Job.5:13 "hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa"
Kaikki teidän viisautenne ja tieteelliset uskomuksenne ovat juuri sitä josta Jobin kirja varoittaa. Olette niin viisaita ja järkiperäisiä tieteellisten uskomustenne kanssa että viisaus on eksyttänyt teidät pois Jumalasta. Eli tuo ihannoima viisautenne on ajanut teidät eksyksiin. Sanoohan Raamattu senkin että usko on jumalattomien silmissä hullutus.
1Kor.1:18 "Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."
Jos haluatte löytää Jumalan teidän täytyy luopua viisaudesta.
Ateistit ovat eksyneet viisauteensa
4
60
Vastaukset
Joko taas?
Miksi ihmeessä meikäläisen pitäisi etsiä Jahvettia? Jos hänellä on jotain järkevää sanottavaa, voi aivan hyvin tulla itse esittämään asiansa, sen sijaan että lähettää aloittajan kaltaisia märehtijöitä leikkimään rikkinäistä puhelinta.
Tämä aloitus sai minut vakuuttumaan siitä, että Jumalalla täytyy olla universumin onnettomin PR-tukiryhmä.Ja uskovaiset on kirjaimellisesti noudattaneet kehoitusta lapsen kaltaiseksi taantumisesta?
- Näin on
Tuo loppukaneetti pitää paikkansa: "Jos haluatte löytää Jumalan teidän täytyy luopua viisaudesta. " Järkensä säilyttäneet eivät tosiaan jumaliin usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723