Eilen ilalla tuli naapuri sanoon,että autossasi parkit palaa. Autossa paloi tosiaankin parkit. Valokatkaisija oli ajo ja kaukovalo asennossa. Käynnistin auton ja sammutin, valot sammuivat myös normaalisti. Jättäessäni auton parkkipaikalle, parkit eivät varmuudellaa jääneet päälle eli ne olivat syttyneet isestään. Sen jälkeen kyseistä ongelmaa ei ole tullut. Eivät tienneet Delttassa mistä moinen johtuu. Tietäisikö täälä kukaan moisesta. Oliko vain joku hetken oikku pakkasesta ja kosteudesta johtuen vai kenties joku vika.
Parkkivalot syttyivät itsestään
9
2466
Vastaukset
- jkzsbdf
Mikä malli? Kuitenkin tyypillistä KIA-laatua.
Kannattaa hävittää pian koko roska, ettei tule ongelmia. - Jussi 5
Kia Ceed XRDi 1,6 vm 2007. Ajanut sillä nyt vajaan vuoden/20 000 km miitarissa nyt 123 000 km ja ollut tähän asti tyytyväinen.
- naurattaa
mutta tuohan on vanha paska....7 vuotta on paljon se.
- en uskotätä
miten katkaisin voi olla ajoa ja kaukovalo asennossa..kaukovalot toimii kun vipua painaa alaspäin? Kun avaimen ottaa mukaan niin saatevalot palaa hetken mutta ei takuulla parkit. Minun Sportagessa ei ole edes parkkivaloja.
- Exit von Amel
Kannattaisiko harkita että saatat Sportagesi siihen tilaan että siinä on parkkivalot?
Katsastuksessa ne kuitenkin vaaditaan, mutta hyvällä tuurilla selviä korjauskehotuksella.
- Jussi5
Ceedissä valokatkaisin toimii viikseä "pyörittämällä. Katkaisimessa on kolme asentoa, lähi, parkit, lähi ja kaukovalot. Pitkät syttyvät kun viikseä työntää eteenpäin katkaisimen ollessa lähi/kaukovalo asennossa. Sisätilan valo jää saatevaloksi, kun virta avaimen ottaa pois. Muita valoja ei jää palaan. Parkit syttyivät siis ihan ittellään ja katkaisimien asennot eivät selittäneet tätä. Vika ei ole toistunut, joten vaikuttaa, joltain poikkeukselliselta sähkövialta/häiriöltä. Heh, ai auto vanha...Omistin renun, joka oli ostaessa 8-v ja myydessä 20,5-v. Pikkuvikoja tuli ja meni. Autolla kyllä ajaa pitkään, kunhan siitä pitää huolta, viat selvittää ja korjaa. Nykyautoissa huolettaa tämä liiallinen elektroniikka. Vikoja on vaikea selvittää, ovat kiusallisia ja tulevat kalliiksi korjata.
- tätä mieltä
minusta auto on vanha kun on 3 vuotta ja 100 000 km mittarissa. Ei ole ikinä ollut vanhempaa autoa eikä tule.
- K28
tätä mieltä kirjoitti:
minusta auto on vanha kun on 3 vuotta ja 100 000 km mittarissa. Ei ole ikinä ollut vanhempaa autoa eikä tule.
Tähän autoliikkeet juuri pyrkivät että autoja vaidetaan kahden kolmen vuoden välein olipa mittarissa pari tai parikymmentätuhatta km. Minulla vm.2006 Lada eikä vaihto tarvetta vielä.Ajettu pikkasen enemmän kuin Jussi5 Kialla ajettu.
- autopalsta
Etkö ymmärrä että tällä palstalla keskustellaan autoista,mene Ladoinesi hevoskärrypalstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006