niille ja hyvin pienellä todennäköisyydellä jättävät rauhaan jos et itse ymmärrä muuttaa tai uskalla tappaa niitä nuo on melkeistä ainoat vaihtoehdot uhkailla niitä ei voi ovat niin paskahousuja että käyvät tekemässä ilmoituksen poliisille vaikka itse uhkailevat melkein joka vastaantulijaa sillä erolla että he eivät uskaltaisi mitään tehdä koska pelkäävät sitä vankilaan joutumista koska eivät siellä pärjäisi elleivät satu löytämään kaltaisiaan sieltä


    • lokijojhhu

      yhdyn kaikkiin aikaisempiin kommenteihin. Kauris on Kauris, eikä miksikään muutu. itsekäs, omahyväinen, narsisti ja kaksinaamainen, sekä mies, että nainen.

    • Sisältäpäin kuollut

      Olen huomannut että kauriit ajattelevat aika paljon itseään. Yksi kuuluisa kauriin kommentti minun elämässäni: Kiitos kun kaadat kaiken paskan mun niskaan! Totuus on että kaikki paska kaatui minun niskaani, ei hänen sillä muut palvoivat häntä ja katsoivat minua halveksuen..ja hän oli se joka tappoi minut henkisesti.

      • Anonyymi

        Voi sua ressukkaa oliko sulla noin huono luonne ettet kestäny epäasiallista kohtelua vaikka itse luultavasti kohtelet kaikkia lähellesi eksyviä epäasiallisesti mä olen taasen neitsyt horoskoopiltani ja lukemani mukaan neitsyt tavoittelee täydellisyyttä jot miksi tyytyä vähempään ainakaan naisessa sitä sopii si miettiä millainen nainen mun mielestä on täydellinen


    • Ei pidä paikkaansa

      Kauriithan ovat aivan ihania ihmisiä.

      Mutta meneppä loukkaamaan tai satuttamaan kaurista niin kaikki sanomanne on totta. Saatte siis syyttää itseänne siitä minkä vaikutelman olette kauriista saaneet.

      • jhgfyhvbjkk

        Niinhän se just menee, he saavat loukata ja satuttaa, muiden on vaan kestettävä. Mut jos joku uskaltaakin pistää takas. On se aina muun kuin kauriin vika.!? Kauris siis aina oikeassa, saa tehdä mitä vaan, muut kelpaa kunhan menee heidän "sääntöjen" mukaan. Aivan ihania tosiaan!!!


      • Jaa niin
        jhgfyhvbjkk kirjoitti:

        Niinhän se just menee, he saavat loukata ja satuttaa, muiden on vaan kestettävä. Mut jos joku uskaltaakin pistää takas. On se aina muun kuin kauriin vika.!? Kauris siis aina oikeassa, saa tehdä mitä vaan, muut kelpaa kunhan menee heidän "sääntöjen" mukaan. Aivan ihania tosiaan!!!

        ja kauriin pitäisi sietää kaikki paska muilta? Ei kai sentäs ihan niinkään.

        Sitäpaitsi, jos muut pyrkisivät edes puoleen siitä täydellisyydestä ja oikeudenmukaisuudesta mitä kauriit ovat niin maailma olisi aika paljon mukavampi paikka elää. Et varmaan edes osaa kuvitella millaisia orjapiiskureita kauriit ovat itselleen.


      • huomaat vielä
        Jaa niin kirjoitti:

        ja kauriin pitäisi sietää kaikki paska muilta? Ei kai sentäs ihan niinkään.

        Sitäpaitsi, jos muut pyrkisivät edes puoleen siitä täydellisyydestä ja oikeudenmukaisuudesta mitä kauriit ovat niin maailma olisi aika paljon mukavampi paikka elää. Et varmaan edes osaa kuvitella millaisia orjapiiskureita kauriit ovat itselleen.

        Oikeudenmukaisuus???? Ei he tiedä sen sanan merkitystä!!!!


