Kiinan herätyksen seuraaminen ollut ajatuksia herättävää

Jeesus auttaa

Kiitos TV7:lle. Kiinan uskovien uskon suuruus tekee vaikutuksen.

4

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos kiitos

kiitän minäkin

• Musiikkii kuunteleva

Aikamoinen tapaus se virsiin sanat ja sävelet saavauskova nainen. Todiste maailmalle. Musiikkiasiantuntijoiden mukaan ei ole mahdollista ne asiat jotka siinä toteutuvat. En ole musiikkiasiantuntija, joten musiikkiasiantuntijat tajuavat siitäparhaiten onko superlahjakkaan mahdollista niilläpohjilla mahdollista niihin saavutuksiin, joihin tuo uskova nainen kykenee.

Melestäni hän on merkki musiikkiasiantuntijoille, jonkinlainen ihmemerkki. Musiikkiasiantuntijat voisivat kommentoida.

• Kiinassa Piinassa

Hyvin kaunista on ollut seurata mitä Herra on tehnyt evankeliumin alueella Kiinassa. Yllättänyt aika lailla kyllä millaisia uskovia veljiä ja sisaria meillä Kiinassa on. Vankilassa kovissa oloissa vuosikausia istuneita ja ei katkeruutta. Sinne Kiinan viranomaiset vankiloihin ovat laittaneet.

Sama manohan jatkuu maailmassa monessa maassa edelleen.

• Damaskos tuhoutuu

Evankeliointi jatkuu loppuun asti. Se on sellainen homma, joka ei kokonaan tyrehdy. Rukoillaan jatkossakin.

" Tämän kaiken olen kirjoittanut teille, Jumalan Poikaan uskoville, jotta tietäisitte, että teillä on iankaikkinen elämä. Me saamme rohkeasti lähestyä Jumalaa uskoen, että hän kuulee meitä, mitä sitten pyydämmekin hänen tahtonsa mukaisesti. Ja kun tiedämme hänen kuulevan kaikki pyyntömme, tiedämme myös, että saamme sen mitä häneltä pyydämme. "

Johannes 5: 13 - 15

http://www.youtube.com/watch?v=EE0wThlx7VA

Damaskoksen portti Kuninkaan kaupungissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4990
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      98
      3158
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3052
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2433
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      30
      2190
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1989
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1580
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1521
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1489
    10. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      17
      1385
    Aihe