käyttökokemuksia g15 kamerasta

hyvää kameraa etsin

Mietin Canon g15 kameran ostoa, kertokaa käyttökokemuksia,
vaihtoehtona myös s120 kevyempänä mutta hinnaltaan raskaampana, panee miettimään, olen kuullut hyvää g16 mallista

6

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi et osta S110:aa, joka on kevyempi ja halvempi? Minusta nämä G15/16 kamerat ovat vähän väliinputoajia: pieni kenno ja suhteellisen suuri koko ja suuri hinta. Canonin kompaktien ykkönen on G1 X. Toki se on hieman isompi kooltaan. S110 on samaa sukupolvea kuin G15.

      Laadukkaalle pikkukameralla on tarvetta vaikka myöhemmin ostaisikin paremman kameran.

      • Porkkari + jäkkäri

        Samaa mieltä. Minulla tosin on S100, joka on jo jäänyt pois markkinoilta. S100:n ja S110:n perustekniikka samaa, eroja toisarvoisissa toiminnoissa.

        S110 antaa nykymalleista erinomaisesti vastinetta sopuisalle hinnalleen ja on todellista taskukokoa.

        G15 ja G15 ovat etsimineen ja varustekenkineen toki paremmin varusteltuja, mutta saman tien oleellisesti kolhompia tapauksia.

        Niissä tapauksissa, joissa en S100:lla pärjää, turvaudun järkkäriin. Minulle pitää olla järkkäri JA pokkari, niiden väliin jäävät jutut eivät ole minua varten.


      • tietenkin
        Porkkari + jäkkäri kirjoitti:

        Samaa mieltä. Minulla tosin on S100, joka on jo jäänyt pois markkinoilta. S100:n ja S110:n perustekniikka samaa, eroja toisarvoisissa toiminnoissa.

        S110 antaa nykymalleista erinomaisesti vastinetta sopuisalle hinnalleen ja on todellista taskukokoa.

        G15 ja G15 ovat etsimineen ja varustekenkineen toki paremmin varusteltuja, mutta saman tien oleellisesti kolhompia tapauksia.

        Niissä tapauksissa, joissa en S100:lla pärjää, turvaudun järkkäriin. Minulle pitää olla järkkäri JA pokkari, niiden väliin jäävät jutut eivät ole minua varten.

        G15 ja G15 → G15 ja G16


      • g15 en ostakkaan
        Porkkari + jäkkäri kirjoitti:

        Samaa mieltä. Minulla tosin on S100, joka on jo jäänyt pois markkinoilta. S100:n ja S110:n perustekniikka samaa, eroja toisarvoisissa toiminnoissa.

        S110 antaa nykymalleista erinomaisesti vastinetta sopuisalle hinnalleen ja on todellista taskukokoa.

        G15 ja G15 ovat etsimineen ja varustekenkineen toki paremmin varusteltuja, mutta saman tien oleellisesti kolhompia tapauksia.

        Niissä tapauksissa, joissa en S100:lla pärjää, turvaudun järkkäriin. Minulle pitää olla järkkäri JA pokkari, niiden väliin jäävät jutut eivät ole minua varten.

        Sitä olen minäkin miettinyt. Nyt olisi s110 259e ja s120467e,
        eroja on mutta aika pieniä, mietin vaan mun katsoin esitettä että s120 voisi ottaa tähtikuvia!!! Siksi mietin että oztaisko #120 vai s110


        sen g15 jätän ostamatta koska aika painava pitää aina mukana, eli olen tilaamassa tv tä verkkokaupasta ja ostan samalla myös kameran , onko tähtikuvaustoiminto millainen? Kannaattaako maksaa liki tuplahintaa s110 verraten


      • g15 en ostakkaan kirjoitti:

        Sitä olen minäkin miettinyt. Nyt olisi s110 259e ja s120467e,
        eroja on mutta aika pieniä, mietin vaan mun katsoin esitettä että s120 voisi ottaa tähtikuvia!!! Siksi mietin että oztaisko #120 vai s110


        sen g15 jätän ostamatta koska aika painava pitää aina mukana, eli olen tilaamassa tv tä verkkokaupasta ja ostan samalla myös kameran , onko tähtikuvaustoiminto millainen? Kannaattaako maksaa liki tuplahintaa s110 verraten

        Oletko valmis maksamaan 200 euroa siitä, että saat otettua kuvan, jossa tähdet ovat viiruina? Minä sanon, että perusominaisuudet ovat tärkeämpiä kuin tällaiset jjppomoopodit. Säästä se 200 euroa johonkin järjestelmäkameraan. Toki, jos rahasta ei ole pulaa niin siitä vaan. Minä ostin vajaa kuukausi sitten 222 eurolla Gigantista Canon EOS M:n joka hakkaa nuo molemmat hämärässä varsinkin kun aletaan zoomailemaan.

        S110 on varmaan nyt suunnilleen alimmillaan. Pian se poistuu kaupoista ja voi joutua odottamaan, että S120 putoaa noihin lukemiin. Jos päädyt 120:aan niin älä pidä kiirettä, sen hinta kyllä putoaa. Veikkaan, että parissa kuukaudessa putoaa satasella.


    • 43636346

      G16, muuta ei kannata edes harkita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2266
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2074
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      170
      1873
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      170
      1687
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      32
      1339
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1178
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1178
    Aihe