käyttökokemuksia g15 kamerasta

hyvää kameraa etsin

Mietin Canon g15 kameran ostoa, kertokaa käyttökokemuksia,
vaihtoehtona myös s120 kevyempänä mutta hinnaltaan raskaampana, panee miettimään, olen kuullut hyvää g16 mallista

6

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi et osta S110:aa, joka on kevyempi ja halvempi? Minusta nämä G15/16 kamerat ovat vähän väliinputoajia: pieni kenno ja suhteellisen suuri koko ja suuri hinta. Canonin kompaktien ykkönen on G1 X. Toki se on hieman isompi kooltaan. S110 on samaa sukupolvea kuin G15.

Laadukkaalle pikkukameralla on tarvetta vaikka myöhemmin ostaisikin paremman kameran.

• Porkkari + jäkkäri

Samaa mieltä. Minulla tosin on S100, joka on jo jäänyt pois markkinoilta. S100:n ja S110:n perustekniikka samaa, eroja toisarvoisissa toiminnoissa.

S110 antaa nykymalleista erinomaisesti vastinetta sopuisalle hinnalleen ja on todellista taskukokoa.

G15 ja G15 ovat etsimineen ja varustekenkineen toki paremmin varusteltuja, mutta saman tien oleellisesti kolhompia tapauksia.

Niissä tapauksissa, joissa en S100:lla pärjää, turvaudun järkkäriin. Minulle pitää olla järkkäri JA pokkari, niiden väliin jäävät jutut eivät ole minua varten.

• tietenkin
        Porkkari + jäkkäri kirjoitti:

Samaa mieltä. Minulla tosin on S100, joka on jo jäänyt pois markkinoilta. S100:n ja S110:n perustekniikka samaa, eroja toisarvoisissa toiminnoissa.

S110 antaa nykymalleista erinomaisesti vastinetta sopuisalle hinnalleen ja on todellista taskukokoa.

G15 ja G15 ovat etsimineen ja varustekenkineen toki paremmin varusteltuja, mutta saman tien oleellisesti kolhompia tapauksia.

Niissä tapauksissa, joissa en S100:lla pärjää, turvaudun järkkäriin. Minulle pitää olla järkkäri JA pokkari, niiden väliin jäävät jutut eivät ole minua varten.

G15 ja G15 → G15 ja G16

• g15 en ostakkaan
        Porkkari + jäkkäri kirjoitti:

Sitä olen minäkin miettinyt. Nyt olisi s110 259e ja s120467e,
        eroja on mutta aika pieniä, mietin vaan mun katsoin esitettä että s120 voisi ottaa tähtikuvia!!! Siksi mietin että oztaisko #120 vai s110

sen g15 jätän ostamatta koska aika painava pitää aina mukana, eli olen tilaamassa tv tä verkkokaupasta ja ostan samalla myös kameran , onko tähtikuvaustoiminto millainen? Kannaattaako maksaa liki tuplahintaa s110 verraten

• g15 en ostakkaan kirjoitti:

Sitä olen minäkin miettinyt. Nyt olisi s110 259e ja s120467e,
        eroja on mutta aika pieniä, mietin vaan mun katsoin esitettä että s120 voisi ottaa tähtikuvia!!! Siksi mietin että oztaisko #120 vai s110

sen g15 jätän ostamatta koska aika painava pitää aina mukana, eli olen tilaamassa tv tä verkkokaupasta ja ostan samalla myös kameran , onko tähtikuvaustoiminto millainen? Kannaattaako maksaa liki tuplahintaa s110 verraten

Oletko valmis maksamaan 200 euroa siitä, että saat otettua kuvan, jossa tähdet ovat viiruina? Minä sanon, että perusominaisuudet ovat tärkeämpiä kuin tällaiset jjppomoopodit. Säästä se 200 euroa johonkin järjestelmäkameraan. Toki, jos rahasta ei ole pulaa niin siitä vaan. Minä ostin vajaa kuukausi sitten 222 eurolla Gigantista Canon EOS M:n joka hakkaa nuo molemmat hämärässä varsinkin kun aletaan zoomailemaan.

S110 on varmaan nyt suunnilleen alimmillaan. Pian se poistuu kaupoista ja voi joutua odottamaan, että S120 putoaa noihin lukemiin. Jos päädyt 120:aan niin älä pidä kiirettä, sen hinta kyllä putoaa. Veikkaan, että parissa kuukaudessa putoaa satasella.

• 43636346

G16, muuta ei kannata edes harkita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      119
      7041
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      404
      6753
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3413
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      130
      2976
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2564
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      43
      2124
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1864
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1727
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1397
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1287
    Aihe