      • ehkä sun maailma
        Jaa niin kirjoitti:

        ja kauriin pitäisi sietää kaikki paska muilta? Ei kai sentäs ihan niinkään.

        Sitäpaitsi, jos muut pyrkisivät edes puoleen siitä täydellisyydestä ja oikeudenmukaisuudesta mitä kauriit ovat niin maailma olisi aika paljon mukavampi paikka elää. Et varmaan edes osaa kuvitella millaisia orjapiiskureita kauriit ovat itselleen.

        Siis, sun mielestä, kaikkien pitäisi olla täydellisiä, kaksnaamaisia, eli näyttää muille muuta ku on. Ei hyväksyä ku vaan tiettyä tapa olla, elää. Siis valehdella itselleen. Pitää itseään parempana ku muut. Orjapiiskuri itselleen, KUKA KÄSKEE???? Ja seko oikeuttaa pitää muita huonompana, heikompana? Kääntämään asiat niin, että hän on pulmunen ja toinen saatana, vaik alunperin hän teki väärin? Ei! Maailma ois parempi, jos jokainen sais/uskaltaisi olla oma itsensä ja muut hyväksyisi sen ja tärkein ite hyväksyisi mitä on, eikä aina etsisi virheitä muista tai syyttäisi muita! Narsisti on tosi lähelle osuva sana kuvaamaan kaunista!


      • jos menee satuttamaa

        ketä tahansa, niin kai sieltä yleensä jotain tulee takaisin. Ei kenenkään pitäisi "sietää kaikki ***** muilta". Tietysti on erilaisia ihmisiä, erilaisia tekoja, erilaisia tilanteita sekä ratkaisuja.


      • söodehlai
        jos menee satuttamaa kirjoitti:

        ketä tahansa, niin kai sieltä yleensä jotain tulee takaisin. Ei kenenkään pitäisi "sietää kaikki ***** muilta". Tietysti on erilaisia ihmisiä, erilaisia tekoja, erilaisia tilanteita sekä ratkaisuja.

        tässä keskustelussa ei taida nyt kyse olla kauriin satuttamisesta, vaan kauriin käytöksestä muita kohtaan!!!


    • niin se on

      Kauriit eivät kestä kuulla totuutta, heti ku totuus iskee ne suuttuu ja tulisesti.

      • hjkhgttyhhh

        Sä sen sanoit. TOTUUS!!! Se on se mitä ne ei kestä kuulla!!! Esittävät mitä haluaisivat olla, mitä ei tod ole. Ja kun joku sano sen TOTUUDEN heille mitä ovat, hohhoijaa, yht'äkkiä saat itse paskaa niskaan ja olet se huono ihminen.


      • 21211212
        hjkhgttyhhh kirjoitti:

        Sä sen sanoit. TOTUUS!!! Se on se mitä ne ei kestä kuulla!!! Esittävät mitä haluaisivat olla, mitä ei tod ole. Ja kun joku sano sen TOTUUDEN heille mitä ovat, hohhoijaa, yht'äkkiä saat itse paskaa niskaan ja olet se huono ihminen.

        Joo just, toi totuus! mun exä on kauris, ja kyllä sopii hyvin nuo kaikki v1ttumaiset piirteet häneen. tosin hyviäkin puolia on...


    • Torelline

      Hei kamoon horoskooppi hörhöt ! Vaaka naisena on kaikkein v i t t u m a i s i n.

    • Kauris666

      Narsisti joka minua vainoaa kuin verikoira on kuinkasollakkaan, KAURIS.

      Uhrataanko ne saatanalle?

      • Sofiatata

        Siis kuinka sairaita ihmisiä täällä liikkuu. Itse olen kauris, enkä todellakaan ole narsisti. Ollaanko täällä perustamassa jotain uusia noitavainoja tai vaikka keskitysleiriä? Haloo, ei kukaan ihminen ole pelkkä horoskooppi! Menee aika pahasti yleistäväks, jos aletaan horoskooppimerkin perusteella väittämään narsistiksi. En kyllä ymmärrä muutenkaan, että miten jotkut ottavat horoskoopit niin vakavasti. Kyllä ne menee viihteenä ja välillä voi löytää sieltä niitä yhtäläisyyksiä.


