OpenOfficessa ja täällä Suo24:ssä kirjoittaessa käy yhtenään niin, että muutaman sekunnin tauko saa tekstikohdistimen hyppäämään sinne missä hiiren kohdistin on. Jos ei ole koko ajan varuillaan, voi tulla kirjoittaneeksi pitkät pätkät aivan väärään paikkaan.
Esimerkki voisi olla tällainen: Esimerkki voisila tällainen. ol
Muissa ohjelmissa tätä ei tapahdu, eikä tätä tapahtunut XP:ssä. Nyt 7 Home Premiumissa (MS:n oma versio) se vasta hyppäsi esiin. Onko kellään selitystä?
Kohdistin hyppii
15
191
Vastaukset
Tapahtuuko tätä muillakin selaimilla?
- lentävä lehmä
Kohdistin poukkoilee vain OpenOfficessa, ja Firefoxia käyttäessä vain ja ainoastaan Suo24:ssä. Muistiossa, Wordissä ja kaikilla muilla keskustelupalstoilla kohdistin pelaa kuten sen pitääkin. Täytyy vielä uskaltaa kokeilla IE:tä ja päivittää Firefox - onhan siitä jo kolme kuukautta kun sen päivitin. Tuo OpenOffice kyllä ottaa päähän - ja kuten sanottu, XP:ssä tätä ilmiötä ei esiintynyt ollenkaan.
Kokeile poistaa OO ja asenna Libreoffice.
http://fi.libreoffice.org/- open susi ?
Mitäs asensit linux offiisi rynttäyksen Windows koneeseen ?
- lentävä lehmä
Itse asiassa tuo hyppiminen taisikin liittyä langattomaan hiiren. Kokeilin langallista ja sen kanssa ongelmaa ei ole.
Kerrohan muuten mitä sellaista välttämätöntä LibreOfficessa on, mikä OpenOfficesta puuttuu. Minua ja monia muita ärsyttää, kun ainoa neuvosi OO:ta koskeviin kysymyksiin tuntuu olevan "vaihda LO:hon".- langaton syynä
Jos virta vähissä tai heikko yhteys, tapahtuu juuri tuollaista.
Kehittyneempi ja päivitetään aktiivisemmin. OO on jo vanha ja mm Ubuntu on siirtynyt siitä pois.
- lentävä lehmä
Mitä "kehittyneempi" tarkoittaa? Miksi vaihtaa vanhaa tuttua työkalua niin kauan kuin se toimii?
Siinä on enemmän ominaisuuksia ja toimintoja.
- lentävä lehmä
Kerrohan lopultakin mitä sellaista LO:ssa on, mitä ei voisi tehdä OO:lla.
- lentävä lehmä
lentävä lehmä kirjoitti:
Kerrohan lopultakin mitä sellaista LO:ssa on, mitä ei voisi tehdä OO:lla.
No?
- lentävä lehmä
lentävä lehmä kirjoitti:
No?
Esitin kysymyksen. Tuleeko sitä vastausta?
- just joo!! M$ laatua
Sulla on prossussa ongelma..
Vika on joko hiiri ajurissa tai oikeesti prossussa.
Onko prossu päässyt lämpiämään sammutusrajalle? Ehkä vioittunut!
Voi olla että itse hiirikin on viallinen!- lentävä lehmä
Ongelma näyttää tosiaan liittyvän tuohon hännättömään hiireen. Siirsin sen eläkkeelle.
- Örkki koneessa
viirus hypyyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389