      • Surullinen mies
        Sofiatata kirjoitti:

        Siis kuinka sairaita ihmisiä täällä liikkuu. Itse olen kauris, enkä todellakaan ole narsisti. Ollaanko täällä perustamassa jotain uusia noitavainoja tai vaikka keskitysleiriä? Haloo, ei kukaan ihminen ole pelkkä horoskooppi! Menee aika pahasti yleistäväks, jos aletaan horoskooppimerkin perusteella väittämään narsistiksi. En kyllä ymmärrä muutenkaan, että miten jotkut ottavat horoskoopit niin vakavasti. Kyllä ne menee viihteenä ja välillä voi löytää sieltä niitä yhtäläisyyksiä.

        Vaakan naisesta voin sanoa 20 vuoden yhdessäolon jälkeen. Että valehteleva ja useasti pettävä vaikka mielestään oli oikein hyvä perheenäiti. Muiden pettämisä tuomitsi mutta ei nähnyt metsää puilta. Erohan siinä tuli. Itse miehenä olin uskollinen ja luulin että vaakavaimokin sitä on, kunnes näitä sen mies-seikkailuja ja valheita alkasi paljastumaan. Olihan se shokki. Mutta ei kait sitä voi horoskooppiin vedota, luulisin. Ei kait kaikki vaaka naiset ole tollasia?


      • Anonyymi
        Sofiatata kirjoitti:

        Siis kuinka sairaita ihmisiä täällä liikkuu. Itse olen kauris, enkä todellakaan ole narsisti. Ollaanko täällä perustamassa jotain uusia noitavainoja tai vaikka keskitysleiriä? Haloo, ei kukaan ihminen ole pelkkä horoskooppi! Menee aika pahasti yleistäväks, jos aletaan horoskooppimerkin perusteella väittämään narsistiksi. En kyllä ymmärrä muutenkaan, että miten jotkut ottavat horoskoopit niin vakavasti. Kyllä ne menee viihteenä ja välillä voi löytää sieltä niitä yhtäläisyyksiä.

        ja nyt syytellään sairaiksi kun jaettiin kokemuksia teistä


      • Anonyymi

        Kyllä. Ikävä kyllä..🥺


      • Anonyymi

        Sinut ehkä kirjoitus tavastasi päätellen uskaltaisin olettaa että se olet sinä joka vaanii kyseistä naista


    • Anonyymi

      Mulla on ainakin ihan mukava kokemus kauris naisesta sillä vaan oli bestiksenä tyttö/nainen kenestä kai lopulta tuli sekakäyttäjä ainoa oli että siihen aikaan hän kai enempi piti ulkonäöstäni kun ei muhun halunnu tutustua mu se ei liene minun ongelmani liian kiltti hän siihen aikaan oli häntä olosi ollut helppo käyttää hyväksi jos olisin niin halunnut tehdä tänä päivänä en si taas tiedä onko häntä niin helppo käyttää hyväkseen en usko mu saatan olla väärässäkin mu en suosittele kokeilemaan ja sitä kuopion naista suosittelen varomaan jos omaa henkeänne arvostatte vähääkään hän on mitä suurimmalla todennäköisyydellä äärimmäisen äkkipikainen jos erehdyt vahingossakaan tekemään jotain josta hän suuttuu ja husula ei ole alue jonne minä muutan siellä oli jo yhdeksänkymmentä luvulla majotettu suurin osa alkoholisteista nisteistä ja sekakäyttäjistä ja niiden kanssa ei kenenkään tervejärkisen hermo kestä kun neula juuttuu levyn yhdelle raidalle

    • Anonyymi

      Kauris ei ole ihminen. Tiedoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe